Από τη μέρα που αποκαλύφθηκε το νέο Ford Puma έχει κάνει εντύπωση στο αγοραστικό κοινό που ρωτάει και ψάχνει περισσότερα αναφορικά με το μικρό SUV. Έτσι το autotriti.gr συγκέντρωσε τις εκδόσεις του μοντέλου και σας τις παρουσιάζει.
Μπορεί το όνομα που κουβαλάει μαζί του το Ford Puma να έφερνε σε πρώτη φάση στο μυαλό όλων το μικρό κουπέ όχημα που είδαμε από το 1997 έως το 2001, όμως είναι πλέον σαφές πως το υπάρχον μοντέλο είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Με μήκος αμαξώματος 4,19 μ. η επιλογή της Ford στα B-SUV υπογραμμίζεται από μια σειρά χαρακτηριστικών που το κάνουν να ξεχωρίζει.
Η επιλογή της Ford στα B-SUV υπογραμμίζεται από μια σειρά χαρακτηριστικών που την κάνουν να ξεχωρίζει.
Κορυφαίο μικρό SUV σε πορτμπαγκάζ Οι χώροι είναι ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του προσφέροντας 456 λτ. χώρο αποσκευών ο οποίος διαθέτει διπλό πάτωμα (με 3 διαφορετικές θέσεις ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες) και έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox). Έτσι βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας με διαφορά περίπου 40 λτ. από το μέχρι πρότινος πιο ευρύχωρο μικρό SUV. Επιπλέον, το Puma έγινε το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία που διαθέτει πίσω πόρτα με hands-free λειτουργία ανοίγματος, ενώ τέλος, βάλτε στα σημεία διαφοροποίησης ότι μπορείτε να πλύνετε το πορτμπαγκάζ με το λάστιχο, καθώς διαθέτει συνθετική επένδυση και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος.
Με βενζίνη αλλά και ντίζελ Για να μην μακρηγορούμε περνάμε σιγά σιγά στις εκδόσεις του Puma, ρίχνοντας μια ματιά στους κινητήρες. Εκεί ο πολυβραβευμένος 1.000άρης 3κύλινδρος Ecoboost εμφανίζεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, μία με 125 και μία με 155 άλογα. Αμφότερες χρησιμοποιούν σύστημα απενεργοποίησης του ενός από τους τρεις κυλίνδρους και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Όσον αφορά στο τελευταίο, υπάρχει μία γεννήτρια 11,5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και προσφέρει μπόνους ροπής έως και 50 Nm. Η γκάµα των μοτέρ του Puma συμπληρώνεται από την diesel επιλογή µε τον 1,5 EcoBlue κινητήρα σε απόδοση 120 ίππων.
Εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό σε όλο το φάσμα Μελετώντας τις εκδόσεις που είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, ξεκινάμε από την ST-Line Design, η οποία συνδυάζεται τόσο με το μοτέρ βενζίνης στους 125 ίππους (από 20.577 ευρώ), όσο και με τον πετρελαιοκινητήρα (από 21.259 ευρώ), όντας «παντρεμένη» αποκλειστικά με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έπειτα ακολουθεί η ST-Line, η οποία είναι η πρώτη που συνδυάζεται με όλες τις επιλογές κινητήρων και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ αυτή με τους 125 ίππους έχει και την επιλογή του 7-τάχυτου αυτόματου Powershift. Το κόστος ξεκινά από 21.402 ευρώ για τη βενζίνη και 22.158 για το ντίζελ. Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό, τόσο η ST-Line Design, όσο και η ST-Line χαρακτηρίζονται γενναιόδωρες έχοντας μεταξύ άλλων: 17άρες ζάντες, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,3 ιντσών, το σύστημα Ford SYNC 3 με οθόνη αφής 8 ιντσών, δερμάτινο σπορ τιμόνι 3 ακτίνων, 2 υποδοχές USB για τη σύνδεση εξωτερικών συσκευών, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, δυνατότητα ανοικτής συνομιλίας κινητού τηλεφώνου, GPS και modem FordPass Connect.
Ανεβαίνοντας την κλίματα των εκδόσεων θα συναντήσουμε την ST-Line X. Και αυτή διατίθεται με όλα τα προαναφερόμενα μοτέρ, αλλά με την διαφορά πως η έκδοση των 155 ίππων μπορεί να συνδυαστεί και με το 7-τάχυτο αυτόματο Powershift κιβώτιο. Το κόστος απόκτησης ξεκινά από τις 23.850 ευρώ (125 PS και 6άρι μηχανικό κιβώτιο) και εξοπλιστικά κουβαλάει όλα τα χαρακτηριστικά των προηγούμενων εκδόσεων έχοντας όμως μεταξύ άλλων 18άρες ζάντες, ημιδερμάτινες επενδύσεις καθισμάτων, ηχοσύστημα B&O και το σύστημα Driver Assistance Pack (Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων, σύστημα σταθερής ταχύτητας Adaptive Cruise Control, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος, πίσω κάμερα οπισθοπορείας 180ο με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω).
Στη συνέχεια υπάρχει η πολυτελής έκδοση ST-Line Vignale. Στην προκειμένη περίπτωση η επιλογή του ντίζελ κινητήρα απουσιάζει, όπως και το αυτόματο κιβώτιο για την έκδοση των 125 ίππων. Το κόστος απόκτησης ξεκινάει από τις 25.410 ευρώ (125 PS και 6άρι μηχανικό κιβώτιο), ενώ το μοντέλο με τα 155 άλογα και το 7άρι αυτόματο κοστίζει από 30.963 ευρώ. Μέσα στον εξοπλισμό βρίσκουμε επιπλέον: αισθητήρες στάθμευσης εμπρός, εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά θερμαινόμενοι, ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι, με φώτα εδάφους που προβάλλουν το λογότυπο του Puma στο έδαφος, μεγάλο πίσω σπόιλερ με μία αεροτομή, ολοδερμάτινη επένδυση καθισμάτων, ηλεκτρονικός εσωτερικός καθρέφτης ημέρας/νυκτός, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.
Puma ST για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω
Τέλος, στην κορυφή του Puma κάθεται το μοντέλο ST. Με κόστος από 35.895 ευρώ το αυτοκίνητο εξοπλίζεται από 6άρι μηχανικό κιβώτιο και τον 3κύλινδρο 1.500άρη Ecoboost που «βγάζει» 200 ίππους και ροπή στα 320 Nm. Εξοπλιστικά τα θερμαινόμενα bucket καθίσματα της Recaro, με ανάγλυφο λογότυπο στην πλάτη είναι ένα από τα highlights, τη στιγμή που χαρακτηριστικά όπως οι 19άρες ζάντες ειδικής σχεδίασης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, η 8άρα οθόνη αφής του συστήματος SYNC3 με δυνατότητα φωνητικών εντολών, η ασύρματη φόρτιση κινητού και το μόντεμ FordPass Connect που προσφέρει απομακρυσμένο έλεγχο σε διάφορα χαρακτηριστικά του οχήματος, το ηχοσύστημα B&O των 10 ηχείων και με ψηφιακό δέκτη DAB, είναι παρόντα.
Το «αγρίμι» της Ford «ξεδιπλώνεται» σε τεσσερις εκδόσεις!
Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ, μπόλικη τεχνολογία και γενναιόδωρος εξοπλισμός είναι μόνο τρία από τα χαρακτηριστικά που θα βρεις σε κάθε Ford Puma.
Εσύ ποια έκδοση προτιμάς;