Ένα από τα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι άλλο από το μεγάλο κόστος αγοράς που έχουν σε σχέση με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ωστόσο μια νέα έρευνα που έρχεται στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτει πως τα ηλεκτρικά θα έχουν σύντομα πολύ πιο χαμηλή τιμή.
Σύμφωνα με την επενδυτική εταιρεία UBS, το επιπλέον κόστος κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό των αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου θα μειωθεί δραματικά το 2022, πριν εξαφανιστεί τελείως το 2024. Η UBS ανέλυσε την πρόοδο στις τεχνολογίες των μπαταριών από 7 μεγάλους κατασκευαστές για να βγάλει το παραπάνω συμπέρασμα.
Επίσης, η UBS πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά θα αποτελούν το 17% των συνολικών πωλήσεων το 2025 και ότι το ποσοστό αυτό θα εκτοξευτεί στο 40% το 2030. Ο αναλυτής Tim Bush δήλωσε: «Δεν θα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το 2025». Ο Bush πιστεύει πως το κόστος κατασκευής των μπαταριών θα πέσει τόσο πολύ που θα δώσει το τελειωτικό χτύπημα στις συμβατικές εκδόσεις αλλά και στα υβριδικά μοντέλα.
Η μείωση του κόστους κατασκευής των μπαταριών θα πυροδοτήσει την ταχεία μετάβαση της αγοράς από τα συμβατικά μοντέλα στα ηλεκτρικά, κάτι που άλλωστε συμβαίνει ήδη σε Ευρώπη και Κίνα.
νομίζω πως το επάγγελμα του μέλλοντος θα είναι οδηγός ή ιδιοκτήτης οδικής βοήθειας. Φανταστείτε τι έχει να γίνει από όλα αυτά τα ηλεκτρικά που θα ξεμένουν από ρεύμα στην άκρη του δρόμου. Επίσης κάντε εικόνα στο Κηφισό παρκαρισμένα στην άκρη τα ξεφορτισμένα ηλεκτρικά και το μποτιλιάρισμα να φτάνει μέχρι τα Οινόφυτα!!!!
νομίζω πως το επάγγελμα του μέλλοντος θα είναι οδηγός ή ιδιοκτήτης οδικής βοήθειας. Φανταστείτε τι έχει να γίνει από όλα αυτά τα ηλεκτρικά που θα ξεμένουν από ρεύμα στην άκρη του δρόμου. Επίσης κάντε εικόνα στο Κηφισό παρκαρισμένα στην άκρη τα ξεφορτισμένα ηλεκτρικά και το μποτιλιάρισμα να φτάνει μέχρι τα Οινόφυτα!!!!