3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το δίκτυο της Toyota ανανεώνεται και όλες οι εκθέσεις θα αλλάξουν έως το τέλος του 2016.
Εμπειρία Toyota
4.727 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2015)
Η Toyota είναι από τις εταιρείες που έχουν τον πελάτη σε πρώτο πλάνο πριν αλλά και μετά την αγορά και το αποδεικνύει διαρκώς. Δείτε τι ετοιμάζει για το 2016.
Οι Εξουσιοδοτημένοι έμποροι του δικτύου της Toyota αποτελούν αξιοσημείωτη εμπορική και επιχειρηματική δραστηριότητα του κλάδου, υλοποιούν τις αξίες και τις αρχές της Toyota τόσο σε σχέση με τον πελάτη όσο με την εξέλιξη της αγοράς, συμβάλλοντας καθοριστικά και οδηγώντας την εταιρία στην πρώτη θέση των πωλήσεων και της απόλυτης ικανοποίησης του πελάτη.Παράλληλα, η Toyota Motor Corporation επιθυμώντας περαιτέρω διεύρυνση του αγοραστικού κοινού και ισχυροποίηση των σχέσεών της με τους υφιστάμενους πελάτες, αλλά και άμεση ανταπόκριση στις απαιτήσεις της αγοράς και του καταναλωτή, όπου μεταξύ άλλων εκφράζονται και μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία, προχώρησε στο σχεδιασμό και την αρχή της υλοποίησης ενός πανευρωπαϊκού project (New retail Concept).Καθότι η ψηφιακή τεχνολογία έχει γίνει πλέον «κανόνας» στην καθημερινή μας ζωή, η νέα σχεδίαση των εκθέσεων έχει ως στόχο να ικανοποιήσει κάθε προσδοκία των πελατών μας. Ο συνδυασμός της ανθρώπινης φυσικής παρουσίας και των ψηφιακών μέσων (P.H.D.) προσδοκούν να δώσουν μία πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία στο «ταξίδι αγοράς» του πελάτη και προσβλέπουν στη δημιουργία μοντέρνων επιχειρηματικών μονάδων, ικανών να ανταποκριθούν, συνδυάζοντας μάλιστα τις πολυδιάστατες ανάγκες της αγοράς και των σύγχρονων καταναλωτών.Στόχος της Toyota είναι η δημιουργία κι άλλων τέτοιων χώρων που θα διαθέτει ο κάθε Εξουσιοδοτημένος Εμπορος της, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο τη σχέση Εμπόρου–Πελάτη, ενώ ταυτόχρονα θα γίνει σημείο αναφοράς τόσο για τη μάρκα όσο και την αγορά αυτοκινήτου, γενικότερα.Με βάση συνεπείς αρχές σχεδίασης που ορίζει η μάρκα πρόκειται να ανανεωθούν όλες οι εκθέσεις Toyota, μέχρι τέλος 2016, έτσι ώστε να παρέχουν την συγκεκριμένη καινοτόμα και μοναδική εμπειρία στον πελάτη. Στόχος είναι οι εκθέσεις Toyota να πληρούν τις «νέες» και «σύγχρονες» προσδοκίες των πελατών της μάρκας.Οι αρχές της νέας σχεδίασης είναι:- Η δυνατότητα της μάρκας να επικοινωνεί μία ομοιόμορφη εμπειρία σε όλο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων Toyota σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
- Πλήρη ανταπόκριση στην εκτενή γνώση που έχει ο πελάτης πριν επισκεφθεί τον εξουσιοδοτημένο έμπορο.
- Ευέλικτο κα εύκολα μεταβαλλόμενο, σπονδυλωτό σετ υλικών διακόσμησης, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα τροποποίησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες κάθε τοπικής αγοράς.
- Ψηφιοποίηση και χρήση κεντρικών συστημάτων, εξασφαλίζοντας έτσι τον σύνδεσμο μεταξύ αγοράς, καταναλωτή και επίσημης εισαγωγικής εταιρίας.- Αναβάθμιση τρόπου παρουσίασης της ποιότητας και αξιοπιστίας αυτοκινήτου Toyota.
- Χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων για εξερεύνηση της ευρείας γκάμας και των δυνατοτήτων που παρέχει η Toyota.To πρόγραμμα αυτό, έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται στο δίκτυο της Toyota Ελλάς και τα πρώτα αποτελέσματα από τους ίδιους του πελάτες είναι άκρως ενθαρρυντικά. Οι πελάτες της Toyota βιώνουν με ενθουσιασμό και χαρά μια ξεχωριστή, μοναδική και ανεπανάληπτη εμπειρία.
Κάποιος να μας έκανε και μια μετάφραση τι ακριβώς συνεπάγονται στη πράξη για εμάς τους νυν αλλά και τους μελοντικούς πελάτες της φίρμας όσα επιγραμαματικά παρατίθενται στο ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας ;