Σύμφωνα με την YouGov, οι οδηγοί θα προτιμούσαν να αποκτήσουν ένα υβριδικό αυτοκίνητο σε σχέση με ένα 100% ηλεκτρικό ή ένα με μοτέρ βενζίνης και diesel.
Oλοένα και περισσότερες εταιρείες επενδύουν στα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την στιγμή που η μία φίρμα μετά την άλλη ανακοινώνουν πως θα σταματήσουν την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel μέσα στα επόμενα χρόνια.
Τι γίνεται όμως με τους ανθρώπους που θέλουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο; Συμφωνούν με την κατεύθυνση που έχει η πάρει η αυτοκινητοβιομηχανία ή συνεχίσουν να στηρίζουν τα θερμικά μοτέρ; Η αλήθεια φαίνεται πως βρίσκεται κάπου στη μέση.
Η εταιρεία μετρήσεων YouGov ρώτησε ανθρώπους σε 17 διαφορετικές αγορές για το τι καινούριο αυτοκίνητο θα αγόραζαν, ανεξάρτητα το μοντέλο και το κόστος αγοράς του. Τα αποτέλεσμα έδειξαν πως στις περισσότερες χώρες, τα υβριδικά ήταν η πρώτη επιλογή, με εξαίρεση την Γερμανία που το 40% επέλεξε βενζίνη και diesel (τα υβριδικά ήταν η δεύτερη επιλογή τους). Στην Ισπανία το 51% επιλέγει την υβριδική τεχνολογία, ενώ υψηλό ποσοστό έχει η Ιταλία (46%), η Πολωνία (45%), η Γαλλία (40%) και η Σουηδία (37%).
Από την άλλη το 24% των Βρετανών επιλέγει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ ακολουθούν οι Δανοί (23%) οι Ισπανοί (20%), οι Ιταλοί (19%), οι Σουηδοί (19%), οι Πολωνοί (16%), οι Γερμανοί (15%) και οι Γάλλοι (13%). Τα συμβατικά αυτοκίνητα συνεχίζουν να επιλέγουν οι Γερμανοί καθώς το 40% σκέφτεται την αγορά ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερική καύσης και τους ακολουθούν οι Γάλλοι (31%), οι Πολωνοί (23%), οι Σουηδοί (23%), οι Ιταλοί (19%), οι Δανοί (19%) και οι Βρετανοί (17%).
Η έρευνα έδειξε πως, ακόμα και εξαιρώντας την υψηλότερη τιμή των ηλεκτρικών, η καθημερινή χρήση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θεωρείται ακόμα προβληματική από τους περισσότερους ανθρώπους που ψάχνουν να αγοράσουν ένα καινούριο αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει λοιπόν, πως οι εταιρείες θα πρέπει να εξελίξουν περισσότερο την ηλεκτρική τους τεχνολογία, ώστε τα μοντέλα τους να προσφέρουν περισσότερη αυτονομία και ταχύτερους χρόνους φόρτισης.