ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επίσημο: Νέο Ford Ranger με 3λιτρο V6 turbodiesel
14 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επίσημο: Νέο Ford Ranger με 3λιτρο V6 turbodiesel

6.265 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2021)

Η Ford παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του Ranger, του επιβλητικού Pick-Up της που χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερες διαστάσεις, πιο macho εμφάνιση, αναβαθμισμένο hi-tech εσωτερικό με οθόνη 10,1 ή 12 ιντσών, πολλές έξυπνες λύσεις και ως highlight τον νέο V6 3λιτρο turbodiesel κινητήρα.

Μεγαλύτερο & με νέο κινητήρα το Ford Ranger

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το σκληροτράχηλο ελαφρύ επαγγελματικό της Ford, που έχει διαπρέψει με την εμπορική του πορεία στην παγκόσμια αγορά, έκανε πρεμιέρα φέροντας πλήθος αλλαγών και νέων στοιχείων στην τρίτη του γενιά. Μάλιστα, το νέο Ranger θα είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο και αποτελεί τον καρπό της εργασίας των ανθρώπων του κέντρου εξέλιξης της Ford που βρίσκεται στην Αυστραλία.

Κάτω από το αμάξωμα κρύβεται έναν αναβαθμισμένο σασί, με το μεταξόνιο (3.220 χλστ.) και τα μετατρόχια (1.560 χλστ.) να έχουν διευρυνθεί κατά 50 χλστ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Μία υδρομορφοποιημένη δομή στο εμπρός τμήμα δημιουργεί περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για το νέο V6 και «προετοιμάζει» το Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών, διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης, με τις πρώτες εκτιμήσεις να μιλούν για ένα Plug-in υβριδικό σύνολο. Επιπλέον, δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εμπρός τμήμα του αμερικάνικού Pick-Up για ώστε να αυξηθεί η ροή αέρα προς το ψυγείο, γεγονός που βοηθά στο να διατηρούνται οι θερμοκρασίες λειτουργίας σε χαμηλά επίπεδα, κατά τη ρυμούλκηση ή τη μεταφορά βαρέων φορτίων. Αξίζει να αναφερθεί, πως οι μηχανικοί της Ford μετακίνησαν τους εμπρός τροχούς κατά 50 χλστ., ώστε να μικρύνουν τον πρόβολο και να βελτιώσουν έτσι τη γωνία προσέγγισης εμποδίων του οχήματος, προς όφελος φυσικά των εκτός δρόμου επιδόσεών του. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση οδηγού και επιβατών τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Οι αγοραστές θα έχουν την επιλογή μεταξύ δύο συστημάτων κίνησης και στους τέσσερις τροχούς - ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ` επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό.

Αισθητικά, το νέο Ranger είναι πιο «άγριο» από το υπάρχον μοντέλο, αντλώντας στοιχεία από το μεγαλύτερο F-150, και διαθέτει μια νέα γρίλια και ξεχωρίζει μέσω των τεχνολογίας matrix LED εμπρόσθιων φωτιστικών σωμάτων σχήματος «C». Κατά τα λοιπά, το αμάξωμα στο σύνολό του χαρακτηρίζεται από μυώδεις καμπύλες, ακολουθώντας την παγκόσμια σχεδιαστική λογική των ελαφρών ημιφορτηγών της Ford.


Νέος V6 turbodiesel 3 λίτρων & 2 λτ. Single ή Bi-Turbo

Το highlight του νέου Ranger, είναι το λανσάρισμα του 3λιτρου V6 turbodiesel κινητήρα της μάρκας, ώστε αυτός να φιλοξενηθεί κάτω από το καπό και του νέου Pick-Up του ενός τόνου. Επιπλέον, το Ranger εξακολουθεί να προσφέραται με τον 2λιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου σε εκδόσεις Single-Turbo και Bi-Turbo, με το μονής υπερτροφοδότησης σύνολο να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Παρόλα αυτά, προς το παρόν, η Ford δεν έχει αποκαλύψει τεχνικά στοιχεία για τους κινητήρες.
  Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR