Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έφτασε το πρώτο ετοιμοπαράδοτο κινητήριο σύνολο υδρογόνου

2.338 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2024)
Έφτασε το πρώτο ετοιμοπαράδοτο κινητήριο σύνολο υδρογόνου

- Αρκετά ευέλικτο για να εντάσσεται σε επιβατικά, van, τρακτέρ
- Προσφέρει 272 ίππους και 409 Nm ροπής
- Με ανθεκτική δεξαμενή υδρογόνου για να αντέχει τις συγκρούσεις

Αρκετά ευέλικτο για να εντάσσεται σε επιβατικά, van, τρακτέρ

Το πρώτο ετοιμοπαράδοτο κινητήριο σύνολο που κάνει καύση υδρογόνου κατασκευάστηκε από την εταιρία Viritech του Ηνωμένου Βασιλείου. Απευθύνεται σε κατασκευαστές αυτοκινήτων που θέλουν να «αναπτύξουν γρήγορα» αυτοκίνητα με υδρογόνο. Το κινητήριο σύνολο ονομάζεται VPT60N και δημιουργήθηκε για να αναδείξει τα τεχνολογικά προτερήματα της καύσης υδρογόνου έναντι των πιο συμβατικών ηλεκτρικών μοτέρ. Το σύνολο έχει σχεδιαστεί για να είναι όσο το δυνατόν πιο ευέλικτο για να μπορεί να εντάσσεται σε επιβατικλα, van, τρακτέρ κ.λ.π.

Προσφέρει 272 ίππους και 409 Nm ροπής

Παρότι μέχρι στιγμής το εν λόγω κινητήριο σύνολο δεν έχει λάβει νομοθετική έγκριση, η Viritech δηλώνει πως οδεύει προς αυτήν την κατεύθυνση με την βοήθεια κατασκευαστών αυτοκινήτων. Το σύνολο παράγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της καύσης υδρογόνου που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο προσφέρει 272 ίππους 409 Nm ροπής. Πολύ πιθανόν το σύνολο να διαθέτει ενσωματωμένα σημεία τοποθέτησης για να μπορεί να εντάσσεται εντός ενός υπάρχοντος αυτοκινήτου χωρίς την ανάγκη για προσθήκη ειδικού πλαισίου.

Με ανθεκτική δεξαμενή υδρογόνου για να αντέχει τις συγκρούσεις

Το σύνολο έρχεται επίσης με ανθεκτική δεξαμενή για την αποθήκευση του υδρογόνου που είναι αρκετά στιβαρή για να αντέχει ακόμα και σε περιπτώσεις σύγκρουσης. Η δεξαμενή αυτή, μαζί με την μπαταρία μπορούν να αναδιαμορφωθούν έτσι ώστε να ταιριάζουν στην σχεδίση του εκάστοτε οχήματος. Η ακριβής αυτονομία του συνόλου δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά πιθανώς να κυμαίνεται στα 800 χλμ.

ford
NEXEN NFERA PRIMUS