Νεανικό «αέρα» και κουπέ στυλ στα μικρά SUV φέρνει το ολοκαίνουργιο VW Taigo. Δοκιμάζουμε πρώτοι και με full σετ μετρήσεων την αυτόματη έκδοση με τον «χιλιάρη» turbo κινητήρα των 110 ίππων.
Είπαμε, χαμός στην λίμνη των B-SUV, αλλά στην VW κυριολεκτικά το τερμάτισαν. Δεν τους έφταναν δύο μοντέλα (T-Cross & T-Roc) στην ομολογουμένως πιο hot κατηγορία της αγοράς -στην Ελλάδα είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία ανάμεσα στους καταναλωτές σύμφωνα με τις πωλήσεις του 2021-, έρχονται τώρα με το Taigo να προσθέσουν και ένα τρίτο!
Η αλήθεια είναι πως το Taigo δείχνει διαφορετικό, αν και χρησιμοποιεί την ίδια, MQB A0 πλατφόρμα με το T-Cross. Βασικά, το Taigo είναι πιο νεανικό και πιο μοντέρνο, φέρνοντας μια ξεχωριστή αύρα στην κατηγορία, που για πρώτη φορά βλέπει ένα κουπέ μοντέλο. Η αρχή είχε γίνει με τη πανάκριβη και μεγάλη BMW X6 για να φτάσουμε πρόσφατα στο πιο «λαϊκό» Renault Arkana. Και να που φτάσαμε ακόμα πιο χαμηλά από πλευρά μεγέθους, αλλά και τιμής, στο VW Taigo. Με μήκος 4.266 χλστ., το Taigo είναι 15,8 μεγαλύτερο από το T-Cross και 3,2 εκατ. από το T-Roc.
Το VW Taigo είναι μια μοντέρνα και νεανική πρόταση χάρη στην κουπέ σιλουέτα του.
Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ πιο κομψό, ειδικά απέναντι στην αισθητική «κουτιού» που χαρακτηρίζει το T-Cross. Και δεν είναι μόνο η coupe σιλουέτα με την έντονα κεκλιμένη πίσω κολώνα. Η κυψελωτή μάσκα είναι χαμηλά τοποθετημένη και την διατρέχει μια λωρίδα LED φωτισμού που ουσιαστικά γεφυρώνει τους full LED προβολείς. Έξτρα δυναμισμό «βγάζουν» oι τέσσερις νευρώσεις του καπό. Οι τονισμένοι θόλοι των τροχών, αλλά και τα 184 χλστ. από το έδαφος επιβεβαιώνουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά κακά τα ψέματα όλα τα λεφτά στη σιλουέτα του Taigo είναι το κουπέ στυλ. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η φαρδιά φάσα που ενώνει τα φώτα, αλλά και το όνομα του μοντέλου που υπάρχει στο χαμηλότερο τμήμα της πόρτας του χώρου αποσκευών. Νομίζουμε πως το Taigo θα αρέσει…