To αρχικό γράμμα του του εμβλήματος «Supra» που κοσμεί το μοντέλο στο πίσω του μέρος είναι έτσι σχεδιασμένο για να θυμίζει δύο συγκεκριμένες στροφές της πίστας του Nurburgring.
Προσοχή ακόμα και στην πιο μικρή λεπτομέρεια έχει δώσει η Τοyota στην νέα Supra. Oι Ιάπωνες κατάλαβαν πως με την επανεμφάνιση του μοντέλου ύστερα από δεκαετίες θα πρέπει να κάνουν τη νέα γενιά αντάξια ή και καλύτερη από την προηγούμενη. Η μάρκα υπόσχεται πως η νέα Supra είναι εξίσου καλή τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα, σε αντίθεση με τον προκάτοχό της, που η αλήθεια είναι, πως δεν απέδιδε τα μέγιστα σε διαδρομές με πολλά… στροφιλίκια.
Τις τελευταίες μέρες ήρθε στο φως η πληροφορία ότι το γράμμα «S» από το έμβλημα «Supra» που κοσμεί το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αποτυπώνει το κομμάτι Wehrseifen του Nurburgring που αποτελείται εν μέρει από δύο κατηφορικές διαδοχικές στροφές, δημιουργώντας κάτι σαν «S». Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε ο ίδιος ο αρχιμηχανικός της Toyota, κ. Tetsuya Tada, λέγοντας πως όντως, ο σχεδιασμός του γράμματος αυτού στο έμβλημα της Supra έχει εμπνευστεί από ένα σημείο της «Πράσινης Κόλασης».
Υπενθυμίζουμε πως η νέα Supra προσφέρεται προς το παρόν με μόνο μία επιλογή στα μοτέρ. Πρόκειται για ένα 6κύλινδρο σε σειρά twin-scroll υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής που συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (με δύο modes Νοrmal και Sport) που με την σειρά του στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα (με Launch Control) και να φτάνει μέγιστη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.