Μια λιγότερη Ferrari SF90 Stradale θα κυκλοφορεί στους δρόμους, τουλάχιστον για τις λίγες επόμενες εβδομάδες, αφού ο ιδιοκτήτης της κατάφερε να χάσει τον έλεγχο της καλλίγραμμης Ιταλίδας και να την ρίξει πάνω σε ένα τοίχο από τσιμέντο σε αυτοκινητόδρομο της Ιταλίας. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο οδηγός υπερεκτίμησε τις ικανότητές του πίσω από το τιμόνι. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός.
Όπως μπορούμε να δούμε από τις εικόνες που ήρθαν στο φως, το μπροστινό παρμπρίζ και ο καθρέπτης στη δεξιά πλευρά έχουν χτυπηθεί αρκετά, οι αερόσακοι έχουν ανοίξει ενώ επίσης βλέπουμε πως η πλευρά του οδηγού έχει υποστεί τις μεγαλύτερες ζημιές στο μπροστινό και το πίσω φτερό, στον προφυλακτήρα και τα φώτα. Ζημιά πρέπει να έχει υποστεί η ανάρτηση, οι ζάντες φαίνονται στραπατσαρισμένες ενώ ευχόμαστε να μην έχει τραυματιστεί το σασί γιατί αλλιώς, η SF90 Stradale θα πάει για ανταλλακτικά.
Το αυτοκίνητο μάλιστα φαίνεται πως ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Assetto Fiorano που μειώνει το βάρος του μοντέλου κατά 30 κιλά και προσφέρει επίσης, εξάτμιση από τιτάνιο, πιο σφικτή ανάρτηση, αεροτομή από ανθρακόνημα που παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη και πολλά άλλα καλούδια.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Η SF90 Stradale παίρνει ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων απόδοσης 780 ίππων και 800 Nm ροπής που θα το έκανε αυτόματα ό,τι πιο ισχυρό έχει παρουσιάσει η Ferrari με V8 μοτέρ στην ιστορία της. Οι Ιταλοί όμως δεν έμειναν εκεί και τοποθέτησαν δύο ηλεκτρικά μοτέρ μπροστά και άλλο ένα πίσω απόδοσης 220 ίππων (και τα τρία μαζί) που προσφέρουν συνδυαστική δύναμη μαζί με τον βενζινοκινητήρα της τάξης των 1.000 ίππων και των 800 Νm ροπής. H SF90 προσφέρει και ένα αμιγώς ηλεκτρικό mode με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 25 χιλιόμετρα και την μέγιστη τελική ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα.
Την κίνηση στέλνει και στους τέσσερις τροχούς ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ με την βοήθεια του, το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 2,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 339,5 χλμ./ώρα.