Τη κοινό έχει η Renault σήμερα με τη Renault που ξέραμε;
Εσείς τι λέτε για τη μεταμόρφωση της Renault;
5.278 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2017)
Ολική επαναφορά για τη Renault, και συνολική μεταμόρφωση, αλλά εσείς πως βλέπετε τη μάρκα τώρα;
Τη κοινό έχει η Renault σήμερα με τη Renault που ξέραμε; Εκτός από τα σήματα, τα ονόματα των μοντέλων, την θέση της στην Φόρμουλα 1 και το Made in France στην ούγια, μάλλον τίποτα. Το ερώτημα είναι πόσο καλύτερη είναι σήμερα;
Αν δεν το προσέξατε η Renault μόλις ολοκλήρωσε την αναγέννησή της. Μία αναγέννηση που ξεκίνησε με το τρέχον Clio το 2012, πέρασε στα Megane, δημιούργησε μια σειρά νέων μοντέλων όπως το Captur, το Kadjar αλλά και το πισωμήχανο Twingo, επαναδιατύπωσε το μεγάλο Espace σε ύφος περισσότερο SUV, και έριξε τo Scenic στην κατηγορία των MPV χωρίς αντίπαλο.
Η αναγέννηση αυτή ολοκληρώνεται με τον ερχομό του Koleos, του μεγάλου SUV της μάρκας που φέρει τα ίδια γονίδια με τα άλλα μοντέλα της γκάμας, και δείχνει τελείως ξεκομμένο απΆότι ξέραμε στο παρελθόν.
Αυτή είναι και η λογική της αναγέννησης. Η οριστική ρήξη με το παρελθόν που επιζήτησε η μάρκα με την άφιξη του επικεφαλής σχεδιαστή Laurens van den Acker και το πρωτότυπο Trezor στο Παρίσι το 2012. Ποτέ καμία άλλη μάρκα δεν «γύρισε» την γκάμα της τόσο δραστικά, τόσο ουσιαστικά και τόσο πειστικά γύρω από ένα πρωτότυπο που έδειξε το μέλλον, μέσα σε τόσο μικρό διάστημα.
Αυτή τη στιγμή η Renault είναι μια μεταμορφωμένη εταιρεία. Και αν δεν το προσέξατε, αυτό οφείλεται στον αθόρυβο τρόπο με τον οποίο έκανε τα λανσαρίσματά της. Όμως τώρα είναι ώρα να την δείτε από την αρχή.
Γιατί δεν είναι μόνο η νέα σχεδίαση, αλλά η συνολική αλλαγή φιλοσοφίας της μάρκας, που θέλει τα μοντέλα της λιγότερο «γαλλιδούλες» και περισσότερο «ροσμπίφ». Μαζί με τη σχεδίαση η Renault άλλαξε ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων της, επένδυσε σε νέα κιβώτια ταχυτήτων, επαναπροσέγγισε τη σχεδίαση της καμπίνας υιοθετώντας τη λογική της μίας οθόνης, και έβαλε τα συστήματα της Apple και της Google στη θέση του οδηγού.
Αυτό που μένει τώρα είναι να δείτε εσείς τη μάρκα όπως είναι σήμερα. Τι σχέση έχει με το παρελθόν; Πως την συγκρίνετε εσείς; Και πόσο έτοιμοι είστε να επιστρέψετε στη Renault τώρα που η αλλαγή της ολοκληρώθηκε; Και τελικά πόσο ρόλο παίζει και η αλλαγή αντιπροσώπευσης που επιτέλους έγινε στην Ελλάδα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αν δεν το προσέξατε η Renault μόλις ολοκλήρωσε την αναγέννησή της. Μία αναγέννηση που ξεκίνησε με το τρέχον Clio το 2012, πέρασε στα Megane, δημιούργησε μια σειρά νέων μοντέλων όπως το Captur, το Kadjar αλλά και το πισωμήχανο Twingo, επαναδιατύπωσε το μεγάλο Espace σε ύφος περισσότερο SUV, και έριξε τo Scenic στην κατηγορία των MPV χωρίς αντίπαλο.
Η αναγέννηση αυτή ολοκληρώνεται με τον ερχομό του Koleos, του μεγάλου SUV της μάρκας που φέρει τα ίδια γονίδια με τα άλλα μοντέλα της γκάμας, και δείχνει τελείως ξεκομμένο απΆότι ξέραμε στο παρελθόν.
Αυτή είναι και η λογική της αναγέννησης. Η οριστική ρήξη με το παρελθόν που επιζήτησε η μάρκα με την άφιξη του επικεφαλής σχεδιαστή Laurens van den Acker και το πρωτότυπο Trezor στο Παρίσι το 2012. Ποτέ καμία άλλη μάρκα δεν «γύρισε» την γκάμα της τόσο δραστικά, τόσο ουσιαστικά και τόσο πειστικά γύρω από ένα πρωτότυπο που έδειξε το μέλλον, μέσα σε τόσο μικρό διάστημα.
Αυτή τη στιγμή η Renault είναι μια μεταμορφωμένη εταιρεία. Και αν δεν το προσέξατε, αυτό οφείλεται στον αθόρυβο τρόπο με τον οποίο έκανε τα λανσαρίσματά της. Όμως τώρα είναι ώρα να την δείτε από την αρχή.
Γιατί δεν είναι μόνο η νέα σχεδίαση, αλλά η συνολική αλλαγή φιλοσοφίας της μάρκας, που θέλει τα μοντέλα της λιγότερο «γαλλιδούλες» και περισσότερο «ροσμπίφ». Μαζί με τη σχεδίαση η Renault άλλαξε ολόκληρη τη γκάμα κινητήρων της, επένδυσε σε νέα κιβώτια ταχυτήτων, επαναπροσέγγισε τη σχεδίαση της καμπίνας υιοθετώντας τη λογική της μίας οθόνης, και έβαλε τα συστήματα της Apple και της Google στη θέση του οδηγού.
Αυτό που μένει τώρα είναι να δείτε εσείς τη μάρκα όπως είναι σήμερα. Τι σχέση έχει με το παρελθόν; Πως την συγκρίνετε εσείς; Και πόσο έτοιμοι είστε να επιστρέψετε στη Renault τώρα που η αλλαγή της ολοκληρώθηκε; Και τελικά πόσο ρόλο παίζει και η αλλαγή αντιπροσώπευσης που επιτέλους έγινε στην Ελλάδα;
απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου η renault καινοτομουσε εκει που οι αλλοι ηταν στασιμοι...αφου διορθωσε τα οποια προβληματα αξιοπιστιας-προσωπικα δεν αντιμετωπισα κανενα θεμα με 4 renault που ειχα κατα καιρους-δειχνει τωρα τη δυναμικη του 1991 και του 1996 που ειχε πρωτοπαρουσιασει το πρωτης γενιας clio και megane...το μονο μειονεκτημα για μενα ειναι οτι καποια μοντελα φτιαχνονται στην τουρκια και φυσικα δε θα αγοραζα ποτε τουρκικο αμαξι,οσο και αν ψοφαω για το clio!
Ενώ στην Ευρώπη ήταν διαχρονικά Νο2 σε πωλήσεις στη χώρα μας ήταν πάντα μετά την 10τη σειρά. Το πρόβλημα στην Ελλάδα ήταν ανέκαθεν η αντιπροσώπευση, προσπαθούσα πριν από χρόνια να δω-αγοράσω νέο αυτοκίνητο και δεν υπήρχαν χώρος εκθέσεων αλλά κυρίως ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Τέλος, όσο αφορά την Τουρκία και το i20 εκεί κατασκευάζεται αλλά δεν πτοείται σε πωλήσεις στην Ελλάδα
Έχω το Renault Megane sedan 1600cc του 2004, αν εξαιρέσουμε τον δεύτερο χρόνο περίπου τους πολλαπλασιαστές, όπου σιγά σιγά τους άλλαζα, είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Βέβαια με την προσοχή που του αρμόζει (σέρβις, λάστιχα, επισκευή φυσιολογικών φθορών κλπ). Και αν κάποια στιγμή το αλλάξω, πάλι Renault θα πάρω. Υ. Γ. Έχω ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα και έχω ευχαριστηθεί τα ταξίδια μαζί με την οικογένεια μου, απροβληματιστα και όταν ήταν καινούργιο και τώρα που διανύει τον 13ο χρόνο.