Ένα βίντεο το οποίο δείχνει την αυξημένη ικανότητα του συστήματος τετραδιεύθυνσης της νέας Mercedes S-Class έχει κάνει την εμφάνισή του και εντυπωσιάζει δείχνοντας τη γωνία που παίρνουν οι πίσω τροχοί κατά τη διάρκεια των στροφών.
Το συγκεκριμένο πρωτότυπο εμφανίζεται να κάνει δοκιμές κοντά στην πίστα του Nurburgring και εκτός από το σύστημα τετραδιεύθυνσης, αποκαλύπτει το γεγονός πως το πολυτελές σεντάν βρίσκεται στα τελικά στάδια των δοκιμών.
Επιστρέφοντας στο εντυπωσιακό του θέματος, αν και το σύστημα τετραδιεύθυνσης δεν είναι κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά, ωστόσο η αλήθεια είναι πως η κλίση των τροχών είναι αρκετά μεγάλη και πολλοί αναφέρουν πως κάτι τέτοιο θα μπορέσει να αποτελέσει πρόβλημα όταν το αυτοκίνητο κληθεί να πάρει μια στροφή με μεγάλη ταχύτητα.
Ωστόσο, με την S-Class να είναι διάσημη για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ίσως οι Γερμανοί μηχανικοί αποφάσισαν να προσφέρουν αυτήν την δυνατότητα μόνο όταν τα αυτοκίνητό βρίσκεται σε κατάσταση στάθμευσης ή αναχώρησης και η γωνία κλίσης των πίσω τροχών να περιορίζεται όταν το μοντέλο βρίσκεται σε κίνηση πάνω από κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα.
Από κει και πέρα να σημειωθεί πως η νέα S-Class θα είναι το αυτοκίνητο που θα διαθέτει τον μεγαλύτερο επίπεδο συστημάτων αυτόνομης οδήγησης που θα έχει παρουσιάσει η Mercedes. Για αυτό ακριβώς το λόγο πολύ πιθανό είναι το σενάριο να υιοθετήσει το μακρύ μεταξόνιο, το οποίο θα φέρει το μήκος της περίπου στα 5,25 μέτρα. Αυτό θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ το υψηλότερο επίπεδο τεχνολογίας θα τους κάνουν να αισθάνονται πολύ άνετα στο hi-tech εσωτερικό.
Τέλος σε ότι αφορά το κομμάτι των μηχανικών συνόλων, σημαντική βοήθεια θα παρέχει το υβριδικό σύστημα EQ Boost. Λίγο μετά τo ντεμπούτο της S-Class, θα ακολουθήσει και μία πιο ισχυρή έκδοση AMG.
Κάντε κλικ στο View Profile για να δείτε το βίντεο σε πλήρη μορφή.
Όπως και στα μεγαλύτερα οχήματα όπως λεωφορεία, η τετραδιεύθυνση λειτουργεί ανάλογα με την ταχύτητα, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση απο τους μπροστά και με μεγαλύτερη συνήθως κλίση, ενώ σε στροφές με υψηλότερη ταχύτητα οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστά σε μικρότερη κλίση απο ότι στην πρώτη περίπτωση.
Όπως και στα μεγαλύτερα οχήματα όπως λεωφορεία, η τετραδιεύθυνση λειτουργεί ανάλογα με την ταχύτητα, καθώς σε χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την αντίθετη κατεύθυνση απο τους μπροστά και με μεγαλύτερη συνήθως κλίση, ενώ σε στροφές με υψηλότερη ταχύτητα οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστά σε μικρότερη κλίση απο ότι στην πρώτη περίπτωση.