22 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
VW eco up!
11 Ι.Χ. μοντέλα που καίνε... σχεδόν τίποτα!
103.380 Επισκέψεις στο άρθρο
Αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια αντιλαμβανόμενοι τα οφέλη του φυσικού αερίου, αλλά και τη δυναμική του στο αγοραστικό κοινό, στα μοντέλα τους λανσάρουν και εκδόσεις διπλού καυσίμου βενζίνης-CNG, με τη γκάμα των μοντέλων να εκτείνεται από αυτοκίνητα πόλης, μέχρι και μεγάλα σεντάν. Παρακάτω θα δούμε αυτά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.
VW eco up! και Skoda Citigo: Με το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης
Kαίνε 2,5 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζουν από 13.130 και 12.300 ευρώ
Τα δύο «αδελφά» μοντέλα Eco up! και Citigo εφοδιάζονται τον 3κύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. διπλού καυσίμου του VW Group απόδοσης 68 ίππων, οι οποίοι και εξασφαλίζουν τις επιδόσεις που χρειάζονται τα μίνι μοντέλα για να κινηθούν με ευελιξία μέσα στην πόλη, αλλά και να καλύπτουν με άνεση και ασφάλεια μεγαλύτερες αποστάσεις. Τα δύο μοντέλα απαιτούν 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ., ήτοι χρειάζονται μόλις 2,5 ευρώ/100 χλμ., ποσό που τα καθιστά αυτή τη στιγμή τα οικονομικότερα μοντέλα της αγοράς. Γεμίζουν με 11 κιλά CNG, ενώ διαθέτουν και 10 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης, με την αυτονομία τους να ξεπερνάει τα 400 χλμ. Μάλιστα με εκπομπές ρύπων μόλις 79 γρ./χλμ CO2 είναι απαλλαγμένα και από τέλη κυκλοφορίας. Η μοναδική διαφορά συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα μοντέλα αφορούν το χώρο αποσκευών, ο οποίος από τα 250 λτ. έχει μειωθεί στα 213 λτ. Τέλος, όσον αφορά στη τροφοδοσία του καυσίμου, γίνεται με φυσικό αέριο και μόνο όταν αυτό τελειώσει, αλλάζει αυτόματα σε βενζίνη. Τέλος να αναφέρουμε πως το Eco up! διατίθεται και ως επαγγελματικό στην έκδοση Εco load up!
Fiat Panda Natural Power: Panda οικονομικό
Kαίει 2,7 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζει 15.400 ευρώ
To 5θυρο μίνι μοντέλο της Fiat χρησιμοποιεί τον πρώτο στον κόσμο 2κύλινδρο, turbo, κινητήρα διπλού καυσίμου. Το μοτέρ των 80 ίππων εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τόσο με το φυσικό αέριο όσο και με την βενζίνη), ενώ καταναλώνει μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ., που αντιστοιχούν σε σχεδόν 2,7 ευρώ. Oι δεξαμενές φυσικού αερίου γεμίζουν με 12 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης με 35 λτ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με κουμπί την εναλλαγή ανάμεσα στα δύο καύσιμα. Με εκπομπές 86 γρ/χλμ CO2, το Fiat Panda, που κινείται και με φυσικό αέρο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 25 λτ. και είναι 200 λτ, πάλι ένας από τους καλύτερους στην κατηγορία των μίνι.
Fiat Punto Natural Power: Το πιο οικονομικό Punto
Kαίει 3,6 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζει 13.200 ευρώ
To Fiat Punto είναι ουσιαστικά το μοναδικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων, που είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και σε έκδοση CNG. To Punto στην εν λόγω έκδοση με το φυσικό αέριο δεν εφοδιάζεται με τον 0,9 TwinAir κινητήρα, αλλά με τον 8βάλβιδο των 1,4 λίτρων ισχύος 70 ίππων και 104 Nm ροπής με CNG. Σίγουρα οι επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης του Punto δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με την οικονομία, που εξασφαλίζει η χρήση φυσικού αερίου. Σύμφωνα με την Fiat η κατανάλωση είναι 4,2 κιλά/100 χλμ. Η συνολική αυτονομία (13 κιλά CNG + 45 λτ. βενζίνη) ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Ο χώρος αποσκευών χάνει 75 λτ. σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, όντας 200 λτ.
Skoda Octavia 1,4 TSI G-TEC: Μεσαίο CNG σε τιμή μικρομεσαίου
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 19.900 ευρώ
Η Skoda προσφέρει στην κατηγορία των μεσαίων μοντέλων με φυσικό αεριο τη νέα Octavia G-TEC. Το νέο μοντέλο, εκτός από ευρύχωρο και με ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσφέρεται με τον 1,4 TSI κινητήρα του ομίλου VW, που έχει απόδοση 110 ίππων και ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη. Μάλιστα σύμφωνα με την Skoda, οι απαιτήσεις σε φυσικό αέριο είναι ίδιες με αυτές στα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου VW (Leon, Golf, A3). Έτσι η Οctavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά/100 χλμ. ή αλλιώς 3,0 ευρώ/100 χλμ. Η αυτονομία του αγγίζει τα 1.330 χλμ, στην περίπτωση χρήσης και των δύο καυσίμων. Mε δυνατότητα αεριοκίνησης προσφέρεται και η Combi (στέισον βάγκον) έκδοση της Octavia από 21.500 ευρώ.
Audi A3 Sportback 1,4 TFSI g-tron: Πολυτελές και οικονομικό
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 30.550 ευρώ
Το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο Audi A3 Sportback «φοράει» τον 1,4 TGI κινητήρα διπλού καυσίμου της VW με μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, το Audi A3 g-tron διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 κιλών, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας κλέβοντας χώρο από τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ (280 από 380 λτ.), ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων.
SEAT Leon 1,4 TGΙ: Το φθηνότερο μικρομεσαίο CNG
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 18.245 ευρώ
Το SEAT Leon διατίθεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο, χρησιμοποιώντας το σχετικό σύστημα αεριοκίνησης, που διαθέτει τόσο το A3 g-tron, όσο και το αντίστοιχο VW Golf . Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει τον γνώριμο κινητήρα διπλού καυσίμου 1,4 TGI, που αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μεγάλο του ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά και η καλή αυτονομία του. Συγκεκριμένα, με τη χρήση φυσικού αερίου, η αυτονομία του αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η συνολική τα 1.300 χλμ. Σύμφωνα με την SEAT, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που μεταφράζεται σε 3,0 ευρώ/100χλμ. Διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο, το αεριοκίνητο SEAT Leon συνδυάζει την οικονομία στην κίνηση με την πολύ καλή τιμή κτήσης.
Fiat 500L Natural Power: Στυλάτο, πρακτικό και οικονομικό
Kαίει 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 20.000 ευρώ
Η Fiat Group είναι για περισσότερα από 15 χρόνια πρωτοπόρος στην παραγωγή οχημάτων φυσικού αερίου, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα μοντέλων διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου/βενζίνης), όπως είναι και το στυλάτο πολυχρηστικό 500L. Κάτω από το καπό του δεσπόζει ο κινητήρας 0,9 TwinAir Turbo Natural Power 80 PS . Στην εκδοχή με φυσικό αέριο, χαρίζει σημαντική οικονομία στις μετακινήσεις και αισθητά χαμηλότερες εκπομπές CO2. Σε κατανάλωση, το μικρό πολυχρηστικό όχημα, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, απαιτεί 3,9 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. Αυτό μεταφράζεται σε 3,4 ευρώ/100χλμ. Στα ατού του μοντέλου σημειώστε τους άνετους χώρους. Από την άλλη ωστόσο, ο χώρος αποσκευών από τα 412 λτ. μειώνεται στα 330 λτ.
Fiat Doblo Natural Power: Αφθονία χώρων και οικονομίας
Kαίει 4,2 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 21.000 ευρώ
Το Fiat Doblo, όπως ακριβώς και με το Eco up! είναι διαθέσιμο τόσο σε επιβατικό όσο και σε επαγγελματικό. Με τον turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων ισχύος 120 ίππων, το Doblo επιτυγχάνει τον πιο ιδανικό συνδυασμό απόδοσης - επιδόσεων - κατανάλωσης, συγκριτικά με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Οι 120 ίπποι του T-Jet κινητήρα το κινούν αξιοπρεπέστατα, ενώ ταυτόχρονα «καίει» 4,9 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ. μεικτής χρήσης, που αντιστοιχούν σε 4,2 ευρώ. Οι τεράστιοι εσωτερικοί χώροι, οι άφθονες θέσεις για μικροαντικείμενα, το αυξημένο ύψος και το θεόρατος χώρος αποσκευών απογειώνουν την πρακτικότητα του Doblo. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 790 λτ., όπως και στις νορμάλ εκδόσεις.
Fiat Qubo Natural Power: Πολύ μικρό, πολύ ευρύχωρο, πολύ οικονομικό
Kαίει 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 16.300 ευρώ
Η τρίτη γενιά του Fiat Qubo, είναι διαθέσιμη και στην συμφέρουσα επιλογή, από πλευράς οικονομίας, με τον 1.400άρη κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη-CNG) με συνολική απόδοση 70 ίππων. Με δεξαμενή φυσικού αερίου 12,3 κιλών και κατανάλωση 4,2 κιλά/100 χλμ. η αυτονομία του CNG φτάνει τα 314 χλμ. και συνδυαστικά μαζί με τη βενζίνη τα 1.007. Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για αυτούς που πέρα από τους άνετους χώρους και την πρακτικότητα αναζητούν και ευελιξία στην κίνηση, αφού το ιταλικό πολυχρηστικό έχει μήκος μόλις 3,96 μέτρα.
Mercedes B 200 NGT: Premium πρακτικότητα με «λαϊκό» κόστος μετακίνησης
Kαίει 3,7 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 33.500 ευρώ
Η Mercedes εφοδιάζει με κινητήρα φυσικού αερίου την πολυτελή B-Class, στην έκδοση Β 200 Natural Gas Drive με το 2λιτρο turbo μηχανικό σύνολο των 156 ίππων και 270 Nm ροπής, που κινεί και την προηγουμένης γενιάς E 200 NGT. Oι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι σβέλτες, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι πολύ περιορισμένες. Συγκεκριμένα η B 200 NGT έχει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 4,2 κιλά/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 117 γρ./χλμ. Τα 0-100 έρχονται σε 9,1 δλ και η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα. Έκπληξη έχουμε στο χώρο αποσκευών, αφού σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα CNG, που έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών λόγω των δεξαμενών φυσικού αερίου, το πορτ μπαγκάζ είναι στα 501 λτ. μεγαλύτερος κατά 13 λτ. σε σχέση με τις εκδόσεις συμβατικού καυσίμου!
VW eco up!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
VW eco up! και Skoda Citigo: Με το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης
Kαίνε 2,5 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζουν από 13.130 και 12.300 ευρώ
Τα δύο «αδελφά» μοντέλα Eco up! και Citigo εφοδιάζονται τον 3κύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. διπλού καυσίμου του VW Group απόδοσης 68 ίππων, οι οποίοι και εξασφαλίζουν τις επιδόσεις που χρειάζονται τα μίνι μοντέλα για να κινηθούν με ευελιξία μέσα στην πόλη, αλλά και να καλύπτουν με άνεση και ασφάλεια μεγαλύτερες αποστάσεις. Τα δύο μοντέλα απαιτούν 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ., ήτοι χρειάζονται μόλις 2,5 ευρώ/100 χλμ., ποσό που τα καθιστά αυτή τη στιγμή τα οικονομικότερα μοντέλα της αγοράς. Γεμίζουν με 11 κιλά CNG, ενώ διαθέτουν και 10 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης, με την αυτονομία τους να ξεπερνάει τα 400 χλμ. Μάλιστα με εκπομπές ρύπων μόλις 79 γρ./χλμ CO2 είναι απαλλαγμένα και από τέλη κυκλοφορίας. Η μοναδική διαφορά συγκριτικά με τα βενζινοκίνητα μοντέλα αφορούν το χώρο αποσκευών, ο οποίος από τα 250 λτ. έχει μειωθεί στα 213 λτ. Τέλος, όσον αφορά στη τροφοδοσία του καυσίμου, γίνεται με φυσικό αέριο και μόνο όταν αυτό τελειώσει, αλλάζει αυτόματα σε βενζίνη. Τέλος να αναφέρουμε πως το Eco up! διατίθεται και ως επαγγελματικό στην έκδοση Εco load up!
Fiat Panda Natural Power: Panda οικονομικό
Kαίει 2,7 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζει 15.400 ευρώ
To 5θυρο μίνι μοντέλο της Fiat χρησιμοποιεί τον πρώτο στον κόσμο 2κύλινδρο, turbo, κινητήρα διπλού καυσίμου. Το μοτέρ των 80 ίππων εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τόσο με το φυσικό αέριο όσο και με την βενζίνη), ενώ καταναλώνει μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ., που αντιστοιχούν σε σχεδόν 2,7 ευρώ. Oι δεξαμενές φυσικού αερίου γεμίζουν με 12 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης με 35 λτ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με κουμπί την εναλλαγή ανάμεσα στα δύο καύσιμα. Με εκπομπές 86 γρ/χλμ CO2, το Fiat Panda, που κινείται και με φυσικό αέρο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 25 λτ. και είναι 200 λτ, πάλι ένας από τους καλύτερους στην κατηγορία των μίνι.
Fiat Punto Natural Power: Το πιο οικονομικό Punto
Kαίει 3,6 ευρώ /100 χλμ.
Κοστίζει 13.200 ευρώ
To Fiat Punto είναι ουσιαστικά το μοναδικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων, που είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και σε έκδοση CNG. To Punto στην εν λόγω έκδοση με το φυσικό αέριο δεν εφοδιάζεται με τον 0,9 TwinAir κινητήρα, αλλά με τον 8βάλβιδο των 1,4 λίτρων ισχύος 70 ίππων και 104 Nm ροπής με CNG. Σίγουρα οι επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης του Punto δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με την οικονομία, που εξασφαλίζει η χρήση φυσικού αερίου. Σύμφωνα με την Fiat η κατανάλωση είναι 4,2 κιλά/100 χλμ. Η συνολική αυτονομία (13 κιλά CNG + 45 λτ. βενζίνη) ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Ο χώρος αποσκευών χάνει 75 λτ. σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, όντας 200 λτ.
Skoda Octavia 1,4 TSI G-TEC: Μεσαίο CNG σε τιμή μικρομεσαίου
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 19.900 ευρώ
Η Skoda προσφέρει στην κατηγορία των μεσαίων μοντέλων με φυσικό αεριο τη νέα Octavia G-TEC. Το νέο μοντέλο, εκτός από ευρύχωρο και με ποιοτικά χαρακτηριστικά, προσφέρεται με τον 1,4 TSI κινητήρα του ομίλου VW, που έχει απόδοση 110 ίππων και ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη. Μάλιστα σύμφωνα με την Skoda, οι απαιτήσεις σε φυσικό αέριο είναι ίδιες με αυτές στα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου VW (Leon, Golf, A3). Έτσι η Οctavia G-TEC απαιτεί 3,5 κιλά/100 χλμ. ή αλλιώς 3,0 ευρώ/100 χλμ. Η αυτονομία του αγγίζει τα 1.330 χλμ, στην περίπτωση χρήσης και των δύο καυσίμων. Mε δυνατότητα αεριοκίνησης προσφέρεται και η Combi (στέισον βάγκον) έκδοση της Octavia από 21.500 ευρώ.
Audi A3 Sportback 1,4 TFSI g-tron: Πολυτελές και οικονομικό
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 30.550 ευρώ
Το πολυτελές μικρομεσαίο μοντέλο Audi A3 Sportback «φοράει» τον 1,4 TGI κινητήρα διπλού καυσίμου της VW με μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, το Audi A3 g-tron διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 κιλών, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας κλέβοντας χώρο από τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ (280 από 380 λτ.), ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων.
SEAT Leon 1,4 TGΙ: Το φθηνότερο μικρομεσαίο CNG
Kαίει 3,0 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 18.245 ευρώ
Το SEAT Leon διατίθεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο, χρησιμοποιώντας το σχετικό σύστημα αεριοκίνησης, που διαθέτει τόσο το A3 g-tron, όσο και το αντίστοιχο VW Golf . Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει τον γνώριμο κινητήρα διπλού καυσίμου 1,4 TGI, που αποδίδει 110 ίππους και 250 Nm ροπής. Το μεγάλο του ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, αλλά και η καλή αυτονομία του. Συγκεκριμένα, με τη χρήση φυσικού αερίου, η αυτονομία του αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η συνολική τα 1.300 χλμ. Σύμφωνα με την SEAT, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που μεταφράζεται σε 3,0 ευρώ/100χλμ. Διαθέσιμο αποκλειστικά ως πεντάθυρο, το αεριοκίνητο SEAT Leon συνδυάζει την οικονομία στην κίνηση με την πολύ καλή τιμή κτήσης.
Fiat 500L Natural Power: Στυλάτο, πρακτικό και οικονομικό
Kαίει 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 20.000 ευρώ
Η Fiat Group είναι για περισσότερα από 15 χρόνια πρωτοπόρος στην παραγωγή οχημάτων φυσικού αερίου, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα μοντέλων διπλού καυσίμου (φυσικού αερίου/βενζίνης), όπως είναι και το στυλάτο πολυχρηστικό 500L. Κάτω από το καπό του δεσπόζει ο κινητήρας 0,9 TwinAir Turbo Natural Power 80 PS . Στην εκδοχή με φυσικό αέριο, χαρίζει σημαντική οικονομία στις μετακινήσεις και αισθητά χαμηλότερες εκπομπές CO2. Σε κατανάλωση, το μικρό πολυχρηστικό όχημα, σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, απαιτεί 3,9 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. Αυτό μεταφράζεται σε 3,4 ευρώ/100χλμ. Στα ατού του μοντέλου σημειώστε τους άνετους χώρους. Από την άλλη ωστόσο, ο χώρος αποσκευών από τα 412 λτ. μειώνεται στα 330 λτ.
Fiat Doblo Natural Power: Αφθονία χώρων και οικονομίας
Kαίει 4,2 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 21.000 ευρώ
Το Fiat Doblo, όπως ακριβώς και με το Eco up! είναι διαθέσιμο τόσο σε επιβατικό όσο και σε επαγγελματικό. Με τον turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων ισχύος 120 ίππων, το Doblo επιτυγχάνει τον πιο ιδανικό συνδυασμό απόδοσης - επιδόσεων - κατανάλωσης, συγκριτικά με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ. Οι 120 ίπποι του T-Jet κινητήρα το κινούν αξιοπρεπέστατα, ενώ ταυτόχρονα «καίει» 4,9 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ. μεικτής χρήσης, που αντιστοιχούν σε 4,2 ευρώ. Οι τεράστιοι εσωτερικοί χώροι, οι άφθονες θέσεις για μικροαντικείμενα, το αυξημένο ύψος και το θεόρατος χώρος αποσκευών απογειώνουν την πρακτικότητα του Doblo. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 790 λτ., όπως και στις νορμάλ εκδόσεις.
Fiat Qubo Natural Power: Πολύ μικρό, πολύ ευρύχωρο, πολύ οικονομικό
Kαίει 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 16.300 ευρώ
Η τρίτη γενιά του Fiat Qubo, είναι διαθέσιμη και στην συμφέρουσα επιλογή, από πλευράς οικονομίας, με τον 1.400άρη κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη-CNG) με συνολική απόδοση 70 ίππων. Με δεξαμενή φυσικού αερίου 12,3 κιλών και κατανάλωση 4,2 κιλά/100 χλμ. η αυτονομία του CNG φτάνει τα 314 χλμ. και συνδυαστικά μαζί με τη βενζίνη τα 1.007. Αποτελεί εξαιρετική επιλογή για αυτούς που πέρα από τους άνετους χώρους και την πρακτικότητα αναζητούν και ευελιξία στην κίνηση, αφού το ιταλικό πολυχρηστικό έχει μήκος μόλις 3,96 μέτρα.
Mercedes B 200 NGT: Premium πρακτικότητα με «λαϊκό» κόστος μετακίνησης
Kαίει 3,7 ευρώ/100 χλμ.
Κοστίζει 33.500 ευρώ
Η Mercedes εφοδιάζει με κινητήρα φυσικού αερίου την πολυτελή B-Class, στην έκδοση Β 200 Natural Gas Drive με το 2λιτρο turbo μηχανικό σύνολο των 156 ίππων και 270 Nm ροπής, που κινεί και την προηγουμένης γενιάς E 200 NGT. Oι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι σβέλτες, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι πολύ περιορισμένες. Συγκεκριμένα η B 200 NGT έχει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 4,2 κιλά/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 117 γρ./χλμ. Τα 0-100 έρχονται σε 9,1 δλ και η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα. Έκπληξη έχουμε στο χώρο αποσκευών, αφού σε αντίθεση με τα περισσότερα μοντέλα CNG, που έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών λόγω των δεξαμενών φυσικού αερίου, το πορτ μπαγκάζ είναι στα 501 λτ. μεγαλύτερος κατά 13 λτ. σε σχέση με τις εκδόσεις συμβατικού καυσίμου!
Με 10 πρατήρια σε όλη τη χώρα και 3 στην επαρχία δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση...
Σας ευχαριστούμε, καταρχάς, για τις ενημερώσεις σας. Πάντα χρήσιμες ! Η ερώτησή μου έγκειται στο αν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο (είτε εξαρχής από το εργοστάσιο, είτε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο) ΜΠΑΙΝΟΥΝ στο δακτύλιο. Σας ευχαριστώ πολύ. Α.Λ.
Απάντηση: Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε. Μπαίνουν κανονικά στον δακτύλιο.