Επικεφαλής Ineos: «Η στρατηγική για μόνο ηλεκτρικά θα αποτύχει»
- Θέλει νέα στρατηγική με πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης η Ineos.
- «Θα αποτύχουμε αν μείνουμε κολλημένοι στην απόφαση για μόνο ηλεκτρικά», είπε η CEO.
- Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στο υδρογόνο αρκεί να το θέλουν οι ηγέτες.
- Οι ευρωπαϊκές εταιρείες θα γίνουν λιγότερο ανταγωνιστικές.
Θέλει νέα στρατηγική με πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης η Ineos
Κάλεσμα στους ηγέτες της ΕΕ και του Ηνωμένου Βασιλείου να τερματίσουν το πλάνο της ηλεκτροκίνησης που έχουν θέσει έως το 2035, υπέρ μιας νέας στρατηγικής, η οποία θα περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά συστήματα κίνησης, έκανε η επικεφαλής της Ineos Automotive, Lynn Calder.
«Θα αποτύχουμε αν μείνουμε κολλημένοι στην απόφαση για μόνο ηλεκτρικά»
Η διευθύνουσα σύμβουλος της βρετανικής φίρμας που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο προσκήνιο χάρη στο SUV, Grenadier, ούτε λίγο, ούτε πολύ ανέφερε πως το σχέδιο που υπάρχει για μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη έως το 2035 θα αποτύχει. Όλα αυτά τη στιγμή που η Ineos σχεδιάζει να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του ηλεκτρικού Fusilier, μέχρι τα μέσα του 2027.
«Με ένα μόνο τρόπο που προσπαθούμε να υποστηρίξουμε αυτή τη στιγμή την ηλεκτροκίνηση σε αυτή τη χώρα [το Ηνωμένο Βασίλειο] και στην Ευρώπη, νομίζω ότι θα αποτύχουμε. Εμείς θέλουμε να ζητήσουμε από τους ηγέτες να σκεφτούν μία νέα στρατηγική με πολλές διαφορετικές μορφές κινητικότητας, όχι να μας υπαγορεύουν ποια θα είναι αυτή», δήλωσε η CEO Lynn Calder.
Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στο υδρογόνο αρκεί να το θέλουν οι ηγέτες
Όπως, προαναφέραμε, η Ineos Automotive βρίσκεται στο προσκήνιο χάρη στο SUV, Grenadier. Αυτό αν και προσφέρεται με diesel και βενζίνη, ετοιμάζεται για να υποδεχτεί και το νέο σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου, για μηδενικές εκπομπές ρύπων. Όπως και άλλες μάρκες έτσι και η Ineos βλέπει πολλά θετικά στο υδρογόνο, για το οποίο ωστόσο οι υποδομές τόσο στη Μ. Βρετανία αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι ακόμα σε εμβρυακή κατάσταση. Εντούτοις η Ineos Automotive είναι έτοιμη να λανσάρει στις αγορές ένα Grenadier με υδρογόνο εφόσον οι κυβερνήσεις στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο συμφωνήσουν να ανοίξουν το εύρος των συστημάτων κίνησης και να μην είναι προσκολλημένοι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας.
Οι ευρωπαϊκές εταιρείες θα γίνουν λιγότερο ανταγωνιστικές
Η Lynn Calder αναφέρθηκε και στους γρήγορους ρυθμούς ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, τα οποία κατακλύζουν και την Ευρώπη, όντας παράλληλα φθηνότερα από αυτά των άλλων εταιρειών που προσφέρουν τα δικά τους ηλεκτρικά στη «γηραιά ήπειρο». Κλείνοντας, σημείωσε πως η αδυναμία απορρόφησης των ηλεκτρικών στην Ευρώπη σε συνδυασμό με την απόφαση για τον τερματισμό των πωλήσεων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταστήσει τις εταιρείες σε Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, ως μη ανταγωνιστικές στις αγορές παγκοσμίως επειδή τα αυτοκίνητα θα γίνουν υπερβολικά ακριβά δεδομένου ότι θα υπάρχουν λίγες επιλογές.