ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι πρέπει να κάνουν οι γαλλικές εταιρείες αν θέλουν να ξαναδούν τα αυτοκίνητά τους να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγορά;

Τι πρέπει να κάνουν οι γαλλικές εταιρείες αν θέλουν να ξαναδούν τα αυτοκίνητά τους να διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αγορά;

Γαλλική επανάσταση

8.022 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2015)

Τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο να φαίνεται πως είναι γαλλικό; Και που πρέπει να επιμείνουν οι Γάλλοι για να πετύχουν;

Αν η «γερμανικότητα» ενός αυτοκινήτου πουλάει, τότε σε τι πρέπει να επενδύσουν οι Γάλλοι για να κάνουν την «γαλλικότητα» τους πετυχημένη; Την σχεδίαση, την κύλιση, κάποια είδη αυτοκινήτων; Που; 
Τι κάνει ένα αυτοκίνητο να είναι «γαλλικό»; Αν η ίδια ερώτηση γινόταν πριν 30 χρόνια, μια ματιά σε ένα Peugeot 205, ένα Renault 5 ή ένα Citroen Visa θα αρκούσε για να καταλάβει κανείς. Σήμερα όμως; 
Βλέπεις το πρόβλημα των Γάλλων είναι πως αυτό που βρήκαν οι Γερμανοί και «έβαλαν» σε κάθε αυτοκίνητό τους για να κάνει «μπαμ» από πού προέρχεται, ακόμη το ψάχνουν. Τι είναι; 
Για τους Γερμανούς θα έλεγες πως έχει να κάνει με τη στιβαρή, αυστηρή και λιτή σχεδίαση, την «βαριά» κατασκευή και τη μασίφ ποιότητα, ή τουλάχιστον την εντύπωση των δύο τελευταίων. Όπως και να έχει, κάθε γερμανικό αυτοκίνητο, όσο κι αν διαφέρει από το διπλανό του γερμανικό μοντέλο, έχει μια σειρά χαρακτηριστικών που το κάνουν να φαίνεται προιόν Γερμανίας. Ακόμη κι αν φτιάχνεται αλλού.
Οι Γάλλοι όμως; Που πρέπει να επενδύσουν; Σε ποιόν τομέα των αυτοκινήτων τους πρέπει να δώσουν έμφαση, τι πρέπει να έχει κοινό ένα Renault και ένα Citroen ώστε να φωνάζει αμέσως πως είναι γαλλικό αυτοκίνητο; 
Θα περίμενε κανείς για τους Γάλλους αυτό να είναι πιο εύκολο, αφού 30 χρόνια πριν τα γαλλικά μοντέλα ξεχώριζαν ως «γαλλικά» ενώ τα γερμανικά ήταν, πώς να το πούμε ευγενικά, αδιάφορα. Σε αντίθεση με τα γερμανικά μοντέλα, τα γαλλικά αυτοκίνητα τότε είχαν μια φινέτσα, μία χάρη, ήταν κομψά, λεπτεπίλεπτα, καλίγραμμα. Ήταν σικάτα. Μια ματιά σε ένα Peugeot 405 και τη διαφορά που είχε από ένα VW Passat του 1987 αρκεί για να φανεί το χάος.
Τι πουλάει σήμερα όμως το Passat και τι το 508; Τι έγινε; Τι δεν έκαναν οι Γάλλοι και άφησαν τους Γερμανούς να πάρουν την αγορά επάνω τους; Θα έλεγε κανείς πως έχασαν το στιλ. Πως επηρεάστηκαν από τις βαριές γραμμές των Γερμανών και άρχισαν να ακολουθούν ενώ ηγούνταν. Πως κατέληξε ένα μοντέλο με το αίμα της Citroen GS στις φλέβες του στη σημερινή C5; Που πήγε το γονίδιο που έκανε τη Citroen το αστέρι του πύργου του ¶ιφελ και ολόκληρης της Γαλλίας; 
Μήπως είναι λοιπόν η ώρα οι Γάλλοι να εστιάσουν στους τομείς που ξεχωρίζουν; Να συνεννοηθούν έστω πως όλα τα γαλλικά μοντέλα πρέπει να έχουν μια «γαλλικότητα».
Τι λέτε; Τι είναι αυτό που θέλουν για να δείχνουν γαλλικά; Τι περιμένετε εσείς και τι θέλετε να δείτε σύντομα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
VW