Ελαφρύτερο και πιο διασκεδαστικό MX-5 για την Ιαπωνία
Με μία ειδική έκδοση του MX-5, μόνο για την εσωτερική αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda δηλώνει περίτρανα πως δεν χρειάζονται τεράστια νούμερα ιπποδύναμης για να περάσεις καλά.
Μόνο 990 κιλά
Πιστή στο DNA του προγόνου της, η ιαπωνική εταιρία, λανσάρει την έκδοση 990S. Το όνομά της συμβολίζει το βάρος του roadster, το οποίο μετά από αυστηρή δίαιτα έφτασε στα 990 κιλά, 30 περισσότερα από αυτά του ατμοσφαιρικού προγόνου του, πίσω στο 1989. Στο εξωτερικό του, η βασική αισθητική διαφορά βρίσκεται στη μαλακή υφασμάτινη κουκούλα, η οποία έχει ένα σκούρο μπλε χρώμα. Το φρενάρισμα πλέον αναλαμβάνουν οι δυνατές δαγκάνες της Brembo βαμμένες μαύρες, με μπλε λεπτομέρεια στο λογότυπο της εταιρίας, που συνδυάζονται όμορφα με την υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.
"Αυστηρή" δίαιτα
Η μείωση του βάρος ήρθε σχεδόν από παντού, όπως οι όμορφες μαύρες ζάντες της Rays από κράμα αλουμινίου που έκοψαν γύρω στα 3.2 κιλά από το αρχικό βάρος. Οι Ιάπωνες μηχανικοί, "πείραξαν" τις ρυθμίσεις του ηλεκτρικού τιμονιού και αφαίρεσαν όλο το μονωτικό υλικό από το καπό και ταμπλό του αυτοκινήτου. Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν πρόσθετες ρυθμίσεις στο θέμα αναρτήσεων, αυξάνοντας την σπορ αίσθηση.
Όσο πιο ελαφρύ, τόσο πιο διασκεδαστικό
Να αναφέρουμε πως η παραπάνω έκδοση αφορά μόνο την "μικρή" των 131 ίππων και 1.5 λίτρων, χωρίς να προβλέπεται κάποια αντίστοιχη στο μέλλον για αυτή των 2.0 λίτρων. Ο διευθυντής εξέλιξης του συγκεκριμένου μοντέλου, Shigeki Saito, δήλωσε πως το χαμηλό βάρος είναι ανάλογο της διασκέδασης και όχι η ιπποδύναμη. Υπογράμμισε ότι η αύξηση της ιπποδύναμης θα προσθέσει παραπάνω βάρος, αφού χρειάζεται να ενισχύσεις το πλαίσιο, μεγαλύτερο κινητήρα κλπ, θεωρώντας το μικρό roadster την καλύτερη επιλογή για όσους απολαμβάνουν την οδήγηση.
Μόνο οι Ιάπωνες είναι τυχεροί
Προς το παρόν, η 990S έκδοση έκανε την εμφάνισή της σε event, προκαλώντας ενθουσιασμό στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου καθώς και στο επίσημο ιαπωνικό site της εταιρίας, χωρίς βέβαια κάποια ανακοίνωση σχετικά με την τιμή της. Παρόλο που χαρακτηρίζεται ως ειδική έκδοση, ο αριθμός παραγωγής του δεν θα είναι περιορισμένος και θα είναι διαθέσιμο πριν το τέλος του χρόνου, κάνοντας τους Ιάπωνες φίλους του κλασικού roadster μοντέλου αρκετά τυχερούς.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »