Ford Kuga βενζίνη στα 150 άλογα: Αξίζει τα 36.148 ευρώ στην ST-Line;
Πλήρης αξιολόγηση στις μετρήσεις του Ford Kuga με τα 150 άλογα και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο απέναντι στα βενζινοκίνητα μοντέλα της κατηγορίας του. Σε ποιους τομείς ξεχωρίζει, πού όχι και σε ποια σημεία βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας του;
Πόσο καλό είναι το Ford Kuga σε σχέση με τον ανταγωνισμό του;
Μία από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για όποιον επιθυμεί να αγοράσει ένα οικογενειακό SUV είναι τα τελευταία χρόνια το Ford Kuga χάρη στο επιβλητικό του αμάξωμα με τη μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα, την premium προσέγγιση που υπάρχει μέσα στην καμπίνα και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του στο εξοπλιστικό επίπεδο ST-Line. Φυσικά, δεν του λείπουν οι χώροι αλλά ούτε τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο που θα αφήσει ικανοποιημένο ακόμη και τον πιο απαιτητικό.
Στο AutoΤρίτη είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Ford Kuga και τον 1.500άρη EcoBoost των 150 ίππων με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και μπορούμε έτσι σε αυτό το θέμα να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία του Kuga με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο αλλά και γενικότερα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του στο επίπεδο ST-Line;
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Kuga |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | ST-Line 1.5 EcoBoost 150 PS |
Είδος Κινητήρα | Βενζίνη |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1497 |
Κιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ |
Δυνατά σημεία | |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 5,5 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 19 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,41 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 645 |
Keyless entry | Ναι |
Σύστημα Lane assist | Ναι |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι |
Προβολείς με λειτουργεία corner assist | Ναι |
Ambient φωτισμός καμπίνας | Ναι |
Navigation | Ναι |
Οδική συμπεριφορά | 9 |
Εγγύηση (χρόνια) | 8 |
Αδύνατα σημεία | |
Κύκλος στροφής (μέτρα) | 11,4 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9,8 |
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,1 |
Προειδοποίηση τυφλού σημείου | ΟΧΙ |
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | ΟΧΙ |
Σημαντικές ισοπαλίες | |
Ιπποδύναμη (PS) | 150 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 240 |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 9,4 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9,8 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 8,5 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 982 |
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,8 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,9 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,2 |
Τιμή | 36.148 |
Τα δυνατά και τα αδύναμα στοιχεία του Ford Kuga μέσα από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
Τα σημεία στα οποία κερδίζει το Ford Kuga
To Ford Kuga είναι ένα σχετικά ογκώδες SUV αλλά ο 1,5 EcoBoost έχει την δυνατότητα να κινηθεί αρκετά οικονομικά στο ταξίδι (5,5 λτ./100χλμ.), όπως δείχνουν οι μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες. Οι μεγάλες διαστάσεις του Kuga είναι επίσης ευεργετικές για τους πίσω επιβάτες, αφού έχουν άπλετο «αέρα» (19 εκ.) για τα πόδια τους, με το πίσω κάθισμα να μπορεί εύκολα να φιλοξενήσει και τρίτο ενήλικα χάρη στο πλάτος των 1,41 μέτρων του πίσω καθίσματος. Ως ένα πραγματικό οικογενειακό SUV, το Kuga δεν θα μπορούσε να μην έχει αρκετό χώρο αποσκευών και πράγματι, τα 645 λτ. είναι μια τιμή που τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας.
Περνώντας στο επίπεδο εξοπλισμού ST-Line, το Kuga λαμβάνει μια σειρά από εξελιγμένα συστήματα τεχνολογίας όπως keyless entry, σύστημα Lane Assist, αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων, προβολείς με λειτουργία corner assist, σύστημα πλοήγησης και ambient φωτισμό καμπίνας.
Συνολικά, το Ford Kuga κρίνεται πως είναι ένα οδηγοκεντρικό SUV και για αυτό παίρνει σχεδόν άριστα σε οδική συμπεριφορά, ενώ η εγγύηση των 8 ετών είναι η μεγαλύτερη της αγοράς και είναι ένα από τα μεγάλα ατού του μοντέλου και γενικά της εταιρείας.
Τα αδύναμα στοιχεία του SUV της Ford
Τα σημαντικά αδύνατα στοιχεία του Kuga είναι λίγα. Αρχικά, αρνητικό είναι το γεγονός πως ο κύκλος στροφή του μοντέλου είναι αρκετά μεγάλος στα 11,4 μέτρα, κάτι που δυσκολεύει λίγο την κίνηση του αυτοκινήτου στα στενά των μεγάλων πόλεων, ενώ το μεγάλο του μέγεθος και το βάρος του σε συνδυασμό με την έλλειψη κάποιου ηλεκτρικού συστήματος στον κινητήρα, ανεβάζει την κατανάλωση στα 9,8 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη. Η ηχομόνωση στα 100 χλμ./ώρα δεν είναι η καλύτερη της κατηγορίας, ενώ στο κομμάτι του εξοπλισμού θα θέλανε να βρούμε στον εξοπλισμό το σύστημα προειδοποίησης τυφλών σημείων και το σύστημα αναγνώρισης σημάτων ΚΟΚ.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Ford Kuga σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Kuga |