ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με ένα σμπάρο, δυο τριγώνια θα χτυπήσει η Alfa Romeo εντάσσοντας στη γκάμα της Giula τον T4 κινητήρα 1,3 λτ.. Αφενός θα ακολουθήσει τις τάσεις της εποχής όσον αφορά στο downsizing, αφετέρου θα συμβαδίσει με την ιστορία της προκατόχου των 60`s και 70`s.

Έρχεται «μικρή» Giulia;

25.634 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)

Νέες πληροφορίες θέλουν την Alfa Romeo Giulia να επιστρέφει στις ρίζες της, εντάσσοντας στη φαρέτρα έναν ολοκαίνουργιο turbo βενζινοκινητήρα 1,33 λτ. ισχύος 180 ίππων της πρόσφατης σειράς κινητήρων GSE.

Έντονες συζητήσεις φαίνεται πως γίνονται στις τάξεις της Alfa Romeo γύρω από το ενδεχόμενο λανσάρισμα της Giulia με έναν καινούργιο υπετροφοδοτούμενο κινητήρα μικρού κυβισμού, που θα εναρμονίσει πλήρως την ιταλική μπερλίνα με τις τάσεις της εποχής, οι οποίες θέλουν τα premium σεντάν μοντέλα να εφοδιάζονται με μικρούς κινητήρες. Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση θα σημάνει και την πλήρη επιστροφή του μοντέλου στις ρίζες του, καθώς, όπως ίσως θυμούνται κάποιοι, η Giulia εφοδιαζόταν από το 1964 έως και το 1977 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.290 κ.εκ. με απόδοση από 78 έως και 89 άλογα στις εκδόσεις Giulia 1300, 1300 ti, 1300 Super (μετέπειτα ονομάστηκε Super 1.3 και Nuova Super 1300).

Πέραν αυτών, τρανό παράδειγμα της προαναφερθείσας downsizing τάσης είναι η BMW Σειρά 3 με τον 1.500άρη τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 136 ίππων, αλλά και ο νέος βενζινοκινητήρας M282 της Mercedes-Benz χωρητικότητας 1.332 κ.εκ. με 163 άλογα ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του με την άρτι αφιχθείσα A-Class και δεν αποκλείεται να εφοδιάσει την ανανεωμένη C-Class, για την οποία η γερμανική μάρκα έχει φροντίσει να κρατήσει ερμητικά κλειστά τα χαρτιά της.
 

Όσον αφορά στη Giulia, λοιπόν, πηγές από το ιταλικό στρατόπεδο αναφέρουν πως θα επεκτείνει τη γκάμα της προς το κάτω άκρο με την ένταξη του τετρακύλινδρου T4 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. απόδοσης 180 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί μέλος της «οικογένειας» Global Small Engine (GSE) του FCA Group, η οποία είναι γνωστή και ως Firefly. Μάλιστα, πέραν του προαναφερθέντος κινητήρα στη γκάμα υπάρχει και ο βενιαμίν T3 τρικύλινδρος 1.000άρης ισχύος 120 ίππων με 190 Nm ροπής. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως, εκτός της Giulia, ο T4 κινητήρας αναμένεται να ενσωματωθεί και στο Jeep Cherokee.

Υπενθυμίζουμε, τέλος, πως η αρχή των Firefly κινητήρων έχει γίνει από το 2016 με την ατμοσφαιρική εκδοχή των παραπάνω κινητήρων 1,0 και 1,3 λτ. με κωδική ονομασία N3 και N4 αντίστοιχα. Τον 1.300άρη N4 μάλιστα τον συναντήσαμε και στο ντεμπούτο του νέου Fiat Argo, το οποίο κατά πολλούς θα αποτελέσει τον διάδοχο του Punto για την ευρωπαϊκή αγορά.

Εφόσον πραγματοποιηθεί, πως σας φαίνεται μια τέτοια εξέλιξη για την Giulia, αλλά και την Alfa Romeo γενικότερα; Θέλετε να δείτε μια τέτοια επιλογή να προσφέρεται στην ελληνική αγορά;

Autotriti.gr
VW