Στο μικροσκόπιο του AutoTρίτη μπαίνουν τα Ford Kuga και Τοyota CH-R. Ποιο crossover υπερισχύει σε επιδόσεις και ποιο σε ασφάλεια και τεχνολογία;
Ford Kuga Vs Toyota C-ΗR
247.753 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2019)
Πάρε θέση! Δύο από τα πιο οδηγοκεντρικά crossover της αγοράς αναμετρούνται πρόσωπο με πρόσωπο. Εσύ τι θα επιλέξεις; Την σχεδίαση και την τεχνολογία του C-ΗR ή τις επιδόσεις και την οδηγική ευχαρίστηση του Kuga;
Με την πρώτη ματιά, oι έννοιες «οδηγική ευχαρίστηση» και «crossover χαρακτήρας» δεν δείχνουν και τόσο συμβατές: Η μεν πρώτη μεταξύ άλλων απαιτεί χαμηλό κέντρο βάρους, σφιχτή και με μικρή διαδρομή ανάρτηση, ενώ η δεύτερη ακριβώς τα αντίθετα. Πως μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για crossover, που βάζουν τον οδηγό σε ρόλο πρωταγωνιστή; Και όμως υπάρχουν προτάσεις στην αγορά, που καταφέρνουν τη χρυσή τομή: Ford Kuga και Toyota C-HR καταρρίπτουν τον μύθο, που θέλει τα crossover αδιάφορα στην οδήγηση, ειδικά στις βασικές βενζινοκίνητες εκδόσεις τους.
Το ανανεωμένο Kuga μάλιστα έχει και το πλεονέκτημα των 150 ίππων από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα και το οποίο δικαιολογεί την πιο τσιμπημένη τιμή του (από 22.095 ευρώ) ενώ το Toyota C-HR με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων ξεκινάει από χαμηλά με τιμή 20.520 ευρώ. Στην Ευρώπη η κατηγορία των crossover/SUV είναι τα τελευταία χρόνια από τις πιο δημοφιλείς, μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω.
Εμφάνιση: Το C-HR βγάζει μάτι!
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR (Coupe High-Rider) ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα και ξεχωρίζοντας με την μοναδική του σχεδίαση, που σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι εμπνευσμένη από το σχήμα και τις ακμές του διαμαντιού. Κακά τα ψέμματα, σχεδιαστικό «διαμάντι» το C-HR, που δείχνει πως όταν θέλουν οι Ιάπωνες μπορούν. Οι περισσότεροι το χαζεύουν, υπάρχουν όμως και πολλοί, που το θεωρούν υπερβολικά φαντεζί, ειδικά στο πίσω μέρος με τα εντυπωσιακά φώτα και την απόλυτα coupe σχεδίαση της οροφής. Σε κάθε περίπτωση το C-HR δείχνει στο μάτι πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.), ενώ το Ford Kuga, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει δεχθεί ανανέωση, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο επιβλητικές του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.). Ας τα δούμε όμως πιο αναλυτικά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το ανανεωμένο Kuga μάλιστα έχει και το πλεονέκτημα των 150 ίππων από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα και το οποίο δικαιολογεί την πιο τσιμπημένη τιμή του (από 22.095 ευρώ) ενώ το Toyota C-HR με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων ξεκινάει από χαμηλά με τιμή 20.520 ευρώ. Στην Ευρώπη η κατηγορία των crossover/SUV είναι τα τελευταία χρόνια από τις πιο δημοφιλείς, μάλιστα πέρσι ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις! Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω.
Εμφάνιση: Το C-HR βγάζει μάτι!
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR (Coupe High-Rider) ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα και ξεχωρίζοντας με την μοναδική του σχεδίαση, που σύμφωνα με τους Ιάπωνες, είναι εμπνευσμένη από το σχήμα και τις ακμές του διαμαντιού. Κακά τα ψέμματα, σχεδιαστικό «διαμάντι» το C-HR, που δείχνει πως όταν θέλουν οι Ιάπωνες μπορούν. Οι περισσότεροι το χαζεύουν, υπάρχουν όμως και πολλοί, που το θεωρούν υπερβολικά φαντεζί, ειδικά στο πίσω μέρος με τα εντυπωσιακά φώτα και την απόλυτα coupe σχεδίαση της οροφής. Σε κάθε περίπτωση το C-HR δείχνει στο μάτι πολύ πιο compact από ότι είναι (4.360 χλστ.), ενώ το Ford Kuga, η δεύτερη γενιά του οποίου έχει δεχθεί ανανέωση, ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, αλλά και τις πιο επιβλητικές του διαστάσεις (μήκος 4.531 χλστ.). Ας τα δούμε όμως πιο αναλυτικά.