Νέες πληροφορίες θέλουν την Alfa Romeo Giulia να επιστρέφει στις ρίζες της, εντάσσοντας στη φαρέτρα έναν ολοκαίνουργιο turbo βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. ισχύος 180 ίππων της πρόσφατης σειράς κινητήρων GSE.
Έντονες συζητήσεις φαίνεται πως γίνονται στις τάξεις της Alfa Romeo γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμα της Giuliaμε έναν καινούργιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα μικρού κυβισμού, που θα εναρμονίσει πλήρως την ιταλική μπερλίνα με τις τάσεις της εποχής, οι οποίες θέλουν τα premium σεντάν μοντέλα να εφοδιάζονται με μικρούς κινητήρες. Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση θα σημάνει και την πλήρη επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του, καθώς, όπως ίσως θυμούνται κάποιοι, η Giulia εφοδιαζόταν από το 1964 έως και το 1977 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.290 κ.εκ. με απόδοση από 78 έως και 89 άλογα στις εκδόσεις Giulia 1300, 1300 ti, 1300 Super (μετέπειτα ονομάστηκε Super 1.3 και Nuova Super 1300).
Πέραν αυτών, τρανό παράδειγμα της προαναφερθείσας downsizing τάσης είναι η BMW Σειρά 3 με τον 1.500άρη τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 136 ίππων, αλλά και ο νέος βενζινοκινητήρας M282 της Mercedes-Benz χωρητικότητας 1.332 κ.εκ. με 163 άλογα ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την άρτι αφιχθείσα A-Class και δεν αποκλείεται να εφοδιάσει την ανανεωμένη C-Class, για την οποία η γερμανική μάρκα έχει φροντίσει να κρατήσει ερμητικά κλειστά τα χαρτιά της.
Όσον αφορά στη Giulia, λοιπόν, πηγές από το ιταλικό στρατόπεδο αναφέρουν πως θα επεκτείνει τη γκάμα της προς το κάτω άκρο με την ένταξη του τετρακύλινδρου T4 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. απόδοσης 180 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί μέλος της «οικογένειας» Global Small Engine (GSE) του FCA Group, η οποία είναι γνωστή και ως Firefly. Μάλιστα, πέραν του προαναφερθέντος κινητήρα στη γκάμα υπάρχει και ο βενιαμίν T3 τρικύλινδρος 1.000άρης ισχύος 120 ίππων με 190 Nm ροπής. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως, εκτός της Giulia, ο T4 κινητήρας αναμένεται να ενσωματωθεί και στο Jeep Cherokee.
Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως η αρχή των Firefly κινητήρων έχει γίνει από το 2016 με την ατμοσφαιρική εκδοχή των παραπάνω κινητήρων 1,0 και 1,3 λτ. με κωδική ονομασία N3 και N4 αντίστοιχα. Τον 1.300άρη N4 μάλιστα τον συναντήσαμε και στο ντεμπούτο του νέου Fiat Argo, το οποίο κατά πολλούς θα αποτελέσει τον διάδοχο του Punto για την ευρωπαϊκή αγορά.
Εφόσον πραγματοποιηθεί, πως σας φαίνεται μια τέτοια εξέλιξη για την Giulia, αλλά και την Alfa Romeo γενικότερα; Θέλετε να δείτε μια τέτοια επιλογή να προσφέρεται στην ελληνική αγορά;
Μακάρι να έρθει και να πουλήσει για να δουλέψουν και τα συνεργεία. Έχει φάει πολύς κόσμος ψωμάκι από το Fiat group και τώρα που δεν πουλάει καθόλου είναι πρόβλημα.
@kostasV η A Class είναι 1.375 κιλά, 1.400 σου βάζω εγώ χοντρικά και έχει 1.300αρι μοτερ. Δηλαδή τα 100 κιλά διαφοράς σε πείραξαν ή μήπως θα σε χάλαγε δηλαδή η Giulia χωρίς τεκμήριο και φόρο πολυτελείας? Εγώ πάντως λέω μακάρι να γίνει...
@kostasV Δεν έχεις άδικο για τον 2λιτρο με τα 200 άλογα, όμως και στη Mercedes έχουν μοτέρ για την C Class, ένα 1.600άρη με 156 άλογα κι ένα 2λιτρο με 184 αν τα θυμάμαι σωστά, και φαίνεται ότι θα το γυρίσουν στο μικρό της A Class με τα 163 παρόλο που είναι κοντά σε άλογα με τον 2λιτρο. Τεσπα όπως και να έχει είτε 1,33, είτε 1,4 ή ακόμα και 1,6 το θέμα είναι να μπει κανένα μικρότερο μοτέρ στη Giulia γιατί με τα 2λιτρα και τα 2.200 στην Ελλάδα δε γίνεται δουλίτσα! Ότι γίνει ας γίνει για καλό...
Αγαπητε KostasV η μονη εκδοση της Giulia που είναι 1524 κιλα είναι η quadrifoglio με το τριλιτρο μοτερ.....Η 2ΛΙΤΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ και η οι DIESEL 2.2CC είναι 1374 κιλα...Δηλαδη πολύ ελαφρυτερη από BMW SEIRE3 ΚΑΙ Mercedes C Class....Με τα 180 αλογα και τα 27 κιλα ροπη ουτε πουο θα την βλεπουν την Ιταλιδα η BMW με τα 136 και η Mercedes με τα 163 αλογα...Σαφως και συμφωνω με μια τετοια εξελιξη με τον ερχομο ενός τετοιου μοτερ!
@Γιατρός Τα 100 κιλά διαφοράς δεν θα είναι 100 θα ναι παραπάνω αλλά τεσπα ας το αφήσουμε.Ο 1,33,που αμφιβάλλω αν θα ναι 1,33 και όχι 1,4,αν βγει,ναι θα με χάλαγε.Ένας 1,6 πάντως όχι μόνο δε θα με χάλαγε αλλά θα τον έλεγα ευκαιριάρα,γιατί θα έβγαζε πολύ καλύτερα την δύναμη στο δρόμο και θα ταίριαζε περισσότερο στην Giulia.Πάντως δεν νομίζω να γίνει τίποτα από όλα αυτά γιατί όσο θα υπάρχει ο 2λιτρος με τα 200PS δεν νομίζω να πλησιάσει αυτή την ιπποδύναμη με τόσο μικρότερου κυβισμού μοτέρ.Αν ήθελε κάτι τέτοιο θα το έκανε με τον 1,75 και δεν θα είχε τον 2λιτρο με τα 200.Τεσπα θα δούμε.
ΤΑΚΗ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ Η VAG ΓΚΡΟΥΠ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ!!ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑ...
Μακάρι να έρθει. Είναι ένα πολύ καλό μοντέλο το οποίο αν βγει 1.3 με 180 άλογα θα μπορέσει να κάνει καλές πωλήσεις πράγμα που τώρα στην Ελλάδα είναι λίγο δύσκολο λόγω κυβισμού.
...όλα ωραία, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, mercedes, alfa romeo, bmw, κ.τ.λ.
Άρα βγαίνει και ένα σοβαρότατο συμπέρασμα, κ.τ.λ. με τα λεγόμενα των όσων διαβάζουμε δημόσια, κ.τ.λ. δεν τα κρίνω, κατακρίνω, κ.τ.λ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 140 ΑΛΟΓΑΤΑ, 1333 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 163 ΑΛΟΓΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.
ΕΝΩ ΧΩΡΕΣ "ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ/ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ" ... ΜΕ BMW 335, Κ.Τ.Λ. ΜΕ ALFA ROMEO 2LITRE AND UP, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ;;; ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.-
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ.- ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΑΡΑΓΕ;;;
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ "ΗΡΩΕΣ, ΑΓΙΟΙ"... ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΕΡΔΩΝ, ΩΡΑΡΙΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ=ΣΥΝΗΘΩΣ 50 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ, ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ...
ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΣΠΕΣΙΑΛ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΦΡΕΣΚΑ, ΑΓΑΛΜΑΤΑ, ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΟΙ ΛΟΓΟΙ...
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ...
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΝΤΙΣΙΟΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. ΣΕ ΣΤΥΛ ΜΗ SURVIVOR!!!
Μακάρι να έρθει και να πουλήσει για να δουλέψουν και τα συνεργεία. Έχει φάει πολύς κόσμος ψωμάκι από το Fiat group και τώρα που δεν πουλάει καθόλου είναι πρόβλημα.
εννοείται! είναι ο μόνος τρόπος για να γράψει πωλήσεις στην Ελλάδα και να μας επιτρέψει να ονειρευόμαστε με δόσεις ρεαλισμού!
1.3 λιτρα και 180 αλογα...πιεσμενος κινητηρας και μαλλον αναξιοπιστος μου φαινεται,σε αυτα τα αλογα θες 1.6 λιτρα τουλαχιστον
super εξέλιξη αν γίνει. Ειδικά για την Ελλαδίτσα της κρίσης και του φορομπηχτικού συστήματος που δαιμονοποιεί την αυτοκίνηση
@kostasV η A Class είναι 1.375 κιλά, 1.400 σου βάζω εγώ χοντρικά και έχει 1.300αρι μοτερ. Δηλαδή τα 100 κιλά διαφοράς σε πείραξαν ή μήπως θα σε χάλαγε δηλαδή η Giulia χωρίς τεκμήριο και φόρο πολυτελείας? Εγώ πάντως λέω μακάρι να γίνει...
@kostasV Δεν έχεις άδικο για τον 2λιτρο με τα 200 άλογα, όμως και στη Mercedes έχουν μοτέρ για την C Class, ένα 1.600άρη με 156 άλογα κι ένα 2λιτρο με 184 αν τα θυμάμαι σωστά, και φαίνεται ότι θα το γυρίσουν στο μικρό της A Class με τα 163 παρόλο που είναι κοντά σε άλογα με τον 2λιτρο. Τεσπα όπως και να έχει είτε 1,33, είτε 1,4 ή ακόμα και 1,6 το θέμα είναι να μπει κανένα μικρότερο μοτέρ στη Giulia γιατί με τα 2λιτρα και τα 2.200 στην Ελλάδα δε γίνεται δουλίτσα! Ότι γίνει ας γίνει για καλό...
Αγαπητε KostasV η μονη εκδοση της Giulia που είναι 1524 κιλα είναι η quadrifoglio με το τριλιτρο μοτερ.....Η 2ΛΙΤΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ και η οι DIESEL 2.2CC είναι 1374 κιλα...Δηλαδη πολύ ελαφρυτερη από BMW SEIRE3 ΚΑΙ Mercedes C Class....Με τα 180 αλογα και τα 27 κιλα ροπη ουτε πουο θα την βλεπουν την Ιταλιδα η BMW με τα 136 και η Mercedes με τα 163 αλογα...Σαφως και συμφωνω με μια τετοια εξελιξη με τον ερχομο ενός τετοιου μοτερ!
@Γιατρός Τα 100 κιλά διαφοράς δεν θα είναι 100 θα ναι παραπάνω αλλά τεσπα ας το αφήσουμε.Ο 1,33,που αμφιβάλλω αν θα ναι 1,33 και όχι 1,4,αν βγει,ναι θα με χάλαγε.Ένας 1,6 πάντως όχι μόνο δε θα με χάλαγε αλλά θα τον έλεγα ευκαιριάρα,γιατί θα έβγαζε πολύ καλύτερα την δύναμη στο δρόμο και θα ταίριαζε περισσότερο στην Giulia.Πάντως δεν νομίζω να γίνει τίποτα από όλα αυτά γιατί όσο θα υπάρχει ο 2λιτρος με τα 200PS δεν νομίζω να πλησιάσει αυτή την ιπποδύναμη με τόσο μικρότερου κυβισμού μοτέρ.Αν ήθελε κάτι τέτοιο θα το έκανε με τον 1,75 και δεν θα είχε τον 2λιτρο με τα 200.Τεσπα θα δούμε.
Φοβερό άρθρο,ξεπερνάει κάθε φαντασία.1000 τρικύλινδρο και 1,33λιτρα σε 1,5+ τόνο αμάξωμα και μάλιστα σε Alfa Romeo.Μπράβο....
ΤΑΚΗ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ Η VAG ΓΚΡΟΥΠ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΠΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ!!ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑ...
Μακάρι να έρθει. Είναι ένα πολύ καλό μοντέλο το οποίο αν βγει 1.3 με 180 άλογα θα μπορέσει να κάνει καλές πωλήσεις πράγμα που τώρα στην Ελλάδα είναι λίγο δύσκολο λόγω κυβισμού.
...όλα ωραία, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, mercedes, alfa romeo, bmw, κ.τ.λ. Άρα βγαίνει και ένα σοβαρότατο συμπέρασμα, κ.τ.λ. με τα λεγόμενα των όσων διαβάζουμε δημόσια, κ.τ.λ. δεν τα κρίνω, κατακρίνω, κ.τ.λ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 140 ΑΛΟΓΑΤΑ, 1333 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 163 ΑΛΟΓΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. ΕΝΩ ΧΩΡΕΣ "ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ/ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ" ... ΜΕ BMW 335, Κ.Τ.Λ. ΜΕ ALFA ROMEO 2LITRE AND UP, Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. Κ.Τ.Λ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ;;; ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ.- ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ.- ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΑΡΑΓΕ;;; ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ "ΗΡΩΕΣ, ΑΓΙΟΙ"... ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΕΡΔΩΝ, ΩΡΑΡΙΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ=ΣΥΝΗΘΩΣ 50 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ, ΒΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ... ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ ΣΠΕΣΙΑΛ, ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΦΡΕΣΚΑ, ΑΓΑΛΜΑΤΑ, ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΟΙ ΛΟΓΟΙ... ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ... ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΝΤΙΣΙΟΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΕ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. ΣΕ ΣΤΥΛ ΜΗ SURVIVOR!!!