ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Έτσι λειτουργεί το τιμόνι της Ferrari στη F1 (+vid)

3.018 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2021)

Το τιμόνι στα μονοθέσια της Formula 1 δεν είναι απλή υπόθεση και ο οδηγός της Ferrari Carlos Sainz Jr. μέσω ενός βίντεο μας εξηγεί πως λειτουργεί αυτό το οποίο κρατάει εκείνος στα χέρια του.

Εδώ και χρόνια, τα τιμόνια των μονοθέσιων της F1 γίνονται όλο και πιο περίπλοκα, σε σημείο που ο Carlos Sainz Jr. Sainz εκτιμά ότι το φετινό τιμόνι που έχει στα χέρια του διαθέτει πάρα πολλές λειτουργίες, οι οποίες βεβαίως διαιρούνται δε διαφορετικά κουμπιά, πολλά εκ των οποίων έχουν πολύ περισσότερες από μία επιλογές!

 
Για αυτό το λόγο ο πιλότος της ιταλικής ομάδας μέσω ενός βίντεο μας εξηγεί επιγραμματικά τον τρόπο λειτουργίας του τιμονιού, πέραν βεβαίως από τον προφανή να κατευθύνει το μονοθέσιο. Για παράδειγμα πάνω αριστερά υπάρχει το μεγάλο πράσινο κουμπί «Ν» το οποίο βάζει νεκρά στο μονοθέσιο. Διαγώνια από κάτω ακριβώς, το κουμπί «PC» χρησιμοποιείται για την επιβεβαίωση πως ο οδηγός έχει ακούσει την εντολή να μπει στον χώρο των pit, ενώ στο πάνω δεξί άκρο το μεγάλο κόκκινο κουμπί «Ρ» διαμορφώνει την ταχύτητα του μονοθέσιου προκειμένου εκείνο να κινηθεί σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας εντός του pit lane.
 
Φυσικά υπάρχουν και οι πιο πολύπλοκοι επιλογείς με τα modes του κινητήρα. Ο μεγάλος περιστροφικός επιλογέας στο κέντρο με το λογότυπο της Ferrari διαθέτει τα απλά προφίλ οδήγησης που αλλάζουν την ρύθμιση του κινητήρα, αλλά επειδή η F1 δεν είναι απλή, οι άνθρωποι της μάρκας έχουν προσθέσει ένα μπουτόν κάτω δεξιά το οποίο όσο πιο κοντά  βρίσκεται στον αριθμό 1 τόσο μεγαλύτερη είναι η ισχύς του κινητήρα.
 
Στο κάτω μέρος του τιμονιού ο κεντρικός επιλογέας (Phase ) και ο μικρός διακόπτης ακριβώς δίπλα του και δεξιά αφορούν τα ελαστικά, ενώ επιστρέφοντας στην αριστερή πλευρά του τιμονιού ο επιλογέας SOC καθορίζει την στρατηγική της μπαταρίας και την ενέργεια που θα στέλνει. Τέλος, υπάρχει επίσης ένας επιλογέας (TRQ) που διαλέγεις την ισχύ που θέλεις να έχει το μονοθέσιο κατά την εκκίνηση, ενώ ακριβώς απέναντι ο επιλογέας BS ρυθμίζει την σωστή ισορροπία φρεναρίσματος του μονοθεσίου στις στροφές, προστατεύοντας παράλληλα τον οδηγό από το να μπλοκάρει τους τροχούς.
 
Δείτε το σχετικό βίντεο    
 

Autotriti.gr
TURANZA 6 ALL SEASON