ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Geparda: Ένα «τρίκυκλο» αυτοκίνητο για ανυπόμονους έφηβους

3.728 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2024)
Geparda: Ένα «τρίκυκλο» αυτοκίνητο για ανυπόμονους έφηβους
8 Φωτογραφίες »

- Έχει τέσσερις τροχούς, αλλά έχει κατηγοριοποιηθεί ως τρίκυκλο
- Ο κινητήρας αποδίδει 20 ίππους με τελική ταχύτητα 68 χλμ./ώρα
- Έχει ήδη σημειώσει τις πρώτες του πωλήσεις, με κόστος περίπου 20.000 ευρώ

Έχει τέσσερις τροχούς, αλλά έχει κατηγοριοποιηθεί ως τρίκυκλο

Οι περισσότεροι όταν είναι έφηβοι ανυπομονούν να πάρουν δίπλωμα οδήγησης προκειμένου να κάνουν βόλτες με το αυτοκίνητο, αν και είναι κοινό μυστικό πως πολλοί οδηγούν χωρίς δίπλωμα από ηλικίες 14-15 ετών. Πλέον όμως στην Γερμανία οι ανυπόμονοι ανήλικοι έφηβοι θα μπορούν να οδηγήσουν νόμιμα το Geparda , ένα ιδιόμορφο hatchback της Volkswagen, πριν κλείσουν τα 18.
Το μικροσκοπικό hatchback χωράει τέσσερα άτομα και έχει ενταχθεί στην κατηγορία L5e που αφορά τα τρίκυκλα οχήματα, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι ένα κανονικό τρίκυκλο όχημα. Πιο συγκεκριμένα, ο περίεργος πίσω άξονας φιλοξενεί στη μέση τους δύο πίσω τροχούς, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι κοντά ο ένας στον άλλο και γι αυτό μοιάζει σαν να αιωρείται όταν το βλέπεις από το πλάι. Το Geparda διαθέτει φρένα με ταμπούρα πίσω, δίσκους μπροστά, τέσσερις αερόσακους, ABS και ESP, ενώ τα μαρσπιέ των τροχών με το τεράστιο σήμα "Geparda" θυμίζουν εκείνα του VW XL1.

Ο κινητήρας αποδίδει 20 ίππους με τελική ταχύτητα 68 χλμ./ώρα

Η εταιρεία πίσω από το Geparda ισχυρίζεται ότι έχει τροποποιήσει το πλαίσιο για να βελτιώσει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου μετά την τοποθέτηση του ασυνήθιστου πίσω άξονα. Ειδικότερα, το παράδοξο «τρίκυκλο» είναι εξοπλισμένο με σταθεροποιητή H&R μπροστά και ελατήρια Eibach πίσω, ενώ χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου, απόδοσης 20 ίππων και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Παρότι παλαιότερα ο κινητήρας προσφερόταν από τη VW είτε με 59 είτε με 74 ίππους, το Geparda εξακολουθεί να μπορεί να φτάσει τα 68 χλμ./ώρα παρά τη μειωμένη ισχύ του νέου κινητήρα.

Έχει ήδη σημειώσει τις πρώτες του πωλήσεις, με κόστος περίπου 20.000 ευρώ

Το Geparda ζυγίζει μόλις 2.000 κιλά και έχει ήδη κάνει τις πρώτες του πωλήσεις, με κόστος που προσεγγίζει τις 20.000 ευρώ. Αν λοιπόν κάποιος Γερμανός έφηβος δεν μπορεί να περιμένει μέχρι να ενηλικιωθεί για να οδηγήσει νόμιμα ένα αυτοκίνητο, το Geparda ίσως να είναι μια καλή λύση.

Mercedes
fiat