Τα Honda Legend Hybrid που θα περιλαμβάνουν τη νέα σουίτα «Sensing Elite» είναι εξοπλισμένα με νέους σύγχρονους αισθητήρες οδήγησης
Honda: Με τη «βούλα» αυτόνομη οδήγηση 3ου επιπέδου
4.406 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2021)
Στην εποχή των αυτόνομων τεχνολογιών οδήγησης τρίτου επιπέδου μπήκε επισήμως η Honda, η οποία μέσω του Legend γίνεται η πρώτη μάρκα στην Ιαπωνία που προσφέρει ένα ανάλογο σύστημα αυτόνομης οδήγησης που έχει αναγνωριστεί επίσημα από το κράτος.
Η νέα τεχνολογία τρίτου επιπέδου που λανσάρει η Honda ονομάζεται «Sensing Elite» και θα προσφέρει αρχικά σε έναν περιορισμένο αριθμό μοντέλων Legend Hybrid EX. Όλα τα μοντέλα θα αφορούν την αγορά της Ιαπωνίας και θα είναι διαθέσιμα από τις 5 Μαρτίου μέσω ενός προγράμματος leasing .
Τα Honda Legend Hybrid που θα περιλαμβάνουν τη νέα σουίτα «Sensing Elite» είναι εξοπλισμένα με νέους σύγχρονους αισθητήρες οδήγησης στο αμάξωμα. Παράλληλα τα μοντέλα διαθέτουν στο εσωτερικό μία οθόνη 12,3 ιντσών που δείχνει στον οδηγό τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος, ενώ τον προειδοποιεί όταν πρέπει εκείνος να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Όπως ενημερώνει η Honda έχει ήδη λάβει την κατάλληλη πιστοποίηση από τις ιαπωνικές αρχές για το σύστημα Traffic Jam Pilot, το οποίο περιλαμβάνεται στη νέα σουίτα συστημάτων Sensing Elite, επιτρέποντας σε συγκεκριμένες περιπτώσεις στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι το αυτοκίνητο να συνεχίσει την πορεία του μέσω των προηγμένων τεχνολογιών που προαναφέραμε και θα δούμε αναλυτικότερα παρακάτω.
Το αυτόνομο σύστημα οδήγησης τρίτου επιπέδου της Honda καθορίζει τη θέση του οχήματος και των οδικών συνθηκών χρησιμοποιώντας δεδομένα από τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ευκρίνειας και μέσω του παγκόσμιου δορυφορικού συστήματος πλοήγησης (GNSS). Το περιβάλλον του οχήματος ανιχνεύεται μέσω πολλών εξωτερικών αισθητήρων που παρέχουν εικόνα 360 μοιρών. Το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης κάμερα παρακολούθησης για να ελέγχει την κατάσταση του οδηγού.
Το νέο σύστημα Sensing Elite της Honda μπορεί να πραγματοποιήσει αλλαγές λωρίδας από μόνο του, είτε μέσω επιβεβαίωσης από τον οδηγό είτε αυτόνομα υπό ορισμένες συνθήκες. Μπορεί να οδηγεί και στρίβει το όχημα στον αυτοκινητόδρομο και αναλαμβάνει τον έλεγχο της οδήγησης κατά τη διάρκεια κυκλοφοριακής συμφόρησης. Παράλληλα αν το σύστημα ζητήσει από τον οδηγό να πάρει τον έλεγχο του οχήματος και εκείνος δεν αντιδράσει, τότε από μόνο του θα το φέρει στην άκρη του δρόμου και θα το ακινητοποιήσει αφού έχει ενεργοποιήσει τα αλάρμ και την κόρνα για να προειδοποιήσει τους άλλους χρήστες.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι έχουν αναπτύξει το σύστημα σε αυτοκινητόδρομους, με τη φάση δοκιμών να καλύπτει περίπου 1,3 εκατομμύρια χιλιόμετρα και να προσομοιώνει περίπου 10 εκατομμύρια σενάρια για πιθανές πραγματικές καταστάσεις που μπορεί να συναντήσει στο δρόμο.