Έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα σχεδιάζει η Renault ενόψει τους πρωταθλήματος της Formula 1 το 2019, μέσω του οποίου θέλει να καλύψει το χάσμα που υπάρχει με τις αντίστοιχες μονάδες των Mercedes και Ferrari.
Την είδηση αυτή αποκάλυψε σε δηλώσεις του στα διεθνή μέσα ο διευθύνων σύμβουλος της Renault F1, Cyril Abiteboul, ο οποίος μάλιστα τόνισε πως αυτή η απόφαση πάρθηκε καθώς τα κέρδη που μπορούσε να αποκομίσει η ομάδα από την αρχιτεκτονική του τρέχοντος μηχανικού συνόλου έφτασαν στο τέλος τους.
Όπως είναι φυσικό οι πληροφορίες που έδωσε δεν ήταν λεπτομερείς, ωστόσο γνωστοποίησε πως οι άνθρωποι της μάρκας πρέπει να είναι αρκετά προσεκτικοί κατά τη διάρκεια της κατασκευής και να έχουν μεγάλη πειθαρχεία στο κομμάτι του προγραμματισμού, έτσι ώστε να είναι βέβαιοι πως το τελικό προϊόν θα συνδυάζει τις καλύτερες επιδόσεις αλλά και την απαραίτητη αξιοπιστία.
Μάλιστα ένα ακόμα στοιχείο που ενθαρρύνει την προσπάθεια αυτή είναι πως η ομάδα βρήκε τη λύση στα δύο προβλήματα που αντιμετώπισε με το τούρμπο και το MGU-K, με τον Abiteboul να τονίζει πως το τελευταίο spec του τούρμπο φαίνεται εντάξει, ενώ σημείωσε πως μέχρι στιγμής με το MGU-K δεν έχουν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Τέλος ο Cyril Abiteboul ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του αναφέροντας πως η απόφαση να προχωρήσει η Renault με μια νέα μονάδα ισχύος για το 2019 προκλήθηκε από την πεποίθηση ότι όλοι οι κατασκευαστές βρίσκουν ακόμα περιθώρια για μεγάλα κέρδη από τους υβριδικούς κινητήρες V6 turbo.