ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

Ford Puma: Το B-SUV με το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ σε 4 εκδόσεις

13.287 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2021)

Από τη μέρα που αποκαλύφθηκε το νέο Ford Puma έχει κάνει εντύπωση στο αγοραστικό κοινό που ρωτάει και ψάχνει περισσότερα αναφορικά με το μικρό SUV. Έτσι το autotriti.gr συγκέντρωσε τις εκδόσεις του μοντέλου και σας τις παρουσιάζει.

Μπορεί το όνομα που κουβαλάει μαζί του το Ford Puma να έφερνε σε πρώτη φάση στο μυαλό όλων το μικρό κουπέ όχημα που είδαμε από το 1997 έως το 2001, όμως είναι πλέον σαφές πως το υπάρχον μοντέλο είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Με μήκος αμαξώματος 4,19 μ. η επιλογή της Ford στα B-SUV υπογραμμίζεται από μια σειρά χαρακτηριστικών που το κάνουν να ξεχωρίζει.

Η επιλογή της Ford στα B-SUV υπογραμμίζεται από μια σειρά χαρακτηριστικών που την κάνουν να ξεχωρίζει.

Η επιλογή της Ford στα B-SUV υπογραμμίζεται από μια σειρά χαρακτηριστικών που την κάνουν να ξεχωρίζει.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Κορυφαίο μικρό SUV σε πορτμπαγκάζ
Οι χώροι είναι ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του προσφέροντας 456 λτ. χώρο αποσκευών ο οποίος διαθέτει διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox). Έτσι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας με διαφορά περίπου 40 λτ. από το μέχρι πρότινος πιο ευρύχωρο μικρό SUV. Επιπλέον, το Puma έγινε το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία που διαθέτει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος, ενώ τέλος, βάλτε στα σημεία διαφοροποίησης ότι μπορείτε να πλύνετε το πορτμπαγκάζ με το λάστιχο, καθώς διαθέτει συνθετική επένδυση και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος.
 
Με βενζίνη αλλά και ντίζελ
Για να μην μακρηγορούμε περνάμε σιγά σιγά στις εκδόσεις του Puma, ρίχνοντας μια ματιά στους κινητήρες. Εκεί ο πολυβραβευμένος 1.000άρης 3κύλινδρος Ecoboost εμφανίζεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 125 και μία με 155 άλογα. Αμφότερες χρησιμοποιούν σύστημα απενεργοποίησης του ενός από τους τρεις κυλίνδρους και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Όσον αφορά στο τελευταίο, υπάρχει μία γεννήτρια 11,5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και προσφέρει μπόνους ροπής έως και 50 Nm. Η γκάµα των μοτέρ του Puma συμπληρώνεται από την diesel επιλογή µε τον 1,5 EcoBlue κινητήρα σε απόδοση 120 ίππων.
 
Εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό σε όλο το φάσμα
Μελετώντας τις εκδόσεις που είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, ξεκινάμε από την ST-Line Design, η οποία συνδυάζεται τόσο με το μοτέρ βενζίνης στους 125 ίππους (από 20.577 ευρώ), όσο και με τον πετρελαιοκινητήρα (από 21.259 ευρώ), όντας «παντρεμένη» αποκλειστικά με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Συνέχεια του άρθρου >>>
EPILEGONTAS LEASING
LINGLONG VS GOODYEAR