Όταν το value for money μπαίνει στη μέση, το παιχνίδι ανάμεσα σε CNG & diesel αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Skoda Octavia: Φυσικό αέριο ή πετρέλαιο;
249.385 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)
Αέριο ή πετρέλαιο; Συγκρίνουμε την Skoda Octavia G-Tec (βενζίνη και φυσικό αέριο), με την diesel έκδοσή της (TDI) για να δούμε ποιο καύσιμο υπερτερεί!
Το diesel χάνει ως καύσιμο και αυτό δυσκολεύει πολύ τους κατασκευαστές, ενώ οι πωλήσεις δείχνουν την απομάκρυνση του κοινού από αυτό. Τουλάχιστον στους μικρούς κινητήρες (κάτω των 1,6 λίτρων), τα πετρελαιοκίνητα έχουν χάσει προ πολλού τη μάχη από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα με τα τελευταία να «μαστίζονται» κυρίως από την τιμή της βενζίνης (όπως διαμορφώνεται τουλάχιστον στην Ελλάδα μετά τους φόρους). Η ανάγκη για μειωμένο κόστος μετακίνησης όμως θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητα για τους περισσότερους, με αποτέλεσμα νέες τεχνολογίες και αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος.
Το φυσικό αέριο είναι ένα τέτοιο καύσιμο και αποτελεί την οικονομικότερη στην αγορά και τη χρήση «πράσινη» λύση. Η εξέλιξη του στη χώρα μας γίνεται με αλματώδεις ρυθμούς, κάτι που φαίνεται τόσο από την σταδιακή αύξηση των πρατηρίων σε όλη την επικράτεια, όσο και από το λανσάρισμα νέων μοντέλων που εισάγουν στη γκάμα τους κινητήρες διπλού καυσίμου με CNG. Τα αυτοκίνητα διπλού καυσίμου CNG (βενζίνη και φυσικό αέριο) είναι λοιπόν αρκετά και είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ζήτηση, από το μικρότερο VW eco up! μέχρι και το Audi A4. Το φυσικό αέριο βρίσκει εφαρμογή και σε επαγγελματικά αυτοκίνητα, όπως επίσης και σε φορτηγά, λεωφορεία κλπ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το φυσικό αέριο είναι ένα τέτοιο καύσιμο και αποτελεί την οικονομικότερη στην αγορά και τη χρήση «πράσινη» λύση. Η εξέλιξη του στη χώρα μας γίνεται με αλματώδεις ρυθμούς, κάτι που φαίνεται τόσο από την σταδιακή αύξηση των πρατηρίων σε όλη την επικράτεια, όσο και από το λανσάρισμα νέων μοντέλων που εισάγουν στη γκάμα τους κινητήρες διπλού καυσίμου με CNG. Τα αυτοκίνητα διπλού καυσίμου CNG (βενζίνη και φυσικό αέριο) είναι λοιπόν αρκετά και είναι σε θέση να καλύψουν κάθε ζήτηση, από το μικρότερο VW eco up! μέχρι και το Audi A4. Το φυσικό αέριο βρίσκει εφαρμογή και σε επαγγελματικά αυτοκίνητα, όπως επίσης και σε φορτηγά, λεωφορεία κλπ.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.