Αν η Renault καθόταν σε τραπέζι που παίζουν χαρτιά με τις υπόλοιπες εταιρείες θα κέρδιζε με... φουλ του αυτόματου, καθώς προσφέρει όλα της τα μοντέλα με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες και αποδοτικές επιλογές όσον αφορά στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Εξελιγμένο μέσα από τον απαιτητικό κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου, το εν λόγω κιβώτιο, έφερε επανάσταση χάρη στον ευφυή τρόπο λειτουργίας του, όπου ουσιαστικά η επόμενη σχέση είναι πάντα προεπιλεγμένη προσφέροντας γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Μάλιστα, η Renault αποτελεί τον μοναδικό κατασκευαστή, σύμφωνα με ανακοίνωση την οποία εξέδωσε, που προσφέρει σε όλες τις κατηγορίες των επιβατικών, μοντέλα εφοδιασμένα με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC.
Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως η γαλλική φίρμα ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που ενσωμάτωσε αυτή την τεχνολογία σε αυτοκίνητα παραγωγής, ενώ σημειώνεται πως το εν λόγω κιβώτιο χρησιμοποιείται και από τη Renault Sport στα Twingo GT, Clio RS, Megane GT και Megane RS καλούμενο να διαχειριστεί ροπή έως και 390 Nm, προσφέροντας παράλληλα οδηγικά βοηθήματα όπως το launch control, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για ταχύτερες επιταχύνσεις από στάση, αλλά και το σύστημα multi Downshift που επιτρέπει το άμεσο κατέβασμα δύο ή και περισσότερων σχέσεων κατά την επιβράδυνση.
Τέλος, σημειώνουμε πως στην ελληνική αγορά το κιβώτιο EDC είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 6 ή 7 σχέσεις και αποτελεί επιλογή για το σύνολο της διαθέσιμης γκάμας που απαρτίζεται από τα μοντέλα: Twingo, Clio, Clio Sport Tourer, Captur, Megane και Kadjar.