To Volkswagen T-ROC είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή το 2014. Η διθέσια διάταξη του αυτοκινήτου δεν θα αλλάξει, ωστόσο η μάσκα και το πίσω μέρος θα έχουν διαφοροποιήσεις.
To Volkswagen T-ROC είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή το 2014. Η διθέσια διάταξη του αυτοκινήτου δεν θα αλλάξει, ωστόσο η μάσκα και το πίσω μέρος θα έχουν διαφοροποιήσεις.
Όπως και το Audi Q2, θα βασίζεται σε μια παραλλαγή της πλατφόρμας MQB και θα έχει μια fancy αισθητική. Αρχικά θα υπάρχει αφαιρούμενο τμήμα της οροφής. Δεν μιλάμε για cabrio όμως και αυτό θα πρέπει να διευκρινιστεί. Το κομμάτι της σκεπής που θα αφαιρείται χειροκίνητα θα αποθηκεύεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Βασικά θα είναι πρoσθιοκίνητο, αλλά θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις 4Motion με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη Haldex. Η βασικη έκδοση θα κινείται από 4κύλινδρο 1.4 TSI με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο αν και αρκετές πιθανότητες συγκεντρώνει το σενάριο του να χρησιμοποιηθεί το νέο 1.500άρι μοτέρ του VW Group. Θα διατίθεται επίσης με 7άρι DSG ενώ στην κορυφή της γκάμας των κινητήρων θα τοποθετείται ένας δίλιτρος TDI.
Το T-ROC σε τιμή θα είναι κάπως… τσιμπημένο. Επιπλέον πάντως, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι ένα crossover με δύο πόρτες, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα βολικό, διότι αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας αγοράζονται τις περισσότερες φορές για τους χώρους τους. Μετά και την διακοπή της παραγωγής του Beetle, το Τ-ROC θα είναι εκείνο το μοντέλο της εταιρείας που θα αναδείξει ένα πιο εναλλακτικό στυλ.
VW T-Rol! χαχαχα