Οι βελτιωτές της Wimmer Rennsporttechnik σχεδόν διπλασίασαν την απόδοση του VW Polo WRC Street, ανεβάζοντάς την στους 420 ίππους. Η ροπή, πάλι, από τα 349 Nm, σκαρφάλωσε στα 480.
Ένα VW Polo 420 ίππων
4.088 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2016)
Λες και η έκδοση δρόμου (Street) του Volkswagen Polo R WRC των 220 ίππων, δεν ήταν ήδη αρκετά δυνατή και γρήγορη, έρχονται οι βελτιωτές της Wimmer Rennsporttechnik να ανεβάσουν την ισχύ της στα 420 άλογα.
Το περιορισμένης παραγωγής Volkswagen Polo R WRC Street εμφανίστηκε στα τέλη του 2012 και αποτελεί το γρηγορότερο και ισχυρότερο Polo που κυκλοφόρησε ποτέ στους δρόμους. Διαθέτει το 2.0 TSI μοτέρ του Golf GTI και έχει ισχύ 220 ίππων, γεγονός που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ., ενώ του προσδίδει τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα.Όλα αυτά φαίνεται πως δεν εντυπωσίασαν τους βελτιωτές της Wimmer Rennsporttechnik. Τι έκαναν; Σχεδόν διπλασίασαν την απόδοσή του, ανεβάζοντάς την στους 420 ίππους. Η ροπή, πάλι, από τα 349 Nm, σκαρφάλωσε στα 480. Για να καταλαβαινόμαστε, μιλάμε για 20 άλογα περισσότερα από το πολυσυζητημένο Golf R400 concept, του οποίου την έκδοση παραγωγής αναμένουμε άμεσα.
Οι Γερμανοί μηχανικοί, για να πιάσουν αυτά τα νούμερα απόδοσης, αναβάθμισαν τον υπερσυμπιεστή, τροποποίησαν την αντλία υψηλής πίεσης, ενώ τοποθέτησαν και ένα σπορ σύστημα εξάτμισης. Αλλαγές έγιναν και στο intercooler, ενώ επαναπρογραμματίστηκε και ο εγκέφαλος.Το κιτ βελτίωσης σταδίου 4 κοστίζει 10.200 ευρώ, αλλά θα χαρίσει σε όσα από τα 2.500 διαθέσιμα Polo WRC Street το «φορέσουν», τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα. Όσοι θέλουν να ξοδέψουν ακόμα περισσότερα, η Wimmer διαθέτει 17άρες ζάντες της OZ, coilover ανάρτηση της KW και φίλτρο αέρα της K&N.
Το κιτ βελτίωσης σταδίου 4 κοστίζει 10.200 ευρώ, αλλά θα χαρίσει σε όσα από τα 2.500 διαθέσιμα Polo WRC Street το «φορέσουν», τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα.
Καλες αυτες οι βελτιωσεις αλλα θα επρεπε να βαλουν και ενα καρτερ σε μεγεθος μπανιερας μια τετοια φριτεζα χρειαζεται μεγαλες ποσοτητες λαδιου .