ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μόνο σε βενζίνη, με ατμοσφαιρικούς ή turbo κινητήρες

39.188 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο 3κύλινδρος TSI αποδίδει 110 ή 115 ίππους αλλά και 200 Nm ροπής στις 5.500 και 2.000-3.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, προσφέροντας πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις στο σχετικά ελαφρύ Ibiza.
2 Φωτογραφίες »

Ο 3κύλινδρος TSI αποδίδει 110 ή 115 ίππους αλλά και 200 Nm ροπής στις 5.500 και 2.000-3.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, προσφέροντας πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις στο σχετικά ελαφρύ Ibiza.

Η γκάμα του SEAT Ibiza περιλαμβάνει αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης. Στην βάση της γκάμας του ισπανικού μικρού είναι ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός MPi με τα 80 άλογα και 93 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο επενδύει περισσότερο στις αστικές μετακινήσεις, εστιάζοντας στην οικονομία καυσίμου (5,2-5,8 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η SEAT). Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.


Η σπορ έκδοση FR των 150 ίππων ξεχωρίζει για την οδηγική της αίσθηση, με την στάνταρ χαμηλωμένη ανάρτηση να εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα σε έναν απότομο ελιγμό.
2 Φωτογραφίες »

Η σπορ έκδοση FR των 150 ίππων ξεχωρίζει για την οδηγική της αίσθηση, με την στάνταρ χαμηλωμένη ανάρτηση να εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα σε έναν απότομο ελιγμό.

 
Σε ανώτερο επίπεδο έχουμε τον 1,0 turbo ECO TSI κινητήρα, ο οποίος λανσάρεται σε 3 εκδόσεις ισχύος (95, 110 και 115 άλογα). Η «μικρή» turboκίνητη έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων (μέση εργοστασιακή κατανάλωση από 5 μέχρι 5,9 λτ./100 χλμ.) και έχει τιμή εκκίνησης τα 16.990 ευρώ στην έκδοση Reference.
 
Κιβώτιο 6 σχέσεων αλλά και δυνατότητα επιλογής αυτόματου σασμάν DSG 7 σχέσεων φέρει ο 1,0 ECO TSI των 110 ή των 115 ίππων. Το συγκεκριμένο σύνολο κοστίζει 19.290 ευρώ στο 3ο εξοπλιστικό επίπεδο Style. Περισσότερες πληροφορίες για την πραγματική κατανάλωση αλλά και την οδική συμπεριφορά του χειροκίνητου SEAT Ibiza 1,0 ECO TSI 110 PS μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική δοκιμή του μοντέλου.
 
Τέλος, υπάρχει και η έκδοση των 150 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο. Αναφερθήκαμε στην κορυφαία ρεπρίζ των 60-100 χλμ./ώρα (1ο στην κατηγορία του), να προσθέσουμε ότι είναι ταχύτατο και στο 80-120 χλμ./ώρα (2ο στην κατηγορία με 5,2 δλ.). Κλείνοντας να τονίσουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση SEAT Ibiza «καίει» 8,2 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη, ενώ επίσης φημίζεται για το εξαιρετικό της φρενάρισμα (έχει αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω δισκόφρενα για 100-0 χλμ./ώρα σε 36,5 μ. που είναι η 3η καλύτερη επίδοση).

Σελίδα 1Ετοιμοπαράδοτο SEAT Ibiza από 15.990€: Με ποιους κινητήρες & εξοπλισμό;
Σελίδα 2Εσωτερικό, Χώροι & Εξοπλισμός
Σελίδα 3Μόνο σε βενζίνη, με ατμοσφαιρικούς ή turbo κινητήρες
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER