Κατά γενική ομολογία το Multipla αποτελεί ένα από τα "ασχημότερα" αυτοκίνητα όλων των εποχών. Το έδειξαν και οι ψήφοι σας.
Fiat Multipla
22.069 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2015)
Πίσω στο 1998 η Fiat ήθελε να παρουσιάσει ένα πολυμορφικό αυτοκίνητο το οποίο θα διαφέρει από τον ανταγωνισμό και θα το δείχνει κιόλας. Και το κατάφερε, δημιουργώντας το Fiat Multipla. Εμπορικά το Multipla πήγε καλά στην Ιταλία ανταποκρινόμενο στις προσδοκίες της μάρκας. Στις υπόλοιπες χώρες όμως, όπως και στη χώρα μας εξάλλου, δεν γνώρισε την ίδια αποδοχή καθώς κατηγορήθηκε έντονα για την εμφάνισή του. Γεγονός που έφερε και το έντονο facelift του, το 2004, έπειτα από το οποίο έγινε πιο… εύπεπτο αλλά λιγότερο εμπορικό.
Το Fiat Multipla βασίστηκε στο Brava, ενώ στόχος του ήταν «η εμφάνιση να ακολουθεί την πρακτικότητα». Σχεδιαστής του είναι ο 53χρονος πλέον Roberto Giolitto. Το δημιούργημά του έχει σταθεί και στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Νέας Υόρκης. Στα επιτεύγματά του σχεδιαστή θα πρέπει να αναφέρουμε πως βρίσκεται και το νέο Fiat 500. Σχέδιο που του έχει δώσει πολλά βραβεία αλλά και τη θέση του Διευθυντή Σχεδίασης του ομίλου Fiat.
Το πίσω μέρος είναι ελαφρώς καλύτερο από το εμπρός.
Τα C4 CACTUS και JUKE είναι διαφορετικά, όχι άσχημα. Για αυτό πουλάνε σε άλλες αγορές σαν ζεστά ψωμιά, γιατί είναι διαφορετικά. Επιμένω, όχι άσχημα! Άσχημα και στραβοχυμένα είναι τα Tiida και Multipla. Αλλά τι να περιμένεις από την αισθητική μια χώρας όταν αγοράζουν Yaris, Κ(Ρ)olo, Golf και Auris καμαρ'ωνοντας και από πάνω;
παιδια το tiida αρχικα βγηκε για τις ασιατικες αγορες http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Tiida κ νομιζω πως μονο λογο ελλειψης καποιου αλλου μοντελου το προωθησαν κ στην ευρωπη.
Είμαι κάτοχος ενός Tiida C11X (5πορτο) το αγόρασα καινούργιο το 2008.
Δεν πρόκειται να το αποχωριστώ ποτέ. Έχω πιάσει την καλή εποχή 200+ κοντερίσια.
Χαίρομαι που δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο όπως επίσης δεν είναι φωτοτυπία με το προηγούμενο μοντέλο. Είναι τίμιο αυτοκίνητο. Η πλατφόρμα του Renault Clio είναι εξαιρετική, αλώστε το Nissan Pulsar C13 έχει κτιστεί πάνω στην ιδία πλατφόρμα, δηλαδή το Tiida με νέο κοστούμι. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω στο Tiida μου είναι η έλλειψη 6ης ταχύτητας.
Multipla και Tiida ειναι πραγματικα ασχημα κ γι αυτο δεν εχουν πουλησει καθολου. Juke και Cactus εχουν μια ομορφη ασχημια. Ο κοσμος εχει βαρεθει οταν αλλαζει ενα μοντελο μετα απο 7 χρονια να αλλαζει μονο το φαναρι κ λιγο ο προφυλακτηρας. Οπως εχει βαρεθει ολα τα αυτοκινητα λιγο πολυ να μοιαζουν μεταξυ τους, πιστευω θελει πιο μεγαλη αλλαγη.
εξακολουθώ να πιστεύω οτι το Colt 2004-2007 5d που έχω κιόλας είνια το πιο άσχημο αμάξι... απο πίσω σαν τις παλιές κλούβες και απο μπροστά λές και το κόψανε με σπαθί..... έτσι είναι |__\ και τίποτα άλλο!!!
Μπορεί κάποια αυτοκίνητα να είναι άσχημα με κάποια κριτήρια, αλλά μπορεί να έχουν άλλα χαρίσματα, πχ να είναι καλοφτιαγμένα, πρακτικά ή και πρωτοπορειακά.
Ακόμα και η Citroen DS και ο σκαραβαίος της VW, δεν ήταν πρότυπα αρμονίας.
Πάντως, οι εναλλακτικές επιλογές για να κάνεις τους άλλους να γυρίσουν το κεφάλι τους (έστω με απορία) προς το όχημά σου, συνήθως κοστίζουν τριψήφια νούμερα σε χιλιάδες ευρώ!
Τα fiat και nissan απλα δε βλεπονται,καλυτερα να αγορασεις τρακτερ.Γι αυτο και οποιος τα πηρε τα παντρευτηκε αφου εχουν μηδεν μεταπωληση.Οσο αφορα τα αλλα 2 ειναι μεν διαφορετικα αλλα δε τα αγοραζα και αυτα με τιποτα
Τα C4 CACTUS και JUKE είναι διαφορετικά, όχι άσχημα. Για αυτό πουλάνε σε άλλες αγορές σαν ζεστά ψωμιά, γιατί είναι διαφορετικά. Επιμένω, όχι άσχημα! Άσχημα και στραβοχυμένα είναι τα Tiida και Multipla. Αλλά τι να περιμένεις από την αισθητική μια χώρας όταν αγοράζουν Yaris, Κ(Ρ)olo, Golf και Auris καμαρ'ωνοντας και από πάνω;
...κοίτα να δεις κ γω που νόμιζα ότι η πρώτη έκδοση του ka είναι ότι πιο άσχημο κυκλοφόρησε...εντάξει για το multipla τι να πεις ...απλά αξεπέραστο..
C4 CACTUS + JUKE τέεεεεεεεεεεελεια αυτοκίνητα (ειδικά το JUKE) MULTIPLA + TIIDA ούτε με σφαίρα δεν θα τα ΄περνα!
παιδια το tiida αρχικα βγηκε για τις ασιατικες αγορες http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Tiida κ νομιζω πως μονο λογο ελλειψης καποιου αλλου μοντελου το προωθησαν κ στην ευρωπη.
Για εμενα το Citroen C4 Cactus ειναι πανεμορφο και προτοτυπο.. Στα συν του κ το υπερβολικα χαμηλο βαρος του!
Είμαι κάτοχος ενός Tiida C11X (5πορτο) το αγόρασα καινούργιο το 2008. Δεν πρόκειται να το αποχωριστώ ποτέ. Έχω πιάσει την καλή εποχή 200+ κοντερίσια. Χαίρομαι που δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο όπως επίσης δεν είναι φωτοτυπία με το προηγούμενο μοντέλο. Είναι τίμιο αυτοκίνητο. Η πλατφόρμα του Renault Clio είναι εξαιρετική, αλώστε το Nissan Pulsar C13 έχει κτιστεί πάνω στην ιδία πλατφόρμα, δηλαδή το Tiida με νέο κοστούμι. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω στο Tiida μου είναι η έλλειψη 6ης ταχύτητας.
Multipla και Tiida ειναι πραγματικα ασχημα κ γι αυτο δεν εχουν πουλησει καθολου. Juke και Cactus εχουν μια ομορφη ασχημια. Ο κοσμος εχει βαρεθει οταν αλλαζει ενα μοντελο μετα απο 7 χρονια να αλλαζει μονο το φαναρι κ λιγο ο προφυλακτηρας. Οπως εχει βαρεθει ολα τα αυτοκινητα λιγο πολυ να μοιαζουν μεταξυ τους, πιστευω θελει πιο μεγαλη αλλαγη.
εξακολουθώ να πιστεύω οτι το Colt 2004-2007 5d που έχω κιόλας είνια το πιο άσχημο αμάξι... απο πίσω σαν τις παλιές κλούβες και απο μπροστά λές και το κόψανε με σπαθί..... έτσι είναι |__\ και τίποτα άλλο!!!
Μπορεί κάποια αυτοκίνητα να είναι άσχημα με κάποια κριτήρια, αλλά μπορεί να έχουν άλλα χαρίσματα, πχ να είναι καλοφτιαγμένα, πρακτικά ή και πρωτοπορειακά. Ακόμα και η Citroen DS και ο σκαραβαίος της VW, δεν ήταν πρότυπα αρμονίας. Πάντως, οι εναλλακτικές επιλογές για να κάνεις τους άλλους να γυρίσουν το κεφάλι τους (έστω με απορία) προς το όχημά σου, συνήθως κοστίζουν τριψήφια νούμερα σε χιλιάδες ευρώ!
Τα fiat και nissan απλα δε βλεπονται,καλυτερα να αγορασεις τρακτερ.Γι αυτο και οποιος τα πηρε τα παντρευτηκε αφου εχουν μηδεν μεταπωληση.Οσο αφορα τα αλλα 2 ειναι μεν διαφορετικα αλλα δε τα αγοραζα και αυτα με τιποτα