Ποιο είναι το πιο γνωστό αμιγώς εκτός δρόμου αυτοκίνητο που ξέρεις; Αν το Wrangler δεν είναι στα πρώτα 2 που σου έρχονται στο μυαλό, κάτι έχασες. Αυτό που έχασες επίσης είναι πως το επόμενο Wrangler θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί θα είναι καλύτερο! Ισχύει;
Το να το γυρίζει μια μάρκα στα ηλεκτρικά σήμερα, συχνά ακούγεται ως ανάγκη, ή καλύτερα ως επιταγή των δεδομένων και των αποφάσεων των κυβερνήσεων. Πολλοί θεωρούμε πως η ηλεκτροποίηση των αυτοκινήτων είναι ένας συμβιβασμός, μια υποχώρηση, μια ήττα που πρέπει να δεχτούμε για χάρη του μέλλοντος και του πλανήτη.
Όμως για την Jeep δεν είναι καθόλου έτσι. Το επόμενο Wrangler του 2027, θα γίνει αμιγώς ηλεκτρικό όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί αξίζει. Ή καλύτερα, και μεταξύ μας εδώ που τα λέμε, όχι «μόνο» γιατί πρέπει, αλλά «και» γιατί αξίζει.
Όπως και να έχει είναι σημαντικό μια εταιρεία να αρπάζει την ευκαιρία από τα μαλλιά και να βρίσκει τα θετικά και το τι μπορεί να κάνει για τα αυτοκίνητά της. Και για το Wrangler η Jeep λέει πως η ηλεκτροκίνηση θα κάνει θαύματα. Κυρίως για το βασικό χαρτί του χαρακτήρα του Wrangler, τις εκτός δρόμου ικανότητες.
Ήδη οι εκδόσεις 4xe, που προσφέρουν υβριδικά σύνολα στο Wrangler φτάνουν το 40% των πωλήσεων, και οι ιθύνοντες αναμένουν μέχρι την αντικατάσταση του μοντέλου με τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του, να είναι πάνω από το 60%. Αν μέχρι τώρα ο λόγος είναι η οικονομία, στο ηλεκτρικό Wrangler, θα είναι βασικά οι εκτός δρόμου ικανότητες που θα πάνε στο μέγιστο.
Η κλίμακα Trail φτάνει σήμερα μέχρι το 10 και περιγράφει αυτές τις ικανότητες με έναν αριθμό. Το Renegade είναι για παράδειγμα στο 4, το 5πορτο Wrangler στο 9 και το 3θυρο στο 10. Το ηλεκτρικό θα φτάσει στο 12!
Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει την πόρτα στη βελτίωση των γωνιών του αυτοκινήτου (προσέγγισης κλπ), ενώ δίνει τη δυνατότητα οι αγοραστές να μπορούν να επιλέξουν μέχρι και το είδος της ανάρτησης. Είτε ανεξάρτητη, είτε με άκαμπτο άξονα, δεν θα είναι πρόβλημα. Χώρια φυσικά τα χαρακτηριστικα του ηλεκτροκινητήρα με πολλή ροπή παντού, χωρίς καθυστερήσεις στην απόκριση στο γκάζι, και την άψογη ρυθμισιμότητα του γκαζιού. Και η λίστα συνεχίζεται.
Εσύ όμως «τσιμπάς»; Γίνεται εκτός δρόμου με ηλεκτρικό; Που φορτίζεις εκτός δρόμου; Και τι γίνεται με τις μπαταρίες αν χτυπήσουν, αν βραχούν, ή αν στραβώσουν; Τι λες; Είναι όντως καλύτερο εκτός δρόμου ένα ηλεκτρικό;