ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρευνα: «Απορρίπτουν τα ηλεκτρικά επειδή δεν τα έχουν οδηγήσει»

 Σχολιάστε 
1.275 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2025)
Έρευνα: «Απορρίπτουν τα ηλεκτρικά επειδή δεν τα έχουν οδηγήσει»
2 Φωτογραφίες »

Η αποδοχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έγινε πεδίο έρευνας.
Η έλλειψη εμπειρίας είναι ο βασικός παράγοντας για την απόρριψη των ηλεκτρικών.
Τα test drive είναι ένα καλός τρόπος για την αποδοχή των ηλεκτρικών.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η αποδοχή των ηλεκτρικών έγινε πεδίο έρευνας

Είναι γεγονός πως τα ηλεκτρικά δεν έχουν καταφέρει επί του παρόντος να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μεγάλου μέρους των αγοραστών που θέλουν να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο. Τουλάχιστον, όχι στο βαθμό που περίμεναν σε πρώτη φάση οι κατασκευαστές! Ο λόγος που συμβαίνει αυτό από άνθρωπο σε άνθρωπο διαφέρει, ωστόσο σύμφωνα με έρευνα που έκανε μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στη Γερμανία, ο βασικότερος λόγος όλων είναι η έλλειψη εμπειρίας του κοινού με κάποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Η μικρή οδηγική εμπειρία με ηλεκτρικό είναι κύριο εμπόδιο

Ο ασφαλιστικός όμιλος HUK Coburg στην τελευταία του έρευνα επί γερμανικού εδάφους αναφέρει πως το 2024, περίπου 4 στις 100 αλλαγές αυτοκινήτων αφορούσαν τη μετάβαση σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αναλύοντας τα αίτια, βασικότερος λόγος που αυτό το νούμερο δεν ήταν μεγαλύτερο, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι η έλλειψη εμπειρίας της οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς όπως αποκαλύπτει, περίπου το 70 τοις εκατό των κατόχων άδειας οδήγησης δεν έχουν οδηγήσει ποτέ ηλεκτρικό αυτοκίνητο.  

Όπως αναφέρεται, μόνο το  45% των Γερμανών αξιολογεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως «καλά» ή «πολύ καλά». Από εκεί και πέρα, στην κατηγορία των ατόμων που έχουν οδηγική εμπειρία με ηλεκτρικό αυτοκίνητο η θετική βαθμολογία αυξάνεται στο 53% και για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτοξεύεται στο 82%.

Ποιες πληθυσμιακές ομάδες έχουν τη μικρότερη εμπειρία με ηλεκτρικά

Στην έρευνα γίνεται αναφορά και στις πληθυσμιακές ομάδες, καθώς κάποιες από αυτές έχουν ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο εμπειρίας με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γεγονός που επηρεάζει την προθυμία τους να αποκτήσουν κάποιο από αυτά. Σύμφωνα με τον ασφαλιστικό όμιλο HUK Coburg, οι πληθυσμιακές ομάδες αυτές είναι οι γυναίκες, τα άτομα ηλικίας 55 ετών και άνω, αλλά οι οδηγοί που δεν χρησιμοποιούν συχνά το αυτοκίνητό τους, δηλαδή αυτοί που καλύπτουν περίπου 5.000 χλμ. το χρόνο.

«Η αποδοχή των ηλεκτρικών εξαρτάται από την προσωπική εμπειρία»

Κλείνοντας, Δρ. Jörg Rheinländer, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της HUK Coburg, τονίζει πως: «Το κλειδί για την αποδοχή και τη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία εξαρτάται προφανώς από την προσωπική εμπειρία», γι΄ αυτό και παροτρύνει τις εταιρείες να ανοίξουν ακόμα περισσότερο προς το κοινό τη δυνατότητα ενός test drive ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Mercedes
Autotriti.gr