ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ενεργές ποδιές που βελτιώνουν την ηλεκτρική αυτονομία φέρνει η Hyundai
2 Φωτογραφίες »

Ενεργές ποδιές που βελτιώνουν την ηλεκτρική αυτονομία φέρνει η Hyundai

2.072 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2024)

- Θα βοηθάει τα ηλεκτρικά να έχουν περισσότερη αυτονομία και να επιτυγχάνουν υψηλότερες ταχύτητες
- Θα κάνει τα Hyundai και τα Kia πιο αεροδυναμικά
- Θα αυξάνει την κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες
- Δεν έχει αποφασιστεί αν θα μπει σε παραγωγή

Θα βοηθάει τα ηλεκτρικά να έχουν περισσότερη αυτονομία και να επιτυγχάνουν υψηλότερες ταχύτητες

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναζητούν συνέχεια νέους τρόπους για να αυξήσουν την αυτονομία τους και η Hyundai δεν θα μπορούσε να μην είναι μία από αυτές. Χαρακτηριστικό των προσπαθειών της είναι ότι μόλις παρουσίασε μια νέα τεχνολογία με όνομα Active Air Skirt (AAS), η οποία σύμφωνα με τον κορεατικό όμιλο, θα βοηθήσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ομίλου να πηγαίνουν πιο γρήγορα και πιο μακριά.

Θα κάνει τα Hyundai και Kia πιο αεροδυναμικά

Το σύστημα περιλαμβάνει μπροστινές ποδιές που βρίσκονται μπροστά από τα μπροστινά ελαστικά αλλά και παράλληλα πίσω από τον μπροστινό προφυλακτήρα για να ελαχιστοποιήσει τις αναταράξεις που προκαλούν οι τροχοί. Αυτές οι ποδιές ενεργοποιούνται σε ταχύτητες άνω των 80 km/h και απενεργοποιούνται αυτόματα όταν η ταχύτητα του οχήματος πέσει κάτω από 70 km/h. Σε δοκιμές με το Genesis GV60, το Active Air Skirt Tech οδήγησε σε μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) κατά 0,008, βελτιώνοντας έτσι τον συντελεστή αυτόν συνολικά κατά 2,8%.

Θα αυξάνει την κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες

Συν τοις άλλοις, η Hyundai αναφέρει ότι το νέο σύστημα θα παρέχει οφέλη και σε υψηλότερες ταχύτητες. Για παράδειγμα, αυξάνεται η κάθετη δύναμη που παράγεται σε ταχύτητες άνω των 200 km/h. Είναι μια τεχνολογία που ενσωματώνεται σε πολλά αγωνιστικά, όμως φαίνεται πως η Hyundai σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία αυτή σε πολλά οχήματα. «Αυτή η τεχνολογία αναμένεται να έχει μεγαλύτερη επίδραση σε μοντέλα όπως τα SUV, όπου είναι δύσκολο να βελτιωθούν οι αεροδυναμικές επιδόσεις», δήλωσε ο Sun Hyung Cho, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Mobility Body Development Group στη Hyundai.

Δεν έχει αποφασιστεί αν θα μπει σε παραγωγή

Προς το παρόν, το σύστημα βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης. Η εταιρεία έχει υποβάλει αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τόσο στη Νότια Κορέα όσο και στις ΗΠΑ. Λέει ότι σχεδιάζει να «εξετάσει το ενδεχόμενο να μπει η τεχνολογία σε μαζική παραγωγή μετά από πολλαπλές δοκιμές αντοχής και επιδόσεων». Αυτό σημαίνει πως ακόμη δεν είναι σίγουρο αν η τεχνολογία αυτή θα βρεθεί στα Hyundai παραγωγής που αγοράζουμε στις εκθέσεις της φίρμας.

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR