ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
«Έβγαλαν» 500 άλογα από το 1.600άρι μοτέρ του Toyota GR Yaris
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

«Έβγαλαν» 500 άλογα από το 1.600άρι μοτέρ του Toyota GR Yaris

5.265 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2022)

Βρετανοί βελτιωτές κατάφεραν με λίγες στοχευμένες αναβαθμίσεις να βγάλουν 500 άλογα από το τρικύλινδρο 1.600άρι μοτέρ και να το κάνουν το ισχυρότερο GR Yaris στην Ευρώπη.

Το πιο ισχυρό Toyota GR Yaris στην Ευρώπη!

Το Toyota GR Yaris φοράει κάτω από το καπό του έναν τρικύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα που στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του αποδίδει 261 άλογα. Θα έλεγες κανείς πως το μοτέρ είναι αρκετά «πιεσμένο» ήδη στην εργοστασιακή του μορφή αλλά φαίνεται πως με λίγες αναβαθμίσεις, η ισχύς του μπορεί να φτάσει ακόμη ψηλότερα. Δεν έχει περάσει άλλωστε μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε που η Powertune στην Αυστραλία ανακοίνωσε πως έφτιαξε να GR Yaris που απέδιδε 480 άλογα με «κλειστό» μοτέρ

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδόν διπλασιάστηκε η εργοστασιακή του ισχύς

Ένα παραπάνω βήμα έκανε η βρετανική εταιρεία με όνομα Severn Valley Motorsport που πήρε στα χέρια της ένα GR Yaris, του τοποθέτησε νέο turbo, καινούριο intercooler, πιο αποδοτικά και ανθεκτικά μπεκ, νέες πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής και νέο εγκέφαλο και κατάφερε να εκτοξεύσει την ισχύ του στα 450 άλογα με κανονικό καύσιμο και στα 500 άλογα με αγωνιστικό.

Νέα ισχυρότερα φρένα και ανάρτηση

Με την ιπποδύναμή του να έχει σχεδόν διπλασιαστεί, η εταιρεία έπραξε σωστά και αναβάθμισε το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου με carbon κεραμικές δισκόπλακες 400 χιλιοστών που είχαν αρχικά σχεδιαστεί για Nissan GT-R. To GR Yaris φοράει επίσης νέα ανάρτηση με πλήρως ρυθμιζόμενες coilover, καινούριες OZ Racing ζάντες αλλά και Recaro CS Sportster καθίσματα στη θέση των εργοστασιακών bucket.


Mας δουλεύουν;
- Αποδίδει 450 άλογα με αμόλυβδη και 500 με αγωνιστικό καύσιμο
- Φοράει νέο turbo, intecooler, καλύτερα μπεκ, πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής κ.α
- Έχει νέα ισχυρότερα φρένα για GT-R και ανάρτηση
Μπορεί να αντέξει τρικύλινδρο 1.600άρι τόση δύναμη; Μήπως το δυναμόμετρο στο οποίο πήγαν ήταν «γενναιόδωρο»; Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL