Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επίσημο ντεμπούτο για την χειροκίνητη Toyota Supra
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επίσημο ντεμπούτο για την χειροκίνητη Toyota Supra

2.423 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2022)

Η Toyota Supra, μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, γίνεται τώρα διαθέσιμη με νέο χειροκίνητο κιβώτιο, αποκλειστικά με το 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ.

Έγινε πραγματικότητα ο πόθος πολλών!

H Toyota τράβηξε όλα τα βλέμματα της αυτοκίνησης πάνω της όταν παρουσίασε την πέμπτης γενιάς Supra μετά από 21 χρόνια, δεν ήταν όμως λίγοι οι φίλοι της που δυσαρεστήθηκαν από το γεγονός πως το θρυλικό μοντέλο δεν μπορούσε να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο.

Μετά από πολλούς μήνες φημών και πολλών δηλώσεων από τα στελέχη της μάρκας, η Toyota είναι σε θέση να ανακοινώσει πως η Supra θα προσφέρεται πολύ σύντομα και με ένα νέο 6 σχέσεων μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (iMT) που σχεδιάστηκε ειδικά για τον 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 340 ίππων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήθος τροποποιήσεων για χάρη του μηχανικού κιβωτίου

Η Toyota κάνει λόγο πως οι μηχανικοί της κατάφεραν να μειώσουν το βάρος του κιβωτίου αφαιρώντας κάποια περιττά εξαρτήματα και παράλληλα  τροποποίησαν την κλιμάκωσή του ώστε να βελτιώσουν την επιτάχυνση και την αίσθησή του. Το κιβώτιο εξοπλίζεται επίσης με ειδικό λογισμικό που βελτιστοποιεί τη ροπή του κινητήρα τη στιγμή της εμπλοκής/απεμπλοκής του συμπλέκτη κατά το ανέβασμα της ταχύτητας. Τροποποιήσεις έχουν γίνει και στα ηλεκτρονικά συστήματα της Supra, το Track mode επέστρεψε για να μπορεί ο οδηγός να κάνει πιο εύκολα drift ενώ τέλος έχει προστεθεί μια λειτουργία Hairpin+ που κάνει την οδήγηση στις «στριφτερές» διαδρομές πιο ευχάριστη.

Ντεμπούτο για την «ελαφρωμένη» Supra Lightweight

Με αφορμή το νέο ελαφρύ μηχανικό κιβώτιο, η Toyota θα επεκτείνει την γκάμα της Supra με μια νέα Lightweight έκδοση, η οποία χάρη στην δίαιτα που έκανε η μάρκα στο μοντέλο, κατάφερε να μειώσει το βάρος του κατά 38,3 κιλά σε σχέση με την αυτόματη 3λιτρη Supra. Η νέα μετάδοση και οι νέες 19άρες ζάντες μείωσαν το βάρος κατά 21,8 κιλά, ενώ η αφαίρεση του ηχοσυστήματος, της δερμάτινης επένδυσης από τα καθίσματα και της ηλεκτρικής ρύθμισής τους κατέβασε ακόμη το βάρος κατά 16,5 κιλά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Autotriti.gr