ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H επέκταση της Αττικής Οδού προς το Λαύριο είναι ένα από τα αναπτυξιακά έργα της χώρας που θα κατατεθούν προς χρηματοδότηση στο πακέτο Γιούνκερ.

H επέκταση της Αττικής Οδού προς το Λαύριο είναι ένα από τα αναπτυξιακά έργα της χώρας που θα κατατεθούν προς χρηματοδότηση στο πακέτο Γιούνκερ.

Επέκταση Αττικής Οδού

10.563 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2016)

Η επέκταση της Αττικής Οδού και του Προαστιακού σιδηροδρόμου έως το Λαύριο, είναι ένα από τα αναπτυξιακά έργα της χώρας που θα κατατεθούν προς χρηματοδότηση στο «πακέτο Γιούνκερ» των 1,6 δις ευρώ.

Η επέκταση του δικτύου του Προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί προς το Λαύριο, θα είναι συνολικού μήκους 32 χλμ. και θα περιλαμβάνει την κατασκευή υποδομής, επιδομής, ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης της γραμμής.Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ενιαίο οδικό, σιδηροδρομικό και λιμενικό έργο που θα επαναφέρει την… αίγλη του παλιού λιμένα του Λαυρίου. Το έργο αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΕΡΓΟΣΕ καθώς η σύνδεση του λιμανιού με τον Προαστιακό σιδηρόδρομο, η οδική σύνδεση με την Αττική Οδό, οι ανισόπεδες διαβάσεις σε πέντε σημεία με το τοπικό δίκτυο αλλά και η αναβάθμιση του λιμανιού σε επιβατικό, μπορούν να καταστήσουν τον εν λόγω λιμένα σε κόμβο επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών.
Σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, ο ηλεκτροκινούμενος άξονας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής του Προαστιακού σιδηροδρόμου της Αθήνας, θα αποτελέσει διακλάδωση του υπάρχοντος ανατολικού κόμβου, με αφετηρία από τον κόμβο Κορωπίου και σχεδιάζεται για να εξυπηρετεί ταχύτητες συρμών έως και 120 χλμ./ώρα.Η γραμμή θα έχει εννέα σταθμούς στις θέσεις Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κουβαράς, Κερατέα, «Δασκαλιό 1» - ΒΙΟΠΑ Κερατέας, «Δασκαλιό 2», Θορικό, «Κυπριανός», Λαύριο και Λιμάνι Λαυρίου ενώ, αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 300.000 επιβάτες.Στόχος είναι η εξυπηρέτηση των επιβατηγών πλοίων από το Βόρειο και Κεντρικό Αιγαίο μέσω του λιμένα του Λαυρίου, καθώς και κρουαζιερόπλοιων. Η απόσταση έως το κέντρο της Αθήνας θα είναι κατά 15 λεπτά συντομότερη από τη διαδρομή προς τον Πειραιά.Σε ότι αφορά στην χρηματοδότηση του έργου, αξίζει να αναφέρουμε πως το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 350 εκ. ευρώ, εκ των οποίων τα 160 εκ. ευρώ αφορούν στο σιδηροδρομικό έργο. Ήδη έχουν εξασφαλιστεί 130 εκ. ευρώ από το ΣΕΣ ενώ το έργο θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT
BRIDGESTONE ODHGOS ELASTIKON