Ξεκάθαρος ήταν σε δηλώσεις του ο Εμανουέλ Μακρόν τονίζοντας πως η κυβέρνηση θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση, ανακοινώνοντας παράλληλα ένα νέο σχέδιο ύψους 30 δισεκατομμυρίων ευρώ!
Καμία διάθεση να κάνει πίσω αναφορικά με τη μετάβαση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση δεν υπάρχει από τη γαλλική κυβέρνηση, όπως ξεκαθάρισε σε δηλώσεις του ο Γάλλος πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν.
«France 2030»: 40 δισ. ευρώ, 4 από αυτά στην ηλεκτροκίνηση
Για να το καταστήσει ακόμα πιο σαφές ο Μακρόν παρουσίασε ένα σχέδιο ύψους 30 δισεκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα τέσσερα από αυτά θα χρησιμοποιηθούν για τον τομέα των μεταφορών, για την υποστήριξη ηλεκτροκίνητων οχημάτων και άλλων πρωτοβουλιών.
Το σχέδιο που παρουσιάστηκε ονομάζεται «France 2030». Σκοπός του είναι να επενδύσει τα χρήματα σε βάθος πενταετίας σε τομείς που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ηλεκτρικά οχήματα, ημιαγωγούς, ρομποτική αλλά και αναφορικά με το «πράσινο» υδρογόνο. Ο Μακρόν είπε επί λέξη ότι η κυβέρνησή του θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση και έθεσε εγχώριο στόχο την κυκλοφορίας 2 εκατομμυρίων πλήρως ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων έως το 2030.
Πιο αναλυτικά, το πλάνο «France 2030» περιλαμβάνει:
8 δισεκατομμύρια ευρώ για υδρογόνο και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αλλά και την κατασκευή ενός νέου μικρού πυρηνικού αντιδραστήρα. 4 δισεκατομμύρια ευρώ για μεταφορές και μετακινήσεις, με στόχο την παραγωγή 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων και το πρώτο αεροσκάφος χαμηλών εκπομπών ρύπων. 1,5 δισ. ευρώ για τρόφιμα και γεωργία. 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ για εργασίες όπως εικονική πραγματικότητα, πολιτιστική παραγωγή, εξερεύνηση βυθού της θάλασσας. 6 δισ. ευρώ για το τομέα της ρομποτικής 2 δισεκατομμύρια σε κατάρτιση σε γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς 5 δισ. ευρώ για τη στήριξη των εγχώριων Start-Up επιχειρήσεων.
«Χρειαζόμαστε μια βιομηχανική απάντηση στην πρόκληση του νέου τρόπου μεταφοράς. Πρέπει να επικεντρωθούμε σε τεχνολογίες καινοτομίας σε νέα οχήματα. Είναι σημαντικό να παράγουμε οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων στη Γαλλία εάν η χώρα θέλει να έχει καθαρό στόλο οχημάτων», ήταν κάποιες από τις ατάκες του Γάλλου Προέδρου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου πλάνου.
Γενναιόδωρα τα κίνητρα για ηλεκτρικά
Θυμίζουμε πως η γαλλική κυβέρνηση ήταν από τις πιο γενναιόδωρες στην Ευρώπη προσφέροντας κίνητρα για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Στο πλαίσιο ενός μέτρου στήριξης 8 δισεκατομμυρίων ευρώ που θεσπίστηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19 τον Μάιο του 2020, οι αγοραστές θα μπορούσαν να επωφεληθούν με περισσότερα από 10.000 ευρώ από την τιμή ενός νέου πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ηλεκτροκίνηση μέχρι τέλους λέει ο Μακρόν! - Ανακοίνωσε νέο επενδυτικό πρόγραμμα 30 δισεκατομμυρίων ευρώ! - 4 από αυτά για την ηλεκτροκίνηση, 8 για υδρογόνο και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. - 2 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα στους δρόμους έως το 2030. Θα επικρατήσει στο τέλος η ηλεκτροκίνηση ή θα μιλάμε για μία τρύπα στο νερό;