Έναρξη του 2025 με όραμα και δυναμική διακήρυξαν οι άνθρωποι του Ομίλου Σφακιανάκη, που εισάγει τα αυτοκίνητα της Suzuki στη χώρα μας, στο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων Suzuki που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Δεύτερη θέση στις πωλήσεις για τη Suzuki στην Ελλάδα το 2024
Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που στις 25-26 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα σε πανηγυρικό κλίμα το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων Suzuki, σηματοδοτώντας ένα ελπιδοφόρο 2025.
Μήνυμα αισιοδοξίας για το 2025 από τον Πρόεδρο & CEO του Ομίλου Σφακιανάκη κ. Σταύρο Π. Τάκη
Η εκδήλωση, που φιλοξενήθηκε στο Hotel DuLac Congress & Spa, συγκέντρωσε στελέχη του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, με στόχο την αποτίμηση των επιτυχιών του 2024 και τη στρατηγική ανάπτυξης για τη νέα χρονιά.
Την έναρξη των εργασιών κήρυξαν ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη και ο Director του Ομίλου κ. Christian Τάκη, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας. Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους, υπογραμμίζοντας τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη.
Το ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων Suzuki στα Ιωάννινα έγινε σε πανηγυρικό κλίμα λόγω και της επιτυχίας της μάρκας σε πωλήσεις το 2024.
Παρουσιάστηκε το όραμα της Suzuki και το e Vitara, το πρώτο τους ηλεκτρικό μοντέλο
Ξεχωριστή τιμή για τη διοργάνωση αποτέλεσαν οι ομιλίες των υψηλόβαθμων στελεχών της SMC, κατά τη διάρκεια των οποίων παρουσιάστηκε το όραμα της Suzuki, οι καινοτόμες τεχνολογίες της μάρκας και το νέο Suzuki e Vitara, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, που λανσάρεται το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.
Το διήμερο περιλάμβανε παρουσιάσεις για τις τάσεις στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και εξειδικευμένα workshops σε πωλήσεις, after-sales και marketing. Η εκδήλωση έκλεισε με τη βράβευση των κορυφαίων συνεργατών του δικτύου και τη δέσμευση πως η ιαπωνική μάρκα θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί δυναμικά στην ελληνική αγορά.