ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Είναι τα καινούργια αυτοκίνητα καλύτερα σε όλα;

(19/11/2024)
Είναι τα καινούργια αυτοκίνητα καλύτερα σε όλα;

- Είναι καλύτερα για τον οδηγό με έξυπνες τεχνολογίες, περισσότερη ασφάλεια, χαμηλότερη κατανάλωση & ρύπους
- Έχουν περισσότερη δύναμη και είναι γενικά πιο γρήγορα, έχουν όμως μεγαλύτερο βάρος
- Η αίσθηση του τιμονιού έχει απαξιωθεί για χάρη της ευκολίας στο παρκάρισμα
- Πιο ουδέτερα και άρα ασφαλή στην οδήγηση, άλλα αυτό τα κάνει πιο «ξενέρωτα» στις στροφές

Είναι καλύτερα για τον οδηγό με έξυπνες τεχνολογίες, περισσότερη ασφάλεια, χαμηλότερη κατανάλωση & ρύπους

Τα καινούργια αυτοκίνητα κερδίζουν σε κάθε τομέα που μπορεί να συγκριθούν με τα παλιότερα. Χωρίς εξαίρεση, είτε μιλάμε για θεωρία είτε για πράξη, είτε μιλάμε για ασφάλεια ή οικονομία, είτε μιλάμε για το περιβάλλον ή για εμάς. Εκτός και όταν μιλάμε για εμάς, έχουμε άλλες προτεραιότητες. Ποιες, και πώς γίνεται να «χάνουν» τα καινούργια από τα παλιά;
 
Στην απλή ερώτηση, με τι αυτοκίνητο θα ήθελες να κάνεις το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη, δύσκολα θα βρεις άνθρωπο να προτιμήσει ένα αυτοκίνητο 20 ή 10 ετών έναντι ενός ολοκαίνουργιου. Οι λόγοι πολλοί και προφανείς. Πιο άνετο για τον οδηγό, με τα βοηθήματα οδήγησης όμως το έξυπνο cruise control, πιο ασφαλές με κάθε τρόπο και φυσικά πιο οικονομικό, πιο αθόρυβο, άνετο, με καλύτερη ποιότητα κύλισης, και η λίστα συνεχίζεται.

Έχουν περισσότερη δύναμη και είναι γενικά πιο γρήγορα, έχουν όμως μεγαλύτερο βάρος

Τα νέα αυτοκίνητα έχουν επωφεληθεί από την επανάσταση που είδαν τα μοτέρ εσωτερικής καύσης τα τελευταία δέκα χρόνια. Μιλάμε για μικρά μοτέρ που δεν καίνε τίποτα και όμως είναι πολύ πιο ισχυρά. Τα νέα αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα από οποιοδήποτε παλιό στην ίδια κατηγορία. Είναι όμως και πιο βαριά. Και αυτό σημαίνει πως παρότι πιο γρήγορα, δεν δίνουν απαραίτητα τη αμεσότητα στο δρόμο που δίνει ένα πιο ελαφρύ, και ας είναι και πιο παλιό μοντέλο.

Η αίσθηση του τιμονιού έχει απαξιωθεί για χάρη της ευκολίας στο παρκάρισμα

Ο τομέας στον οποίο έχουν γίνει βήματα προς τα πίσω, εκτός από το βάρος, είναι η αίσθηση του τιμονιού. Το τιμόνι δεν είναι μόνο για να στρίβει το αυτοκίνητο αλλά και για να επικοινωνεί στον οδηγό τι συμβαίνει κάτω από τους τροχούς του. Η μετάβαση σε ηλεκτρική υποβοήθηση απομόνωσε το τιμόνι από το δρόμο, και ενώ αυτό δεν ενοχλεί τον μέσο οδηγό, κάνει την οδήγηση βαρετή και διαδικαστική όταν δεν θες απλά να πας από το σημείο Α στο σημείο Β.

Πιο ουδέτερα και άρα ασφαλή στην οδήγηση, άλλα αυτό τα κάνει πιο «ξενέρωτα» στις στροφές

Προς την ίδια κατεύθυνση έχουν κινηθεί οι κατασκευαστές και σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά. Σαφώς το ουδέτερο είναι το ζητούμενο, χωρίς υπερβολές, χωρίς εκπλήξεις, χωρίς ιδιαιτερότητες. Εξάλλου η ασφάλεια προέχει και ο μέσος οδηγός δεν ενδιαφέρεται για τίποτε άλλο εκτός από το να ξέρει πως το αυτοκίνητο θα πάει προς τα εκεί που στρίβει το τιμόνι. Τα παλιότερα αυτοκίνητα δεν ήταν απαραίτητα χειρότερα. Τουλάχιστον όχι όλα. Ακόμη κι αν στο δρόμο η συμπεριφορά τους ήταν λιγότερο ουδέτερη, πιο συμμετοχική, πιο ενδιαφέρουσα, και ειδικά αν έκρυβε εκπλήξεις που μάθαινες να εκμεταλλεύεσαι και να παίζεις μαζί τους.
 
Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι αναμφισβήτητα τα καλύτερα μέσα μεταφοράς, δεν είναι απαραίτητα όμως και οι καλύτερες μηχανές οδήγησης. Τι λες όμως; Καλύτερα έτσι; Ή όχι; Εσύ τι προτιμάς;

fiat
VW YPHRESIES