2 φωτογραφίες »

Kινητήρες: Υπερέχει το ήπια υβριδικό Puma

58.143 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2020)

Μπορεί και στα δύο μοντέλα να συναντάμε τούρμπο τρικύλινδρους κινητήρες παρόμοιας απόδοσης, ωστόσο στη περίπτωση του Puma, ο EcoBoost συνεπικουρείται από ένα κύκλωμα 48V, το οποίο κάνει τη διαφορά. Η έξτρα ροπή των 50 Nm που του παρέχει του δίνει ακόμα μεγαλύτερη ευρωστία στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα  απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο. Αποτέλεσμα αυτών είναι μια εξαιρετική μέση τιμή κατανάλωσης 6,5 λτ./100 χλμ., η οποία στην πόλη πέφτει και άλλο, καθώς και επιτάχυνση που έρχεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, δίνοντας μάλιστα ικανοποιητικές επιδόσεις.

Όχι βέβαια πως δεν ικανοποιεί ο FireFly κινητήρας του 500Χ. Είναι ελαστικός από χαμηλά και αρκετά εύρωστος στις μεσαίες στροφές, ενώ η τρικύλινδρη φύση του κινητήρα θα γίνει αντιληπτή –αλλά όχι ενοχλητική- μόνο σε υψηλές στροφές. Ωστόσο στη σύγκριση με αυτόν του Puma, τα όργανα μας έδειξαν έδειξαν +1 δλ. στις μετρήσεις επιδόσεων και 1,0 λτ./100 χλμ. πιο αυξημένη κατανάλωση.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
test center