Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Renault Captur ως μεταχειρισμένο, τώρα που τα πρώτα μοντέλα είναι 10 ετών; Αναλύουμε την πρώτη γενιά του γαλλικού SUV, καταγράφουμε τα σημεία που παρουσιάζουν τυπικές φθορές, και σας αναφέρουμε τι πρέπει να γνωρίζετε.
Renault Captur 10ετίας: Βγάζει προβλήματα ή είναι «σκυλί»;
Το Renault Captur έκανε το ντεμπούτο του το 2013, με την πρώτη γενιά να μένει στην παραγωγή έως το 2019, όπου και αντικαταστάθηκε από την τρέχουσα. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που έκανε το μοντέλο ελαφρός εκτός δρόμου, παράλληλα με το δυναμικό design και την καλή ευρυχωρία, ήταν αρωγοί στο να γίνει το Renault Captur ένα best-seller στην κλάση των μικρών SUV.
Πόσο καλό είναι το προηγούμενο Renault Captur ως μεταχειρισμένο, τώρα που τα πρώτα μοντέλα έχουν «πατήσει» τη δεκαετία; Είναι αξιόπιστο, ή παρουσιάζει προβλήματα;
Αναλύουμε τη γενιά 2013-2019 και σας αναφέρουμε τι πρέπει να γνωρίζετε όσον αφορά στις ζημιές και τις τυπικές φθορές του μοντέλου.
Εξαιρετικά δημοφιλές το Renault Captur πρώτης γενιάς, και έχει τους λόγους του
Το Renault Captur της πρώτης γενιάς χαρακτηρίστηκε ως το πιο δημοφιλές μικρό SUV στην Ευρώπη, πράγμα που δικαιολογείται αν αναλογιστούμε τα θετικά του σημεία.
Στο εσωτερικό θα ταξιδέψουν άνετα 4 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πίσω κάθισμα, που είναι συρόμενο, συμβάλλει στην αύξηση της ευελιξίας στην καμπίνα. Αναλόγως του σημείου που βρίσκεται αυτό, ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 377 έως 455 λίτρα.
Η πρώτη γενιά του Renault Captur ήταν διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Το τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 90 ίππων κατανάλωνε όταν ήταν καινούργιο 7,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματικές συνθήκες, ενώ ο μεγαλύτερος κινητήρας 1,2 λίτρων χαρίζει προσφέρει «σπιρτάδα» στο μοντέλο, επιταχύνοντάς το από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 10,4 δλ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας.
Το τίμημα για τις καλύτερες επιδόσεις είναι η κατανάλωση, η οποία στη δοκιμή μας ήταν ήταν 8,6 δλ σε μικτό κύκλο.
Στη δοκιμή του Renault Captur diesel με το μοτέρ 1,5 λίτρων με ισχύ 110 άλογα, είδαμε μέση κατανάλωση 5,6 λτ/100 χλμ, ενώ παράλληλα η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώθηκε σε 10,9 δλ. Η συγκεκριμένη έκδοση «παντρεύει» ιδανικά τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου.
Οδηγώντας το Renault Captur πρώτης γενιάς καταλαβαίνεις πως η ανάρτηση που έχουν εξελίξει οι Γάλλοι χαρίζει άνεση και καλή ποιότητα κύλισης στο μοντέλο, απορροφώντας τις ανωμαλίες του δρόμου, μετριάζοντας ταυτόχρονα τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης χαρίζουν σιγουριά στον οδηγό, ακόμα και σε στενές επαρχιακές διαδρομές, ενώ στα μοντέλα μετά το facelift του 2017 βελτιώθηκε η αίσθηση του τιμονιού.