Η κινεζική εταιρεία Nio έχει ακόμα μεγαλύτερα σχέδια για την ευρωπαϊκή της παρουσία και μετά το ήδη υπάρχον SUV, ES8, αναμένεται να λανσάρει και το σεντάν ET7, το οποίο δεν αποκλείεται να παράγεται στην «Γηραιά Ήπειρο».
Το κινεζικό ηλεκτρικό SUV, Nio ES8 είναι πλέον διαθέσιμο στη αγορά της Νορβηγίας και σύντομα θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία, όπου η Nio έκρινε ότι η ζήτηση για ηλεκτρικά είναι επαρκής για να καταστεί βιώσιμη η κυκλοφορία του στην αγορά. Ωστόσο τα σχέδια της κινεζικής φίρμας για την εξάπλωσή της στην Ευρώπη είναι πολύ περισσότερα και μεγαλύτερα, κάτι που επιβεβαιώθηκε επίσημα από την εταιρεία.
Στην Ευρώπη το ηλεκτρικό σεντάν Nio ET7 Όπως λοιπόν έγινε γνωστό το SUV ES8 θα ακολουθηθεί από το ηλεκτρικό σεντάν ET7 που θα φτάσει στη γερμανική αγορά (θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες) στα τέλη του 2022. Το ET7 μπορεί να χαρακτηριστεί ως αντίπαλος του Tesla Model S, καθώς σύμφωνα με την εταιρεία η αυτονομία του ανέρχεται στα 1.000 χιλιόμετρα (στον κινεζικό κύκλο NEDC), ενώ η ισχύς του ορίζεται στους 644 ίππους.
Γίνοται και σκέψεις παραγωγής στην Ευρώπη Το ET7 έχει ήδη τεθεί σε δοκιμαστική παραγωγή στο εργοστάσιο της Nio στην πόλη Hefei πριν από τις κινεζικές παραδόσεις στις αρχές του 2022, αλλά μιλώντας στη γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung πρόσφατα, ο πρόεδρος William Li είπε ότι το «πολύ υψηλό» ενδιαφέρον από Γερμανούς πελάτες έχει ωθήσει την εταιρεία να δεσμευτεί στην ευρωπαϊκή διάθεσή του το επόμενο έτος.
Μάλιστα στην ίδια συνέντευξη το υψηλόβαθμο στέλεχος της μάρκας άφησε να εννοηθεί η εταιρεία θα μπορούσε να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά στην Ευρώπη κατασκευάζοντας στην «γηραιά ήπειρο» τα αυτοκίνητά της ακόμα και σε συνεργασία με άλλες μάρκες. Αν και ο Li δεν προχώρησε σε περισσότερες λεπτομέρειες, αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Nio ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Lotus σε θέματα τεχνολογίας.
Δυναμώνει η Nio στην Ευρώπη! Η κινεζική εταιρεία Nio έχει ακόμα μεγαλύτερα σχέδια για την ευρωπαϊκή της παρουσία και μετά το ήδη υπάρχον SUV, ES8, αναμένεται να λανσάρει και το σεντάν ET7, το οποίο δεν αποκλείεται να φέρει και την παραγωγή του στην «Γηραιά Ήπειρο». Θα βάλουν δύσκολα οι κινεζικές εταιρείες στις ευρωπαϊκές; Θα αγόραζες κινεζικό αυτοκίνητο αντί για ευρωπαϊκό;