ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημο: Επιστρέφει στα ράλλυ η Lancia με την Ypsilon Rally 4 HF

1.232 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2024)
Η αγωνιστική Lancia Ypsilon Rally 4 HF.
12 Φωτογραφίες »

Η αγωνιστική Lancia Ypsilon Rally 4 HF.

- 74.500 ευρώ το κόστος της αγωνιστικής Lancia Ypsilon Rally 4 HF.
- Αμφότερα τα μοντέλα αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια του θρυλικού Miki Biasion.
- Με 212 άλογα η αγωνιστική Ypsilon Rally 4 HF, με 280 άλογα η ηλεκτρική Ypsilon HF.

74.500 ευρώ το κόστος της αγωνιστικής Lancia Ypsilon Rally 4 HF

Επίσημη μορφή πήρε η επιστροφή της Lancia στα ράλλυ. Η θρυλική ιταλική μάρκα, που έχει γράψει τη δική της ιστορία στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, επιστρέφει μέσω της νέας Ypsilon Rally 4 HF, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη για αγορά από 74.500 ευρώ!

Εκτός από το λανσάρισμα του αγωνιστικού μοντέλου, η Lancia ετοίμασε και μία έκπληξη για όσους περιμένουν την «καυτή» δρομική έκδοση της νέας Ypsilon, δίνοντας στη δημοσιότητα περισσότερες εικόνες από την επερχόμενη Lancia Ypsilon HF, η οποία και θα είναι διαθέσιμη το Μάιο του 2025.

Αμφότερα τα μοντέλα αναπτύχθηκαν με τη βοήθεια του θρυλικού Miki Biasion

Μιλώντας για την αγωνιστική, Ypsilon Rally 4 HF, αλλά και την Ypsilon HF, η Lancia αναφέρει πως αμφότερα τα μοντέλα έχουν αναπτυχθεί με τη βοήθεια ενός ανθρώπου που γνωρίζει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα... σαν την παλάμη του! Ο λόγος για τον θρύλο των ράλλυ, Miki Biasion, ο οποίος κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ραλλυ το 1983 με μία 037 και το WRC το 1988 και το 1989 στο τιμόνι μία Delta Integrale.

Με 212 άλογα η αγωνιστική Ypsilon Rally 4 HF, με 280 άλογα η ηλεκτρική Ypsilon HF

Αμφότερα τα μοντέλα είναι προσθιοκίνητα και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα. Από κει και πέρα, όπως ήδη γνωρίζουμε από το παρελθόν, η αγωνιστική Ypsilon Rally 4 HF διαθέτει κινητήρα turbo 1,2 λίτρων απόδοσης 212 ίππων, ενώ το επερχόμενο αυτοκίνητο δρόμου (Ypsilon HF) τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρα ισχύος 280 ίππων, που την καθιστά ως ένα από τα ισχυρότερα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Stellantis. Στην αγωνιστική version της Ypsilon η κίνηση οδεύει στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός  χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων και του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η Lancia δεν αποκάλυψε στοιχεία απόδοσης για το μοντέλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το οποίο στις εικόνες βλέπετε σε δράση κατά τη διάρκεια δοκιμών του στην πίστα του Balocco, αλλά για την ηλεκτρική Ypsilon HF του δρόμου είπε πως το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 5,8 δευτερόλεπτα.

Έχουν φουντώσει οι φήμες για επιστροφή της Lancia στο WRC το 2027

Την ώρα που η Lancia επιβεβαίωσε την επιστροφή της στα ράλλυ, από την κατηγορία Rally 4, δημοσιεύματα που έκαναν την εμφάνιση τους στις αρχές του έτους υπογραμμίζουν πως, έχει ήδη αποφασιστεί και η επιστροφή της Lancia στο WRC. Το διοικητικό συμβούλιο της Stellantis φέρεται να έχει δώσει το τελικό ΟΚ για το μεγάλο come back, που φημολογείται πως θα συμβεί τη σεζόν του 2027. Σε ότι αφορά το αγωνιστικό αυτοκίνητο, όπως και στην περίπτωση κατηγορία Rally 4, έτσι και για το WRC θα είναι βασισμένο στη νέα Ypsilon και όχι στην θρυλική Delta. Μάλιστα, πρόσφατα κυκλοφόρησαν και ανεξάρτητα σχέδια τα οποία παρουσιάζουν πως, ενδεχομένως, θα είναι μία νέα αγωνιστική Ypsilon για τις ανάγκες του WRC.

Toyota
PEUGEOT