Το Iriz βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Derbyshire. Η εταιρεία δεν είναι νέα στην κατασκευή αγωνιστικών αυτοκινήτων καθώς ήταν πίσω από το τελευταίο project ράλι της Proton, που βρέθηκε στο βάθρο στην διοργάνωση Intercontinental Rally Challenge, νίκησε στο Super 2000 class του WRC και πήρε το πρωτάθλημα στη διοργάνωση Asia-Pacific .
O Mellors, ιδιοκτήτης της MEM δήλωσε: « Ενθουσιαστήκαμε αμέσως με το που είδαμε το αυτοκίνητο. Το μέγεθος και το σχήμα του Iriz είναι τέλειο για ράλι. Το μήκος είναι μικρό αλλά το μεταξόνιο είναι μακρύ, έχουμε στην διάθεση μας ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο ως βάση και έχουμε προσθέσει τα σωστά στοιχεία. Ο κινητήρας είναι ισχυρότατος, είναι ένας 1.600άρης Mitsubishi Evo X, συνδυασμένος με Xtrac μετάδοση, Brembo φρένα και ηλεκτρονικά συστήματα Cosworth.»
H πρόθεση της ΜΕΜ είναι να συμμετάσχει και στο WRC2 με το νέο μοντέλο. Ο Mellors πρόσθεσε: « Η Proton δεν έχασε ποτέ το ενδιαφέρον της να συμμετέχει σε αγώνες ράλι, ωστόσο έχουμε πολύ δουλειά ακόμη, πολλά test κτλ. Η πιθανότητα να προλάβουμε να κάνουμε ντεμπούτο στο Festival of Speed είναι μικρή αλλά προχωράμε καλά».