ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαφορετική αναμένεται να είναι η εικόνα στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου μέσα στα επόμενα 10 χρόνια.

Επίσημο: Τέλος βενζίνη & ντίζελ το 2030 στο Ην. Βασίλειο

4.866 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2020)

Είναι πλέον επίσημο. Κανένα καινούργιο αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης και ντίζελ δε θα πωλείται στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2030. Παράταση για Plug-In υβριδικά. Τελειώνουν τα υβριδικά.


Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκαν τα ρεπορτάζ των βρετανικών μέσων ενημέρωσης, τα οποία και σας παρουσιάσαμε χθες, αναφορικά με την συντόμευση του χρονικού διαστήματος απαγόρευσης πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Αν και αρχικά προβλέπονταν αυτό το μέτρο να ισχύσει από το 2040, ο πρωθυπουργός, Μπόρις Τζόνσον με μία στήλη που έγραψε στους Financial Times, επιβεβαίωσε πως η απαγόρευση αυτή θα ισχύσει από το 2030.
 
Ως εκ τούτου από το 2030 και μετά κανένα καινούργιο αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης και ντίζελ δε θα πωλείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα Plug-In υβριδικά θα πάρουν παράταση ζωής πέντε χρόνια και θα απομακρυνθούν από τις εκθέσεις το 2035. Σε ότι αφορά τα υβριδικά, το πλάνο προβλέπει την απαγόρευσή τους το 2030 (όπως βενζίνη-ντίζελ), ωστόσο λέγεται πως υπάρχει ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης στην πώλησή τους έως το 2035 (όπως τα Plug-In).
 
Αν δεν αλλάξει κάτι από ότι ανακοίνωσε ο Τζόνσον, από το 2035 και μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υδρογονοκίνητα αυτοκίνητα θα είναι τα μοναδικά που θα μπορεί να αγοράσει κάποιος που θα θελήσει να πάρει καινούργιο αυτοκίνητο.
 
Την επίσημη τοποθέτηση του Μπόρις Τζόνσον διαδέχτηκαν με θετική διάθεση οι άνθρωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας εντός της χώρας. Ο Mike Hawes, διευθύνων σύμβουλος της SMMT (Society of Motor Manufacturers and Traders) αναφέρθηκε στην απόφαση αυτή λέγοντας μεταξύ άλλων: «Συμμεριζόμαστε τη φιλοδοξία της κυβέρνησης για την εξάλειψη του άνθρακα από τις μετακινήσεις και δεσμευόμαστε να συμβάλουμε και εμείς. Οι κατασκευαστές έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια για να παραδώσουν οχήματα που ήδη βοηθούν χιλιάδες οδηγούς να φτάσουν προς αυτή την κατεύθυνση και πλέον είναι μεγαλύτερη η πρόκληση μετά τη συντόμευση του αρχικού πλάνου κατά 10 χρόνια.
 
Τώρα θα συνεργαστούμε με την κυβέρνηση σχετικά με τις λεπτομέρειες αυτού του σχεδίου, το οποίο πρέπει να υλοποιηθεί με σωστό ρυθμό για να επιτευχθεί μια ταχεία μετάβαση που ωφελεί όλη την κοινωνία, αλλά και θα προστατεύσει την αυτοκινητοβιομηχανία και τις θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο».
 
Φυσικά μένει να φάνει αν θα υπάρξουν αντιδράσεις από διάφορους φορείς στην απόφαση αυτή που σίγουρα αποτελεί «σταθμό» για το εσωτερικό του Ηνωμένου Βασιλείου!

Hyundai
NEXEN NFERA PRIMUS