Τα πιο παλιά Toyota C-HR είναι 6 ετών. Πόσο καλή επιλογή είναι για αγορά μεταχειρισμένου; Δοκιμάζουμε ένα υβριδικό μοντέλο με 122 άλογα και αναλύουμε την αξιοπιστία του.
Αυτό θα καταστήσει τα πρώτα Toyota C-HR πιο προσιτά ως μεταχειρισμένα. Δεδομένου πως το μοντέλο κυκλοφόρησε το 2017 και ανανεώθηκε ελαφρώς το 2020, καταλαβαίνουμε πως τα παλαιότερα Toyota C-HR είναι 6 ετών. Πόσο αξιόπιστα είναι;
Έχουμε στα χέρια μας ένα Toyota C-HR πενταετίας, το οποίο εφοδιάζεται με το υβριδικό κινητήριο σύνολο 122 ίππων. Αναλύουμε το μοντέλο και σας παρουσιάζουμε τι βρήκαμε στους τομείς ζημιών και φθορών!
Με ξεχωριστό design το Toyota C-HR και δυναμική οδική συμπεριφορά
Το Toyota C-HR ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή, χάρη στον δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος, που «παντρεύει» τα SUV με τα coupe οχήματα.
Το μοντέρνο design δεν περιορίζεται μόνο στο εξωτερικό, αφού η καμπίνα του Toyota C-HR είναι αντίστοιχα εντυπωσιακή. Το ταμπλό είναι οδηγοκεντρικό και έχει minimal και ασύμμετρο σχεδιασμό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά και έχουν στιβαρή συναρμογή, ενώ η κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment είναι εύκολη στη χρήση. Συνολικά το εσωτερικό του ιαπωνικού SUV διακατέχεται από εργονομία.
Στο Toyota C-HR θα φιλοξενηθούν 4 ενήλικες επιβάτες, με αρκετή ευρυχωρία για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω, ειδικά αν αυτοί έχουν ύψος χαμηλότερο των 1,80 μέτρων.
Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ είναι 377 λίτρα, ενώ με τις πλάτες του πίσω καθίσματος αναδιπλωμένες, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 1.160 λίτρα.
Οδηγώντας το Toyota C-HR καταλαβαίνεις πως το αυτοκίνητο έχει δυναμική συμπεριφορά, απόρροια της ανάρτησης που έχει όσο σφικτή αίσθηση χρειάζεται για να αποτρέπει τη δημιουργία κλίσεων σε στροφές, χωρίς ωστόσο να θυσιάζει την άνεση σε δρόμους με κακοτεχνίες.
Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλή πληροφόρηση και το αμάξωμα έχει υψηλή ακαμψία, γεγονός που σου επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.