Η Audi λάνσαρε στην Ευρώπη την plug-in υβριδική έκδοση του ανανεωμένου Q7 με ηλεκτρική αυτονομία έως 43 χλμ. και δύο επίπεδα ισχύος με έως 456 άλογα και 700 Nm ροπής.
Αρχικά, το Q7 σε σχέση με τον προκάτοχό του, υιοθετεί νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν προαιρετικά τεχνολογία HD Matrix LED, ελαφρώς διαφοροποιημένη γρίλια και διαφορετικής σχεδίασης αεραγωγούς. Στο πλάι, το μοντέλο λαμβάνει τώρα μεγαλύτερα προστατευτικά ενώ στο πίσω, τα φώτα υιοθετούν τώρα νέα σχεδίαση και ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας ράβδου από χρώμιο. Το μήκος του Q7 έχει αυξηθεί κατά 11 χιλιοστά στα 5.063 χλστ, το πλάτος του είναι 1.970 χλστ και το ύψος του μετράται στα 1.741 χλστ. Ανάλογα την θέση των πίσω καθισμάτων ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ ορίζεται στα 865 ή στα 2.050 λίτρα.
Σε αντίθεση με το Q7 e-tron που εξοπλίζεται με έναν V6 turbodiesel κινητήρα, το Q7 TFSI e quattro χρησιμοποιεί έναν 3λιτρο V6 βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 105 kW και μια μπαταρία χωρητικότητας 17,3 kWh. Η συνολική ισχύς υπολογίζεται στα 381 άλογα με 600 Nm ροπής για το «μικρό» Q7 55 TFSI e, ενώ η κορυφαία Q7 60 TFSI e προσφέρει 456 άλογα και 700 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του περίφημου συστήματος τετρακίνησης quattro. Το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόνο 5,3 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Το υβριδικό Q7 μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για 43 χιλιόμετρα, ενώ, με τον οικιακό φορτιστή, η μπαταρία χρειάζεται 2,5 ώρες για να αποθηκεύσει την χαμένη της ενέργεια. Παράλληλα, αξίζει να αναφερθεί πως το Q7 TFSI e quattro μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 25 kW ισχύος κατά την ελεύθερη κύληση ενώ η ανάκτηση ενέργειας εκτοξεύεται στα 80 kW στο φρενάρισμα. Έπειτα, σημαντικό στοιχείο αποτελεί ότι το ογκώδες SUV μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα.
Το Q7 προσφέρει τρία modes για την παραμετροποίηση της απόδοσης της μπαταρίας με ονομασία Hybrid, EV και Charge Hold. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι μεγάλος και περιλαμβάνει φυσικά και το Virtual Cockpit πίνακα οργάνων.
Καταλήγοντας, η τιμή του κορυφαίου Q7 60 TFSI e στη γερμανική αγορά ξεκινά από τις 89.500 ευρώ, ενώ η μικρότερη 55 ΤFSI e έκδοση των 381 ίππων τιμάται από 74.800 ευρώ.