Ριζικές αλλαγές έχουν στα πλάνα τους τα υπουργεία Μεταφορών & Υποδομών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης όσον αφορά στην έκδοση, ανανέωση και αντικατάσταση των διπλωμάτων οδήγησης. Προτεραιότητα να γίνουν πιο απλές οι διαδικασίες και να μπορούν να διεκπεραιωθούν ψηφιακά ορισμένες ενέργειες.
Για το θέμα αυτό ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης και οι υφυπουργοί, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος και Γιώργος Γεωργαντάς, συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Υποδομών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να συσταθεί ομάδα εργασίας, η οποία σε πρώτη φάση θα καταγράψει τις ενέργειες που απαιτούνται για την έκδοση και ανανέωση διπλωμάτων οδήγησης. Βασικός στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν ψηφιακά ορισμένες από τις απαιτούμενες ενέργειες, δίχως να απαιτείται η φυσική τους παρουσία. Για το λόγο αυτό θα προχωρήσει και η δημιουργία πλατφόρμας υποβολής δικαιολογητικών, ενώ στις πρωτοβουλίες των δύο υπουργείων συγκαταλέγεται και η δημιουργία Εθνικού Μητρώου Οχημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πιθανό το ενδεχόμενο να απλουστευθούν οι διαδικασίες, σε ό,τι αφορά τα απαραίτητα πιστοποιητικά, και για τους πολίτες που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών. Για την ανανέωση των διπλωμάτων τους οι οδηγοί αυτοί πρέπει να περάσουν με επιτυχία από εξεταστική δοκιμασία προσόντων.
Τα δύο υπουργεία θα συνεργαστούν και για την ψηφιοποίηση των μητρώων που διατηρεί το υπουργείο Υποδομών, τα οποία αφορούν, μεταξύ άλλων, σε φορτηγά δημοσίας χρήσεως και δημόσια ΚΤΕΟ.
Περιμένουμε πως και πως ν' αλλάξει η νομοθεσία για τα τρίκυκλα, να μπορούμε να τα οδηγούμε (όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη) με δίπλωμα για αυτοκίνητο.