Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επέκταση της Αττικής Οδού προς Πετρούπολη & Πανεπιστημιούπολη

5.607 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2019)

Μια νέα πρόταση που αφορά στις επεκτάσεις της Αττικής Οδού μπήκε στο τραπέζι και δεν περιλαμβάνει το Λαύριο και την Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης. Αντί αυτού στο παιχνίδι μπαίνουν η Πετρούπολη και το κέντρο μέσω της Πανεπιστημιούπολης.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Αττικές Διαδρομές» κ. Βασίλης Χαλκιάς μίλησε από το βήμα της εσπερίδας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) με θέμα τις Αστικές Μεταφορές στην Αττική και αποκάλυψε μερικές πολύ χρήσιμες πληροφορίες για τα πλάνα που έχει η παραχωρησιούχος εταιρεία και αφορούν την επέκταση του αυτοκινητοδρόμου. Πιο συγκεκριμένα στο πακέτο των επεκτάσεων που πρότεινε ο κ. Χαλκιάς εντάσσονται η Πετρούπολη αλλά και το κέντρο της πόλης μέσω της Πανεπιστημιούπολης ως την Ούλωφ Πάλμε, ενώ μένουν εκτός το Λαύριο και κυρίως η Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης που αντιμετωπίζεται όμως ως αυτόνομο και βιώσιμο έργο.

Η πρόταση που κατέθεσε ο επικεφαλής της Αττικές Διαδρομές περιλαμβάνει επεκτάσεις και βελτιώσεις εντός του υφιστάμενου αυτοκινητόδρομου, που συνοψίζονται: νέα ράμπα εξόδου στον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης, αναβάθμιση σε 4 από 3 λωρίδες του κεντρικού τμήματος (πλην δηλαδή της Περιφερειακής Υμηττού) και ανισόπεδες αναστροφές στους ανισόπεδους κόμβους Λεονταρίου και Παλλήνης. Πέραν αυτών προτείνεται η επέκταση της Λ. Κύμης, η σύνδεση με την Πετρούπολη, την Ραφήνα, το Ελληνικό μέσω σήραγγας Υμηττού και την Βόρεια Πύλη του αεροδρομίου Αθηνών.

Τέλος, σημαντικό στοιχείο αποτελεί ο αριθμός των διελεύσεων σε καθημερινή βάση που υπολογίζεται σε 225.000, νούμερο αρκετά αυξημένο σε σχέση με το μέσο όρο των 196.000 ημερήσιων διελεύσεων που κατεγράφησαν το 2010, αλλά και παράλληλα μακρινό από τις 310.000 ημερίσιες διελεύσεις της εποχής πριν την κρίση.

Mercedes
VITO POSO KALO EINAI