Σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα, κατά τα φαινόμενα η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 θα έχει επιτευχθεί μέχρι το 2025 (από το 2022 πιλοτικά) από αρκετούς κατασκευαστές οι οποίοι θα έχουν διαθέσιμα αυτόνομα οχήματα σε πολλές κατηγορίες οι οποίες θα αφορούν και τον πολύ κόσμο. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, το μεγαλύτερο πρόβλημα στην γενικευμένη διάχυση της αυτόνομης οδήγησης δεν είναι τόσο το τεχνικό όσο η αντίληψη του κόσμου και ασφαλώς το νομοθετικό πλαίσιο που αυτήν την στιγμή δεν έχει οριστικοποιηθεί. Στο μέλλον τα αυτόνομα οχήματα θα έχουν την δυνατότητα να έρθουν να μας βρουν και να μας πάρουν από το σημείο που βρισκόμαστε ή ακόμα και να εκτελούν χρέη σχολικού. Βρισκόμαστε λοιπόν, στο μεταίχμιο κοσμογονικών αλλαγών στην αυτοκίνηση, με το μέλλον να αναμένεται πολύ πιο ασφαλές, ενεργειακά αποδοτικό, αλλά και ίσως πιο «βαρετό» και οπωσδήποτε με μικρότερο έλεγχο σε ότι αφορά την αυτοκίνηση από μέρους μας.
AΦΟΥ ΤΟ 99,9 ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΚΟΥΛΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ, ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ "ΓΑΝΤΙ" Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.
AΦΟΥ ΤΟ 99,9 ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΚΟΥΛΑΔΙΑ, ΠΟΥ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ, ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ "ΓΑΝΤΙ" Η ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ.