ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έχεις Ferrari; Θα μπορείς να της αλλάζεις το τιμόνι αριστερά ή δεξιά!
6 Φωτογραφίες »

Έχεις Ferrari; Θα μπορείς να της αλλάζεις το τιμόνι αριστερά ή δεξιά!

1.806 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2024)

- Θα μπορείς να κάνεις τη Ferrari από δεξιοτίμονη... αριστεροτίμονη και το αντίστροφο.
- Τα πεντάλ, το τιμόνι και το κάθισμα θα ρυθμίζονται ανάλογα τη θέση του οδηγού
- Αυτός ο σχεδιασμός δεν είναι εφικτός με την ύπαρξη καθίσματος συνοδηγού
- Ιδανική πατέντα για αγωνιστικά και εκπαιδευόμενους οδηγούς

Θα μπορείς να κάνεις τη Ferrari από δεξιοτίμονη... αριστεροτίμονη και το αντίστροφο.

Η ενδιαφέρουσα ρύθμιση κατατέθηκε στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών τον Ιούλιο του περασμένου έτους και περιλαμβάνει λεπτομερή σχέδια για το πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει. Με απλά λόγια, το κάθισμα του οδηγού, το τιμόνι και τα πεντάλ θα τοποθετούνται όλα μαζί σε μια ενιαία μονάδα, παρόμοια με αυτή που μπορείτε να βρείτε σε έναν προσομοιωτή αγώνων. Αυτή η μονάδα θα είναι τοποθετημένη σε μια σειρά από ράγες που θα διατρέχουν οριζόντια την καμπίνα, επιτρέποντας τη μεταβολή της θέσης οδήγησης, δεξιά, αριστερά ή στο κέντρο. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός θα μπορεί να κάνει το αυτοκίνητό του αριστεροτίμονο, δεξιοτίμονο ή να βάλει το τιμόνι στο κέντρο για να έχει την τέλεια θέση οδήγησης για την πίστα.

Τα πεντάλ, το τιμόνι και το κάθισμα θα ρυθμίζονται ανάλογα τη θέση του οδηγού

Η τελευταία πατέντα της Ferrari θα μπορούσε να συνδυαστεί με τρία πεντάλ, αν και δεν εξηγείται επαρκώς πώς θα μπορούσε ο οδηγός να χειριστεί το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε αυτή την περίπτωση. Ενδεχομένως, μια λύση θα ήταν, ο μοχλός ταχυτήτων να μετακινηθεί στο ταμπλό δίπλα στο τιμόνι. Με αυτό τον τρόπο, ενώ τα πεντάλ, το τιμόνι και το κάθισμα θα ρυθμίζονταν με τους δικούς τους τρόπους ανάλογα τη θέση του οδηγού στην καμπίνα. Συνεπώς, η πατέντα της Ferrari δεν θα «απαγορεύει» τις ατομικές ρυθμίσεις (για το κάθισμα, το τιμόνι και τα πεντάλ), οι οποίες θα εξακολουθούν να είναι δυνατές, επιτρέποντας στους οδηγούς να τα επιλέξουν στην ιδανικότερη θέση για αυτούς.

Αυτός ο σχεδιασμός δεν είναι εφικτός με την ύπαρξη καθίσματος συνοδηγού

Βέβαια, για να είναι εφικτός ένας τέτοιος σχεδιασμός, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν συστήματα steer-by-wire και brake-by-wire. Μια τέτοια ρύθμιση δεν θα μπορούσε επίσης να συνδυαστεί με κάθισμα συνοδηγού, οπότε ένα όχημα, για να χρησιμοποιήσει μια διαμορφώσιμη καμπίνα όπως αυτή, θα πρέπει να διαθέτει κάθισμα συνοδηγού που μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί. 

Ιδανική πατέντα για αγωνιστικά και εκπαιδευόμενους οδηγούς

Η ιταλική μάρκα σημειώνει ότι μια τέτοια διαμόρφωση θα μπορούσε να είναι ιδανική για ένα αγωνιστικό με κεντρική θέση οδήγησης, καθώς το κάθισμα θα μπορούσε να μεταφέρεται κοντά στην πόρτα για να βοηθήσει τον οδηγό να μπει μέσα και στην συνέχεια να επανέρχεται ξανά στο κέντρο για να ξεκινήσει τις προσπάθειες του στην πίστα. Τέλος, αυτή η πατέντα θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει σε έναν οδηγό να κάνει δοκιμές με μηχανικό ή προπονητή, με τον προπονητή να έχει την δυνατότητα να διατηρεί τον έλεγχο των πεντάλ, την στιγμή που ο ο εκπαιδευόμενος θα χειρίζεται αποκλειστικά το τιμόνι.

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK