Στο ίδιο επίπεδο ποιότητας με τα γερμανικά premium αυτοκίνητα είναι οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio σύμφωνα με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της ιταλικής μάρκας, Jean-Philippe Imparato, ο οποίος σε δηλώσεις αποκάλυψε τον λόγο που δέχτηκε να αναλάβει την ηγεσία της μάρκας, μεταπηδώντας από την Peugeot.
Η δημιουργία της Stellantis έφερε ανακατατάξεις στους επικεφαλής των μαρκών που υπάγονταν μέχριο τότε στις FCA και της PSA. Μία από τις αλλαγές που έγιναν, έφεραν τον μέχρι πρότινος επικεφαλής της Peugeot, Jean-Philippe Imparato να είναι πλέον ο επικεφαλής της Alfa Romeo. Αν και πολλοί παραξενεύτηκαν στην αλλαγή αυτή, ο Imparato σε δηλώσεις του ξεκαθάρισε πως δεν βρέθηκε στη νέα του θέση λόγω επαγγελματικής φιλοδοξίας, αλλά περισσότερο για προσωπικούς λόγους!
«Όταν είσαι επικεφαλής της μάρκας Peugeot, που φέρνει δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, δεν πηγαίνεις στην Alfa για λόγους καριέρας. Το κάνεις για προσωπικούς λόγους, είναι μία κίνηση που οδηγείται από το πάθος και από οικογενειακούς λόγους», είπε αρχικά ο Imparato που υπογράμμισε πως ο παππούς του μετακόμισε από τη μικρή παραθαλάσσια πόλη Γκαέτα στην κεντρική Ιταλία, στη Γαλλία το 1904. Συνεχίζοντας τις δηλώσεις του είπε: «Όταν γεννήθηκα, ο πατέρας μου οδηγούσε μία μπλε Giulia 1300, και μετά άλλαξε σε ένα μεγαλύτερο Alfetta 2000. Το πρώτο αυτοκίνητο της γυναίκας μου ήταν ένα Alfasud», κατέληξε δείχνοντας έτσι την αγάπη του για την ιταλική μάρκα που τον έχει σημαδέψει από μικρό.
Ωστόσο ο Γάλλος μίλησε και για το παρόν και το μέλλον της μάρκας. Όπως εξήγησε ο στόχος που θέτει η Alfa Romeo για το άμεσο μέλλον είναι να έχει ένα επίπεδο τιμών ανάμεσα σε αυτό των Γερμανών ανταγωνιστών της. Παράλληλα ανέφερε ότι η ποιότητα των υπαρχόντων μοντέλων (Giulia και Stelvio δηλαδή) είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτή των Γερμανικών μοντέλων.
Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η Alfa Romeo ετοιμάζεται να μεγαλώσει τη γκάμα των μοντέλων της μέσω της Tonale το 2022, αλλά και ενός ακόμα νέου μικρότερου SUV που θα ακολουθήσει μετά.
Ο ....τύπος είναι μανατζεράρα. Ξέρει τι επιθυμεί το target group του, και ποιος είναι ο ανταγωνισμός. Έκανε την Peugeot ποιοτικά αξιόλογη, και εμπορικά υπέρ-επιτυχημένη, το μαρτυρούν οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις. Είναι η στιγμή που το χαρτί Alfa Romeo πρέπει να παιχτεί σωστά.
Στο ερώτημα του άρθρου, ....είναι ικανοποιητική η ποιότητα, αλλά η Stelvio σε ποιότητα κατασκευής υπολείπεται vs X5, το ίδιο κ η Julia. Προσεγμένη μεν, ΑΛΛΑ το Α4 δεν το πιάνει. Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά δεν είναι εκεί σε στιβαρότητα πλαστικών, κεντρική κονσόλα, εσωτερικό. Και η διαβολεμένα γρήγορη Stelvio quartifoglio vs macan ή cayenne, η ποιοτική απόσταση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο.
Τα έχουμε ξαναπεί, η Alfa είναι ανύπαρκτη και διασωληνωμένη εδώ κ δεκαετίες. Ούτε γκάμα υπάρχει, ούτε επιλογές σε εκδόσεις, απολύτως νεκρή. Να’ναι καλά τα σωματεία, εργατοπατέρες, και τυχοδιώχτες μάνατζερς που πήγαν π.χ. με ....απάτες κ φούμαρα να πάρουν μερίδιο από την Αμερικανική αγορά. Δύο (2) φορές με διαφορά δεκαετιών, απέτυχε. Απέτυχε παταγωδώς μάλιστα. Και μια απάντηση προς αδιάβαστους: .....μάθε, διάβασε, δες πωλήσεις, μερίδια premium κατασκευαστών, και ποια η συνεχή παρουσία Γερμανών (3 γνωστές premium κυρίες) από τα τέλη του 70! κ μετά σχολίασε αν πέτυχαν ή όχι. Η δεν σκαμπάζεις βασικη αριθμητική, ή άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Καπου στα τέλη του 80 μπήκε δυνατά η γνωστή premium Ιαπωνική, και τσάκισε! Η Alfa την ίδια περίοδο πλήρωνε αποζημιώσεις! κ έκανε market-exit, καθώς μπούρδες σε θέματα αξιοπιστίας δε συγχωρούνται. Ταπεραμέντο, πάθος, κ λοιπά φούμαρα δε κρατάνε για πολύ.
Κάθε καλό στην μελλοντική Stella-Alfa!, έχει πολύ δρόμο να καλύψει, παρα πολύ.
Εγώ είχα μείνει με την εντύπωση πως αγοράζεις ιταλικό επειδή είναι καλύτερο απ' τον made by Germans in Turkey τενεκέ, δεν πίστευα πως θα ξεπέσει τόσο μια αυτοκινητοβιομηχανία σαν την alfa romeo στο κυνήγι της ματαιοδοξίας αγοραστών μπρελόκ που εντυπωσιάζουν γκόμενες...
Ο ....τύπος είναι μανατζεράρα. Ξέρει τι επιθυμεί το target group του, και ποιος είναι ο ανταγωνισμός. Έκανε την Peugeot ποιοτικά αξιόλογη, και εμπορικά υπέρ-επιτυχημένη, το μαρτυρούν οι Ευρωπαϊκές πωλήσεις. Είναι η στιγμή που το χαρτί Alfa Romeo πρέπει να παιχτεί σωστά. Στο ερώτημα του άρθρου, ....είναι ικανοποιητική η ποιότητα, αλλά η Stelvio σε ποιότητα κατασκευής υπολείπεται vs X5, το ίδιο κ η Julia. Προσεγμένη μεν, ΑΛΛΑ το Α4 δεν το πιάνει. Δεν είναι η μέρα με τη νύχτα, αλλά δεν είναι εκεί σε στιβαρότητα πλαστικών, κεντρική κονσόλα, εσωτερικό. Και η διαβολεμένα γρήγορη Stelvio quartifoglio vs macan ή cayenne, η ποιοτική απόσταση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Τα έχουμε ξαναπεί, η Alfa είναι ανύπαρκτη και διασωληνωμένη εδώ κ δεκαετίες. Ούτε γκάμα υπάρχει, ούτε επιλογές σε εκδόσεις, απολύτως νεκρή. Να’ναι καλά τα σωματεία, εργατοπατέρες, και τυχοδιώχτες μάνατζερς που πήγαν π.χ. με ....απάτες κ φούμαρα να πάρουν μερίδιο από την Αμερικανική αγορά. Δύο (2) φορές με διαφορά δεκαετιών, απέτυχε. Απέτυχε παταγωδώς μάλιστα. Και μια απάντηση προς αδιάβαστους: .....μάθε, διάβασε, δες πωλήσεις, μερίδια premium κατασκευαστών, και ποια η συνεχή παρουσία Γερμανών (3 γνωστές premium κυρίες) από τα τέλη του 70! κ μετά σχολίασε αν πέτυχαν ή όχι. Η δεν σκαμπάζεις βασικη αριθμητική, ή άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Καπου στα τέλη του 80 μπήκε δυνατά η γνωστή premium Ιαπωνική, και τσάκισε! Η Alfa την ίδια περίοδο πλήρωνε αποζημιώσεις! κ έκανε market-exit, καθώς μπούρδες σε θέματα αξιοπιστίας δε συγχωρούνται. Ταπεραμέντο, πάθος, κ λοιπά φούμαρα δε κρατάνε για πολύ. Κάθε καλό στην μελλοντική Stella-Alfa!, έχει πολύ δρόμο να καλύψει, παρα πολύ.
Ιδια ποιοτητα με τα γερμανικα? Για καλο το λεει τωρα αυτο?
Εγώ είχα μείνει με την εντύπωση πως αγοράζεις ιταλικό επειδή είναι καλύτερο απ' τον made by Germans in Turkey τενεκέ, δεν πίστευα πως θα ξεπέσει τόσο μια αυτοκινητοβιομηχανία σαν την alfa romeo στο κυνήγι της ματαιοδοξίας αγοραστών μπρελόκ που εντυπωσιάζουν γκόμενες...
ΑΣ ΛΥΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΥΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...